donderdag 15 januari 2015

CARNAVALS WEBSHOP op Marktplaats

Ik heb mijn webwinkeltje op Marktplaats weer geopend.
Vorig jaar heb ik er helemaal niks aangedaan .....
maar er hangen nog wat spullen die ik graag verkocht zie
en resten stoffen liggen er ook nog massa's
dus maar weer een paar kleine jurkjes gemaakt ..... dat blijft leuk om te doen en worden ze niet verkocht
ach ..... die nemen niet zoveel plaats in ...... het word volgend jaar vast weer Carnaval
Ich öffnete den Carnavals Webshop auf Marktplaats wieder.
Im vergangenen Jahr habe ich überhaupt nichts dort getan .....
aber es hängen ein paar Sachen, die Ich gerne verkauft hatte ..... und Reststoffe sind auch noch Massen da
Also habe Ich noch mal ein paar kleine Süße
Kleider gemacht ..... das macht so viel Spaß zu tun
und werden sie nicht verkauft ...... naja ..... sie nehmen nicht viel Platz ein und
im nächsten Jahr bekommen wir wieder Karneval
Ik ben bezig aan beer nummer 2 voor mijn give away .... dat word dus mijn volgende post .....

Ich arbeite an Bär Nummer zwei für meine give away auf dieser blog
Nummer 1 heb ik al af en daar ben ik een give away mee gestart op mijn Facebook pagina
Als je daar mee wil doen kan dat nog ...... lees wel even de regels
zou jammer zijn als je om die reden er langs grijpt ....

Nummer 1 habe Ich schon fertig und ich bin damit einem Give away auf meiner Facebook-Seite gestartet
Wenn Sie dort mit machen möchten ..... kann das immer noch ...... bitte lesen Sie die Regeln

7 opmerkingen:

  1. Een berengive-away dat klinkt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke kleertjes gemaakt, alleen je link naar Marktplaats doet het niet, je komt uit op de hoofdpagina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Thea,
    süße Kleidchen hast Du wieder gemacht und die Bärchen werden auch so lieb!
    Gerne hätte ich mitgemacht, aber ich bin leider nicht auf FB ....Allen viel Glück!
    Ich wünsch Dir noch einen schönen, gemütlichen Abend!
    ♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je een beetje verkoopt ,daar doe je het voor toch. En het ruimt gelijk lekker op! Het ziet er iig erg leuk uit.
    Je give away..overheen gelezen,ik zal nog eens gaan kijken. Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De jurkjes en het rokje zien er erg leuk uit.
    Ik ga ook even op MP kijken.
    succes met de verkoop.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedenavond lieve Thea!
    Hoe gaat het me je? Dat is lang gelden! Dank je wel voor je berichtje over de rozen foto’s op mijn blog afgelopen zomer. Ik heb het echt heel druk gehad in 2014. Ik wens je en jouw familie nog een prettige jaar 2015 en ik hoop dat je goed door de kerstdagen bent gekomen. De jurken zijn echt heel leuk. Ik ben ook altijd bezig aan het naaien en haken en ik leer nog altijd Nederlands. Ik hoop dat wijn in april of maai weer en keer naar Nederland gaan om te winkelen en om verschillende tuinen te bezoeken en dan wil ik met de eigenaar Nederlands kun praten. Ik probeer minste vier of vijf keer per week te oefenen en ik heb een lerares Nederlands die een keer per week bij me langs komt. Maar het is echt moeilijk, ik doe mijn best!
    Ik wens je nog een fijne avond, laat iets van je horen!
    Groetjes vanuit Duitsland
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie jurkjes, Thea. Ze zijn vast snel verkocht. Ik wens je fijne carnaval als het zover is.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥