dinsdag 13 december 2016

SCHAPEN en JURKEN


Bij vrienden die het huis van hun ouders
leeg aan het ruimen zijn
lag dit schaap tussen het afval
ik mocht het meenemen
mijn man heeft er een karretje
bij gemaakt en ik
probeer dat een oude uitstraling te geven

Kijken jullie ook zo graag naar die
Linkparty's met allemaal zelfgemaakte spullen
vooral in Duitsland zijn ze razend populair
af en toe doe ik er ook graag aan mee
rechts boven in de zijbalk staan er een aantal
maar als je eenmaal aan het kijken bent
komt je er steeds meer tegen

ik laat de collage van de roze winterjurk nog even zien
en een paar foto's van onze vakantie in Italie
de bolletjes jurk zagen jullie al eerder ...... maar die gele had ik nog niet laten zien
op de laatste foto ben ik aan het genieten in mijn lange zomerjurk
wat heb ik hem veel dragen en met zoveel plezier
eigenlijk wil ik er voor Kerst ook nog een maken
maar is dat nog wel in vraag ik me af ik zie er nergens geen meer
of zal ik (zoals altijd) gewoon doen ....... wat ik zelf wil?

Verlinkt bij: DienstagsDinge

Bei Freunde die ihre Eltern Haus
leer machten fand Ich
dieses Schaf zwischen dem Abfall
Ich durfte es mitt nehmen
mein Mann hat einen Wagen
da unter gemacht und Ich
versuche es einen alten Look zu geben
Ach wie schön
die Link Party's mit hausgemachten Sachen
vor allem in Deutschland sie sind sehr beliebt
so ab und zu mache ich auch mit

in der rechten oberen Seiten gibt es eine ganze Reihe
von links
uns es gibt soviel mehr davon

Ich lasse die Collage von meinen rosa Winterkleid noch hier sehen
und ein paar Bilder von unserem Urlaub in Italien
das punkten Kleid habe Ich schon früher sehen lassen ...... aber das gelbe noch nicht
auf dem letzten Bild genieße ich meine langen Sommerkleid
was habe ich es viel getragen und mit so viel Spaß
Ich möchte eigentlich für Weihnachten auch ein langes kleid machen
ist es aber immer noch mode frage ich mich ..... Ich sehe sie nirgendwo mehr
oder sollte ich (wie immer) einfach tun wie es mir gefällt

Verlinkt bei: DienstagDinge

12 opmerkingen:

  1. wat een mooie vondst en fijn dat je het mogt meenemen
    je handige man, heeft een mooi karretje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea
    das Schaf ist wunderbar geworden auf dem Wagen!
    Und zum langen Kleid kann ich nur sagen: JA! Mach was Dir gefällt! Denn dann fühlst Du Dich wohl und das ist doch die Hauptsache! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das Schaf ist schön!
    Mode ist für Frauen, die keinen Stil haben. Stil ist, wenn du trägst, was dir steht und dir gefällt.
    Also, Nähe dir ein langes Kleid, da fühlst du dich wohl!
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je jurkjes zijn weer heel mooi Thea en jij staat ook altijd zo mooi op de foto's ( echt een plaatje)
    de schaap is echt super geworden ...heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Thea,

    Niet te geloven, ik kijk me ogen uit, wat een SCHOONHEID
    is deze schaap en dat het dan zo tussen het afval ligt???
    Maar jij hebt nu wel een bijzonder fraai pronkstuk te pakken.
    Zo mooi hoe je man dat karretje erbij heeft gemaakt, en
    de behnadeling die jij er nog aan hebt gegeven maken het
    tot een prachtig Vintage object, SUPER geslaagd!!!

    Jij staat altijd perfect op de foto maar de laatste foto
    vind ik SUPER mooi. Je kan echt zien dat je heel ontspannen
    zit te genieten.

    Enne.............gewoon lekker doen waar jezelf zin in hebt,
    dat pakt altijd goed uit bij jou, tsja....en wat is in, ik
    trek me daar nooit iets van aan. Een lange jurk is
    sowieso altijd heel feestelijk en staat altijd prachtig,
    ik hou er van.

    Wens je een fijne week verder,

    Liefs,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vondst,dat schaap. En dat zet je dan op een (zelf)gemaakt karretje. Je moet er maar weer opkomen. Heel mooi. Net als je jurken. Wat een grappig detail die 'knoopsluiting'aan de voorkant van de rose jurk. Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Thea,
    das schaf ist so schön, ein toller Fund!
    Und Deine Kleider, die sind allesamt sehr schön, ich bewundere Dich immer dafür!
    Hab einen zauberhaften Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße , Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je het schaapje vond, fijn dat je zo'n handige man hebt.
    De jurken staan je allemaal bijzonder goed, je moet gewoon doen wat je gevoel zegt, je hart volgen dus.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het karretje onder het schaapje maakt het superleuk!
    Wat betreft de jurk, blijf alsjeblieft jezelf, maak wat jij leuk vindt en wat jou goed staat!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had het schaapje met z'n karretje al eerder gezien, ik vind hem erg leuk!
    En de links ga ik een andere keer op mijn gemak bekijken!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja Gea.....dat krijg je met FB. Meestal komen daar de foto's al eerder te staan. Vaak ook als het nog niet af is, en ik er nog aan bezig ben.



      Verwijderen
  11. Liebe Thea,
    Dein Punkte-Kleid macht gute Laune und lässt die Freude auf den Sommer steigen.
    Besonders wenn es so grau wie heute ist.
    Und das Schaf schaut auf den Rollen toll aus.
    Ein schöner Fund.
    Dir wünsche ich frohe Festtage, ganz liebe Grüße
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥