dinsdag 26 juli 2016

FACE BOOK


Een paar weken geleden maakte ik deze krans
ik heb hem hier laten zien
ook schreef ik er een post over en zette hem op mijn FB pagina
1360 mensen bekeken hem
netjes toch?
Vor ein paar Wochen habe ich diesen Kranz gemacht
Ich zeigte ihm hier
Ich schrieb auch einen Beitrag dazu auf meine FB-Seite
1360 Menschen betrachtet ihn
ordentlich nicht?
Toen de bloemen aan vervanging toe waren heb ik een nieuwe krans gemaakt
ook deze kwam op mijn FB pagina te staan
daar kreeg ik 1312 bezoekers door
trots .... ik zou het voor minder doen

Als die Blumen ersetzt sollten machte ich eine neue Kranz
Auch diese kam auf meiner FB-Seite
Ich hatte 1312 Besucher da durch
stolz .... Ich würde es für weniger tun !!
Wat was ik verbaasd toen ik gisteren een foto van de paarse krans die ik Zondag gemaakt heb op mijn pagina liet zien
de kijkers bleven toestromen
en nog ..... ze blijven maar komen
super leuk ...... maar vreemd is het wel
is deze krans nu zoveel mooier of is het gewoon toeval?

ik maakte een screenshot er van
zodat jullie even mee kunnen kijken

Was war Ich überrascht,
wenn ich gestern ein Foto von lila Kranz den Ich Sonntag machte auf meiner Seite zeigte

die Zuschauer strömten rein und sie bleiben einfach weiter kommen
super nett ..... aber es ist seltsam
ist Dieser Kranz jetzt viel besser, oder ist es nur ein Zufall,

Ich nahm einen Screenshot davon
so können sie es auch sehen

9 opmerkingen:

  1. Liebe Thea,
    danke, daß Du uns die wunderbaren Kränze auch hier zeigst, denn bei FB hätte ich sie nicht sehen können. nicht jeder ist auch bei FB ....
    Aber, es freut mich, daß Deine wunderschönen Kränze dort auch so viel bewundert wurden!
    Hab einen wundervollen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße , Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze alle 3 heel erg mooi maar de derde springt er op de een of andere manier wel uit door dat vele groen en dan die paarse accenten. Maar jeetje wat een hoop kijkers dan , heb je zoveel vrienden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die nieuwe krans is zeker ook heel mooi.
    Ik kan niet meegenieten op facebook, want dat heb ik niet.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn alle drie geweldig !!!...liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal even mooi ook al gaat mijn voorkeur naar de laatste.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Lieve Thea,

    Wat een PRACHTIGE kransen zijn dit weer, alle drie vind
    ik ze heel er mooi maar de eerste is voor mij persoonlijk
    de allermooiste vanwege het kleurgebruik.

    Wat een eer meis dat zoveel enthousiaste mensen jou
    kransen bekijken [en reageren daarop neem ik aan]
    en niet alleen door op het duimpje omhoog te klikken

    Zelf gebruik ik geen Facebook omdat ik het jammer vind
    dat mensen daar vaak niet zoveel op schrijven.

    Jou kransen zijn echt juweeltjes, daar ben je zo super
    goed in, mijn complimenten!!!

    Wens je alvast een heel fijn weekend toe.....

    Liefs
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kransen zijn prachtig daarom heb je ook zoveel bekijks op FB.
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ich finde und fand schon immer alle deine Kränze sehr, sehr schön. Hab dich jetzt mal bei FB geliked, damit ich mehr sehen kann.

    Schönen Sonntag
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥