vrijdag 25 december 2015

KERSTMIS 2015

Ik wens jullie allemaal super mooie Kerstdagen toe ..
..

9 opmerkingen:

  1. De eerste Kerstdag is al weer bijna om en ik hoop dat jij een fijne dag had/hebt Ik wens je dus een fijne tweede Kerstdag
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook hele fijn dagen en een goed 2016. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Thea,
    Ich wünsche Dir und Deinen Lieben noch ein wunderschönes Weihnachts-Feiertags-Wochenende!
    ♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie ook, en de beste wensen voor 2016!!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne dagen ...liefs Ria x ❤️❤️❤️

    Merry Merry Christmas love Ria x ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Danke Thea,
    das wünschen wir Euch auch
    Ein gutes2016
    Liebe Grüsse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne dagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey lieve Thea je hebt helemaal gelijk met je reprimande.
    Wel is het zo dat ik geen mail van jou ontvang hoor. mijn adres is sb125104@telfort.nl
    Ik denk nog steeds aan jou, ja daar heb je niets aan natuurlijk, dus ik ga mijn leven beteren en reageren.
    Ik hoop dat t goed gaat met jullie allemaal daar int mooie Limburg. Heel veel liefs en gelukkig 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig hier, zoals steeds een plezier om langs te komen.
    Lieve bloggroetjes en een super creatief jaar Thea.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥