woensdag 31 augustus 2016

FLESSENREK

Van een tak uit het bos maakte ik een flessenrek
en wel een heel bijzonder rekje
na het schuren van de tak heb ik hem eerst wit geverfd
en daarna heeft mijn man
er een heleboel haakjes in gedraaid

daar heb ik allerhande flesjes aangehangen
de ophang lussen maakte ik met een rolletje bloemendraad
op sommige flesjes heb ik iets leuks gelijmd
en anderen met kralen iets kleur gegeven
ook kocht ik op een rommel markt een paar roer staafjes van glas
die heb ik er ook nog tussen gehangen
het geheel hangt hier onder het afdak
dus blijft het mooi

hier en daar is nog een haakje vrij
dus mocht ik nog een idee krijgen

Aus Ein Zweig aus dem Wald
habe ich eine Flasche Anhänger gemacht
ein ganz besonderes Gestell
Nach dem ersten Schleifen habe ich den Zweig weiß lackiert
und dann hat mein Mann
Klammern ein gedreht
Ich habe alle Arten von Flaschen bei einander genommen
Die Aufhängeschlaufen machte ich aus eine Rolle Blumendraht

an einige Flaschen Ich habe etwas schönes geklebt
und an ein par andere habe ich
mit Perlen ein wenig Farbe hinzugefügt
Ich kaufte auch ein Paar Glas Rührstäbe auf einem Flohmarkt
die habe ich auch da zwischen gemacht

das alles hängt unserer überdachten Terrasse
so bleibt es schön

Hier und da ist noch ein Haken frei
Also wenn ich eine Idee bekomme

12 opmerkingen:

  1. O wat een leuk idee Thea ..echt het is heel mooi geworden !!!!
    geniet maar van je mooie flessenrek ..heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gaaf idee Thea en het staat zo leuk .Ik zie een heel bekend donkerblauw flesje haha
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Thea
    das ist eine ZAUBERHAFTE Idee!
    Das gefällt mir sooo gut!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ich wollte exakt das selbe schreiben, wie mausimom! Ich bin hingerissen, und überlege gerDe,Mio ich einen Ast hinhängen könnte.... Zauberhaft!
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit leuk. Je blijft er naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Thea,

    Ohhh wat is dit weer ontzettend leuk geworden, prachtige
    verschillend gevormde flesjes, en die donkerblauwe komt mij
    ook heel bekend voor, hihi toevallig heb ik het onlangs weggegooid.

    Zo mooi en lieflijk ook alle kleine details die je hebt aangebracht.
    Dat bloemendraad werkt perfect hé, heb het ook voor hangers gebruikt
    om glazen potjes heen die ik buiten met waxinelichtjes heb branden.

    Vind het ook zo leuk dat je man behulpzaam is bij voltooien
    van jou fantastische ideetjes, en je niet belemmert in je doen
    en laten. Hij heeft het goed verankerd met de plugjes is de muur
    zie ik wel, dus je kan er heel lang plezier van hebben.

    Je zou ook in een paar flesjes een bloem uit de tuin kunnen zetten,
    lijkt me ook heel erg leuk. Een ZEER geslaagd projectje kan ik wel
    zeggen, mijn complimenten.

    Wens je een fijne week verder.....

    Liefs
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Thea,
    das sieht wunderhübsch aus, eine tolle Idee!
    Ich wünsche Dir einen schönen und glücklichen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße , Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Thea,
    was für eine zauberhafte Idee! Die Flaschen sind so aufgehängt an dem Ast ein richtiger Hingucker!
    Herzensgrüassli
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk idee zeg!
    En kost bijna niets!
    Lieve man heb jij dat die de schroefjes erin draait!
    hoor hem al zeggen,wat moet je daar nu weer mee! ha ha!
    geniet ervan! groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat weer ontzettend leuk gedaan! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, het is er nu wel het weer voor om ook zoiets te maken.
    Dus......wie weet.
    Fijne zondag.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Thea,
    was für eine tolle Idee, ich finde sie einfach klasse.
    Der weiße Ast vor der weißen Wand gefällt mir sehr und die bunten Flaschen setzen fröhliche Akzente dazu.
    Dir Danke für die schönen Bilder, liebe Grüße
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥