donderdag 3 november 2016

CIRCUSKIND


Op een berenbeurs kwam ik hem tegen
en boem
meteen verliefd
helaas was het een deftig persoontje
en ook nog eens behoorlijk duur
hihi ...natuurlijk heb ik het over een beer
het was een pakket
en het geheel zat in een blik
dat ging mijn budget te boven
een hobby mag dan geld kosten
maar toch
Toch liet het me niet los
dus later maar eens op de site
van ProBear gekeken
en ja .... het patroon was ook los te bestellen
dus dat heb ik maar gedaan
stof en andere materialen had ik nog voldoende in huis
nu is mijn beer een heel andere geworden
maar ik vind hem nog steeds erg leuk
ik noem hem circuskind

Ik zet even een link op RUMS
Auf eine Veranstaltung traf ich ihn und Boem ..... sofort verliebt
leider war es eine noble kleine Person
und auch recht teuer
Lol ...... natürlich spreche ich über einen Bären
es war ein Paket
und das Ganze in einen Blick
es war mehr als mein Budget erlaubte
ein Hobby darf etwas kosten ...... obwohl
doch es hat mich keine rühe gegeben
So ein par tage später habe Ich mal der Website
von ProBear besucht
und ja .... das Muster könte auch separat bestellt werden
Also habe ich es getan
mohair und andere sachen hatte ich genug im Haus
mein Bär ist eine ganz andere geworden
aber ich sehe ihn immer noch sehr gerne
sein name ist Zirkus Kind

verlinkt bei RUMS



11 opmerkingen:

  1. Lieb Thea,
    das Zirkuskind, das Bärchen ist so lieb, ich kann Dich sehr gut verstehen, daß Du ihn mit nach hause genommen hast!
    Hab noch einen schönen Nachmittag und Abend!
    ♥ Allerliebste Grüße , Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je circuskind is zeker een prachtige beer, zo knap gemaakt!!!
    Groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O,o,o, wat een dotje! Erg leuk geworden!

    Lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Es hat sein Gutes, wenn man einen guten Fundus hat. So könntest du das Muster sehr viel günstiger erwerben, und hast nun trotzdem deine neue Liebe zu Hause!
    Gut gemacht
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh hij is leuk, echt SUPER tof gemaakt wat ben je toch een handige bezige bij.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke beer ..heel goed gelukt !!!
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Thea,

    Wat is jou Circuskind PRACHTIG geworden, zo'n lief snuitje
    en zijn schattige puntmutsje. Mooie kleur mohair is dit ook.

    Groot gelijk dat je alleen het patroontje hebt gekocht, en
    al helemaal als je nog zoveel materiaal hebt liggen.
    Het grappige van patroontjes is dat als je telkens een ander
    stofje gebruikt het ook weer totaal andere beertjes worden.
    En je kan ook makkelijk een armpje of beentje iets anders tekenen
    dan wordt het ook weer totaal anders.

    Och meis, ik vind hem ENIG geworden, zo lief alle kleine details
    die je hebt aangebracht, en dat mooi kraagje en zij grote bruine ogen.

    Zelf ben ik op dit moment ook weer met een beertje bezig, en het schiet
    al aardig op, binnenkort zal ik er weer een post van maken.

    Misschien een beetje vroeg, maar ik wens je alvast een heel fijn weekend toe,

    Liefs,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig circuskind heb je gemaakt!
    Zie ik het goed heeft hij een tatoeage op zijn arm?
    De details zijn erg mooi.
    Fijn dat je het patroon kon kopen.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooierd! Eigenlijk nog veel specialer als je hem zelf kunt maken, toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super hübsch ist der geworden! Ganz toll! Ich hab übrigens auch mal ein paar Bären selber gemacht, lange ist es her ;-)
    GlG Claudi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥