woensdag 1 april 2015

GIVE AWAY

Het heeft wel wat langer geduurd
maar hier is hij dan eindelijk
mijn give away
Voor het behalen van 500 volgers
Dat is echt wel een feestje waard

Maar er kwam het een en ander tussen
daar laat ik de foto's nog wel van zien

Deze door mij gemaakte beer
kun je winnen door mee te doen

Wat moet je doen:
Aangeven dat je mee wilt doen
en misschien een leuke naam verzinnen
voor haar
want dat heb ik niet gedaan
ik wil dat graag overlaten aan de winnaar
Toch veel leuker
of vinden jullie van niet

Ze heeft ook nog een zusje
die gaat verloot worden
bij het behalen van 1000 volgers
op mijn FaceBook pagina Crea by Thea

Misschien vind je het leuk
om daar eens een kijkje te nemen
je bent van harte welkom

Oja .... de winnaar zal op 1 Mei bekend gemaakt worden.....
mag ik jullie heel veel succes toe wensen?

Es dauerte etwas länger
aber hier ist sie endlich
meinem Giveaway
500 Anhänger Das ist wirklich ein Grund zum Feiern

Dieser Bär von mirgemacht
für Sie .... ist zu gewinnen

Was zu tun ist:
Geben Sie an, dass Sie teilnehmen möchten
und vielleicht kommen Sie mit einem schönen Namen
für Ihr ...... denn sie ist namenlos jetzt

Sie hat auch eine Schwester
sie soll verlost werden
bei der Erreichung von 1.000 Anhänger
auf meiner Facebook-Seite Crea by Thea

Vielleicht gefällt es Ihnen dort
schau mal vorbei bitte

Oh .... der Gewinner wird am 1ste Mai bekannt gegeben .....
kann ich wünsche Ihnen viel Glück?

15 opmerkingen:

  1. Ooh Thea, ik ben gek op beren...dit is weer zo'n cutie!!!
    Ik zou haar Pebbles noemen...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moppie. Ik wil haar graag winnen en zou haar Floortje noemen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea, allereerst van harte met zoveel volgers echt SUPER wat zijn het er veel. Ik heb zelf niet eens de helft maar moet heel eerlijk zeggen dat ik ook niet actief meer aan het bloggen ben.
    Maar dit terzijde jeetje Thea wat ben je toch een creatieve bezige bij. Wat een schattige beer en zo mooi gemaakt ook heb hier op een leuk tafeltje mijn lief z'n kinderbeertje en een door mij zelf gemaakt beer en daar zou deze beer heel goed bij kunnen zitten. En haar naar Anodea - Judith zou ik haar noemen, en waarom gewoon een prachtige naam. Ik wacht met spanning af of ik bij de gelukkig hoor.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwwwwwwwwwww wat is ze weer mooi! graag zou ik mee willen doen. Toen ik haar zag moest ik denken aan de naam Louise, waarom ik heb geen idee maar ze zou hier geweldig mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Thea,
    was für ein hübsches Bärenmädchen! Ganz allerliebst!
    Beim ersten Blick fiel mir der Name "Julietta" ein :O)
    500 Followers, das ist wunderbar! Herzlichen Glückwunsch dazu! Mittlerweile sind ja schon wieder neue dazugekommen, und es werden sicher noch mehr werden, auf deinem wunderschönen Blog!
    Ich wünsch Dir noch einen gemütlichen Abend und ein wunderschönes Osterfest!
    ♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dot zeg. Daar wil ik wel een gokje voor wagen. Ik vind het een echte Ot. Gefeliciteerd trouwens nog met zoveel volgers. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd is het .Ik doe nooit mee aan Give Away's en zou bijna gaan twijfelen .Maar ik laat het winnen toch aan anderen over en wens ze succes
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Der ist ja süss..... Ich würde ihn Josephine nennen :))
    Und würde sie gerne gewinnen
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd! Fien lijkt me wel een gezellige naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Josée Heylen02 april, 2015

    hallo Théa, ik volg je steeds met grote belangstelling, wat kan jij mooie dingen maken, alles wat door je handen komt groeit uit tot wat moois. Jij moet wel een heel gezellig huisje hebben met al dat moois. Ik zou graag deze mooie door jou gemaakte beer winnen, dit niet voor mijzelf maar voor de kleindochter van mijn vriendin, dat voor de 2e keer op korte tijd hervallen is van leukemie. Een mooie naam voor deze lieve beer zou Mila zijn, genoemd dan naar het zusje van SuperTessje , de kleindochter van mijn vriendin. Ik blijf je met belangstelling volgen hoor, top wat je allemaal maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap van je dat je deze beer zelf hebt gemaakt! Echt Crea-Thea!
    En nu heb je al meer dan 500 volgers! Jeetje, wat veel en natuurlijk ontzettend leuk. Proficiat!! De give-away gun ik iemand anders. Veel succes voor alle deelnemers. En Thea, op naar de 1000....
    Fijne Paasdagen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik moest wel lachen met pebbles, pebble is al eeuwen mijn chatnaam.

    Ik zou haar heel graag een nieuw thuis geven hier bij mij in Florida, mijn naam voor haar, het eerste wat mij te binnen schiet is Stella, sterretje, ik denk dat je wel weet waarom. Ik kom je misschien wel ergens tegen als ik in mei in Limburg ben, zou leuk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beste Thea,
    Ik kijk regelmatig op jouw fantastische blog! Ik zou graag meedingen en haar gewoon CreaThea noemen,'
    Hopelijk is de giveaway geen 1-april-grap!
    Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thea, ben nog net op tijd zie ik,..... ga je echt deze handgemaakte teddy weggeven??! Wauw, prachtig gemaakt, ik zou Beer Queenie noemen.
    Fijne zondag!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat knap dat je die beren maakt! Ook in je banner vind ik ze schattig.
    Dank je voor je info laatst! Heb het allemaal gesnapt en gevonden!
    Fijn weekend,
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥