zaterdag 18 maart 2017

ATELIER VALERIE

Ik doe zelden mee aan een give away
niet dat ik de spullen die men weg geeft niet mooi vindt
integendeel
er komen erg veel heel erg leuke zaken voorbij
ik vindt het nu eenmaal veel leuker
om de dingen zelf te maken
maar dit zag er allemaal zo leuk uit
en laat ik nu ook nog winnen
hartelijk dank Valerie

Kennen jullie de blog van Atelier Valerie
ze maakt erg leuke dingen ..... ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen bij haar
Intussen is het Voorjaar in alle hevigheid losgebarsten
je kunt er niet meer omheen
zo snel ging het dit keer
de winter is voorbij gevlogen

Ik laat even een paar foto's uit onze tuin zien

Ich mache nur selten mit an einem Give Away
nicht dass ich die Sachen die
verschenkt werden nicht schön finde
ganz im Gegenteil

es gibt viele sehr nette Dinge
es macht mir einfach mehr Spaß
um die Dinge selbst zu machen
aber es sah alles so schön aus
und lass mich da jetzt auch nog gewinnen
wow
Danke Valerie
kennt ihr das Blog Atelier Valerie
sie macht sehr schöne Dinge
Ich würde sagen
Gehe mal bei ihr vorbei

Inzwischen hat der Frühling ernsthaft begonnen
Sie können ihm nicht mehr ignorieren
so schnell ging es diesmal
der Winter ist fast geflogen
einige bilder aus unseren garten
möchte ich ihnen noch zeige

13 opmerkingen:

  1. Hé Thea ... Toevallig ben ik in blogland ...
    Veel plezier met je spulletjes ...
    Graag gedaan hoor ...
    Ik geniet van de mooie bloemenweelde ...
    Nog een fijn weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen! En heerlijk die lente, ik moest vandaag weer wennen aan de regen. Fijne zondag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Thea,

    Meis wat een heerlijke verwennerij, heel leuk dat je deze give away
    hebt gewonnen met allemaal lieve hebbedingetjes zoals ik ze
    altijd noem. Dat wijzerplaatje is ook zo schattig.

    Jeetje wat hebben jullie al veel fleur en kleur in de tuin,
    werkelijk PRACHTIG wat je hier laat zien, de kleuren wowwww
    Heerlijk hé nu we alles weer in bloei zien komen, een prachtige
    periode van het jaar. Ook al vind alle jaargetijde hun charme
    hebben deze boeit me denk ik toch het meeste.

    Mooi de foto's die je nam en de collage is SUPER!!!

    Nog een fijn weekend verder....

    Liefsssss
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was für ein schönes Geschenk!
    Mir gefallen die gefüllten Christrosen so sehr! Wie wunderschön sie sind!
    Herzlichst
    yade

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemen. En gefeliciteerd met je gewonnen give awsy, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he, al dat moois dat groeit en bloeit in de tuin. Wat leuk dat je de give-away hebt gewonnen, ik ga zeker even een kijkje nemen op het blog. Groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat de show voor mooie beelden en ideeën die u hier vandaag vond ik uw prachtige blog. Hebben een goede middag en een goede tijd. Groetjes en liefs, Meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je de give-away hebt gewonnen van Valerie.
    Zo mooi die bloemenpracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bei Verlosungen mache ich auch nur sehr selten mit....
    aus dem gleichen Grund wie Du.
    Aber Dein Gewinn ist wirklich toll.
    Und die Blumen aus Deinem Garten sind traumhaft!
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je leuke prijs. Het schiet de grond uit nu. Overal duiken fleurige voorjaars bloemen op.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Thea,
    Glückwunsch zum super schönen Gewinn. Da macht das Herz doch einen Hüpfer, wenn so schöne Dinge im Briefkasten landen.
    Und in Eurem Garten blüht es wunderbar. All die bunten Farben, ja, der Frühling ist da.
    Lieben Gruß,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende prijs.....
    Vooral de gehaakte klok.... zo mooi...
    Veel liefs Jen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥