woensdag 9 november 2016

KINDER JEANS TAS


Er liggen nog een heleboel foto's bij mij op de plank
van dingen die ik maakte
in de periode dat ik blog moe was
het knutselen ging gewoon door
een creatieve geest stopt niet
en ook maakte ik steeds foto's van de werkstukken
alles ga ik niet meer laten zien
maar sommige dingen zijn wel een blogbericht waard
zoals deze tas voor kleindochter Lara-Lynn
van een afgeknipte spijkerbroek
in een kindermaat
ik heb de zakken gedeeltelijk losgetornt
en er een reep Dapper stof aangezet
waarna ik de zakken weer vast genaaid heb
dan een sierband door de lussen gehaald
en hier en daar wat leuke dingen
op de tas genaaid
de voering is van een vrolijk bolletjes stof
ze is er nog steeds blij mee

Es gibt noch eine Menge Bilder
von mir auf dem Regal
von sachen die ich gemacht habe
aus meine Zeit den ich blogmüde war
naturlich ging ich weiter
ein kreativer Geist ist nicht zu stoppen
und ich machte immer foto's davon
alles werde ich nicht mehr zeigen
aber manche Dinge sind es wert
einen eigenen Blog-Post zu bekommen
wie diese Tasche die ich machte
für Enkelin Lara-Lynn
aus einen alte kinder Jeans

Ich habe die Taschen von hinten teilweise entfernt
und einen Streifen Dapper Stoff
angenäht und dann die Taschen zurück
setzen
ein dekoratives Band durch die Schlaufen
und hier und da ein paar nette Dinge
auf der Tasche vernäht
Das Futter ist ein fröhlicher Polka Dot Stoff
sie ist damit immer noch sehr glücklich



12 opmerkingen:

  1. Zeige deine Werke! Ich schaue mir gerne an, was du kreatives gewerkelt hast!
    Die Tasche ist sehr hübsch
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super die tas , een heel goed en leuk idee.
    Ga ik vast en zeker ook een keer maken.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOoooo daar is iemand trotz.....
    Wat voor een leuke tas....
    Veel liefs Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Thea,

    Wat een ontzettend leuk tasje is dit geworden, en kan
    me goed voorstellen dat je kleindochter Lara-Lynn daar
    heel wijs mee is.

    En dat dan gemaakt van een spijkerbroekje, geweldig toch.
    Zo lief de vrolijke stofjes die je gecombineerd hebt.
    Ook handig de grote zakken erop, een dametje kan nooit
    genoeg ruimte hebben toch, hihi.
    De voering is ook al zo schattig, en jou label "♥ Omi maakt"
    wat een enig idee is dat, het is een toppertje!!!

    Liefs,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige en toch stoere tas. Erg leuk gedaan.Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Thea,
    die Tasche ist toll geworden, und was ist schöner, als so glückliche Kinderaugen :O)
    Hab einen wunderschönen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße , Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tas is dat geworden. Volgens mij is ze er hartstikke trots op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat je kleindochter trots te showen met die mooie tas.
    Prachtig!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Thea,
    so eine wunderbare Tasche, genau das Richtige für kleine Mädchen.
    Sie ist so toll verziert, hübsche Stoffe.
    Dir einen schönen Mittag, sonnige Grüße
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig zeg, zo leuk bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijzonder mooi gemaakt, leuke stofjes ook.
    Ik heb wel meer tasjes gezien van jeans, maar nog niet zo mooi als deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Thea,

    Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik dacht al waar blijf je, haha
    nee hoor gekkigheid. Maar om even antwoord te geven op je vraagje.
    Het beertje heb ik gemaakt van een matte viscose stof, gekocht bij
    Probear het komt uit de steiff schulte fabrieken.

    Echt mooie stof is het, wel wat rafelig om mee te werken.
    En hoe meer je het door je handen laat gaan des te ouder
    gaat dit stofje lijken, net alsof het vervilt is, heel grappig.

    WEns je een fijne week verder,

    Liefs
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥