vrijdag 13 januari 2017

VINTAGE KISTJES


Ik had een paar houten kistjes/theedozen klaar staan
om ze een make over te geven
na het schuren heb ik ze eerst een paar keer geverfd
daarna oud gemaakt met Distress Ink
heerlijk spul is dat toch overal inzetbaar
ik heb er een stuk linnen opgeplakt en
daarna een gehaakt of gebreid vintage kleedje
Ik gebruikte ook een kleedje
dat mijn Moeder nog gebreid heeft
bloemen gemaakt van repen linnen en kant

en dat er op gelijmd
afgewerkt met bedeltjes en wat parels
eigenlijk kun je hier alles
wat je in huis hebt voor gebruiken
dit kleintje (2 vaks)
is te koop voor € 12,50
daar komen nog wel
verzendkosten bij natuurlijk

Je kunt het vinden in Mijn Shoppie op FaceBook of hier bij Blogger
ook dit spanen doosje kreeg een behandeling
Ich hatte ein paar Holzkisten / TeeKisten bereit stehen
um ihnen ein Makeover zu geben
Nach dem Schleifen, malte ich sie zuerst ein paar Mal
Dann alt gemacht mit Distress Ink
köstlichen Material ist es
überall verwend bar
Ich habe ein Stück Leinen geklebt und
dann ein gehäkelt Vintage-Kleid afgeklebt
Blumen aus Leinenbändern und Spitze gefertigt
und dass oben aufgeklebt
mit Charme's und einigen Perlen fertig
Sie können eigentlich alles hier nutzen
was Sie zu Hause haben
dieses kleine hat (2 Fächer)
steht für € 12,50
zu kaufen
es gibt noch
Versand kosten naturlich

Zu finden in Mijn Shoppie auf FaceBook oder hier bei Blogger

deze blijft in ieder geval bij mij

Aan dit wijnkistje ben ik nu bezig

Verlinkt Freutag

12 opmerkingen:

  1. Prachtig bewerkt Thea met die oude vintage toets ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea,
    Zo zie je maar hoe je van iets eenvoudigs iets heel moois kan maken, prachtig!
    Fijn weekend en lieve groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze prachtig geworden.....
    Heel mooi.....en en heel leuk idee.....
    Prettig weekend en veel liefs Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk opgepimpt in vintage stijl!
    Mooi gemaakt die roosje,hoe maak je die?
    Veel sukses met je volgende project!
    Lieve groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze schitterend!
    Jouw creatieve handen maken er telkens iets moois van.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Thea,

    Wat heb je weer een paar fantastische creatie's gemaakt, zo heerlijk deze
    Vintage look, allemaal mooie op elkaar afgestelde materialen heb je gebruikt.
    En de stoffen roosjes, wowww daar ben jij echt een kei in hoor, zo mooi gemaakt.

    Dat wijnkistje waar je nu mee bezig bent heb ikzelf toevallig ook, maar weet nog
    niet waarvoor ik het ga gebruiken.

    Moet nog erg wennen aan mijn nieuwe laptop maar gelukkig kan ik alle werkzaamheden
    zelf uitvoeren, dat is een hobby van me.

    Lieve Thea, wens je een heerlijk weekend toe,

    Liefs
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn je doosjes mooi geworden. Je kunt na het verven je fantasie zo heerlijk zijn gang laten gaan. Al lukt dat niet altijd. Ik vind je roosjes zo mooi. Volgens mij is dat nog aardig wat werk eer je er één af hebt.
    Ik plaatste gisteren ook een post met een gepimpt blik. In dezelfde stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wunderschön sind deine Kisten. Werde ich mir mal merken. :D

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Thea,
    Du hast da richtig kleine Kunstwerke geschaffen, die Kistchen sehen so schön aus!
    Ich wünsche Dir ein schönes und gemütliches Wochenende!
    ♥ Allerliebste Grüße,Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Thea ,
    Wat zijn je doosje prachtig geworden ..jij maakt er altijd zo mooi werk van
    ook de foto's zijn weer heel mooi ..heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, wat is dat leuk geworden en het wijnkistje wordt natuurlijk ook heel mooi.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Thea,
    traumhaft schön sind Deine Vintage-Schachteln, sie sind einzigartig und mit viel Liebe und Arbeit von Dir gezaubert ;-)))

    Liebe Sonntagsgrüße von Traudi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥