maandag 22 augustus 2016

KLOSJESKETTING met DMC



Een rode ketting
die had ik echt nodig
dat staat leuk bij mijn zwarte jurken
ik draag heel graag zwart
met een kleurtje

dus aan de slag met koord
kralen en garen klosjes
die klosjes waren wel heel erg wit
dus heb ik ze eerst wat donkerder gemaakt met Distress Ink
daarna wat rood DMC garen er op gewonden
de uiteinden heb ik natuurlijk vastgelijmd
zodat het garen er niet af gaat rollen

aanrijgen en dan na elke kraal
er een knoopje tussen leggen
zodat alles op de juiste plaats blijft zitten

Dat gaat snel en je hebt een groot resultaat

Eine rote Halskette
die habe ich wirklich gebraucht
schön bei meinem schwarzen Kleid

Ich begann mit einen Schnur
Perlen und kleine Garnspulen

Spulen die sehr weiß waren
die habe ich als erstes etwas dunkel gemacht mit Distress Ink
Dann wird einige rote DMC garn aufgewickelt
Ich klebte die ausenden naturlich fest

Einfädeln und einen Knoten nach jeder Perle legen
so dass alles bleibt an Ort und an die richtige Stelle

LEUK leuk ..... toen ik gisteren op de stoffenmarkt Stoffencircus
in Duitsland liep
en de ketting droeg
kreeg ik zomaar een compliment van een vreemde mevrouw
toen ze hoorde dat ik de ketting ook nog zelf gemaakt had
kreeg ik ook nog een tweede .... toppie toch

SCHÖN ..... wenn ich gestern auf dem Stoffmarkt
Das Stoffen circus in Deutschland war
( und da trug Ich die Kette )
habe Ich ein Kompliment bekommen
von einem mir fremden Dame
als sie hörte dass ich die Kette auch noch selbst gemacht hatte
bekam ich ein zweites dazu
schön nicht

14 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan zeg!
    Je brengt me op een idee!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig leuk idee is dit en zo mooi uitgevoerd, complimenten van mij ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sehr schön! Man freut sich gleich doppelt, wenn man Komplimente bekommt, nicht?
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke ketting. Als ik deze in een winkel zou zien,kocht ik hem gelijk. Veel draagplezeir!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zeker een mooie ketting. Heel origineel. En op zwart zal het mooi afsteken.
    Leuk als je zomaar een compliment krijgt onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine wunderbre Idee! Und niemand ausser Dir hat so eine Kette!
    SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Thea,

    Wat is dit geweldig geworden, wat een fantastische
    leuke ketting, dat zal zeker een blikvanger zijn
    op een zwart jurkje. Mooie rode nagels erbij en lipstick,
    zie het al helemaal voor me.

    Kan me voorstellen dat je daar veel complimenten over
    zal krijgen, en de eerste zijn al binnen, enig!!!

    Vind jou vindingrijkheid altijd erg leuk om te bekijken,
    en tegelijk ben je een inspiratiebron voor anderen.

    Mooie foto's heb je er van genomen.
    Geniet van een fijne nieuwe week.....

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Thea,
    die Kette ist absolut wundervoll geworden! Eine tolle Idee mit den kleinen Garnspulen :O)
    Ich wünsche Dir einen wunderschönen und sonnigen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße , Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een vrolijke ketting ,wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig creatief toch! Echt een leuk idee en je zal er zeker veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk creatief blog heb je, leuke ketting!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat voor een leuke ketting....
    En de kleur heel mooi....
    Veel liefs Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea. Klasse sieht deine Kette aus. Eine tolle Kreation hast du gefertigt und bestimmt perfekt zum schwarzen Kleid. Schöne sonnige Woche und liebe Grüße Jana.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥