zondag 7 december 2014

STENEN ZOEKEN


Ooit zag ik op het internet een foto van een voetje ...... dat was gemaakt met kleine platte steentjes
Dus begon ik met verzamelen ...... en deze zomer had ik er eindelijk genoeg bij elkaar .... om wat leuks te maken
Ik heb eerst een voetje gemaakt op een stukje lei steen gelijmd met het lijmpistool ..... helaas was dat niet zo'n succes
het zag er wel leuk uit ..... maar door de warmte vielen de steentjes er weer af
Daarna heb ik het op aanraden van mijn lief ....... met montage kit vastgemaakt ....... en ja hoor ..... dat blijft wel zitten ...... gelukkig maar

Tijdens de grote tuin renovatie lagen er allerlei resten latten en steigerhouten planken
daar heb ik het een en ander uitgevist ..... leuk voor enkele projecten ...... zoals deze voetjes en pootjes
die heb ik wel met het lijmpistool kunnen bevestigen
op hout blijft het goed vast zitten

Einmal sah ich im Internet ein Bild von einem kleinen Fuß ...... dass war mit kleinen flachen Steinen erstellt ......Also habe ich angefangen zu sammeln
Und in diesem Sommer hatte ich endlich genug zusammen, um etwas schönes zu machen ....
Ich habe erst Mal mit der Klebepistole einen Fuß auf ein Stück Schiefer geklebt ..... das war leider nicht so erfolgreich
es sah ganz nett aus ...... aber durch die Wärme der Steine fielen sie wieder zurück nach unten
Dann habe ich sie auf den Rat meines Mannes ...... mit Montage material befestigt
und ja ..... Jetzt bleibt es sitzen ......zum Glück

während der großen Garten Renovierung bei uns zu hause
gab es alle Arten von Reste und Bretter da habe Ich mir ein par Sachen aus genommen
Schön für einige Projekte von mir...... so wie diese Füße und Pfoten
auf dem Holz bleiben die Steine stecke ..... wenn ich sie mit der Heißklebepistole Klebe

20 opmerkingen:

  1. Guten Morgen liebe Thea,
    was für eine wunderbare Idee! So einfache Materialien aus der Natur, und traumhaft schön! Danke fürs zeigen!
    Ich wünsch Dir einen schönen und glücklichen Start in die 3. Adventswoche!
    ♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat schattig!!!! krijg direct de neiging om te gaan zoeken!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig en origineel idee ...
    Zo gezellig op het hout ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea, danke für deinen netten Kommentar!! Deine Fußbilder sehen wirklich toll aus!! :-)
    Um deine Frage zu beantworten, ja mein Nachname ist niederländisch, der Großvater meines Mannes kam aus den Niederlanden. Wir lieben die Niederlande und wohnen auch recht grenznah. :-) Leider sprechen wir (trotz absolviertem Sprachkurs) ;-) nicht so gut aber immerhin kann ich einiges verstehen!
    Lieve Groetjes, Claudi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en origineel idee! Ik hou het in gedachten.....
    Groetjes van Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig idee ,je moet er maar op komen .Erg leuk voor in de tuin
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was für eine schöne und niedliche Idee.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welch schöne Idee. Da lohnt sich doch das Steinesammeln.
    Viele Grüße,
    Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig gezicht, al die voetjes met die kriebel teentjes eraan. Hoe kom je er weer op! Super leuk! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk idee. Lijkt me ook leuk om als kraamkadootje te geven (zou ik wel de versie geven met 5 teentjes, hihi).
    Stoer dat het gemaakt is op steigerhoutenpanelen.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er zo leuk uit. Het zal nog niet eenvoudig zijn om gelijkwaardige stenen te vinden voor zulke voetjes. Maar je hebt het voor elkaar! Ik vind het gaaf in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Thea, danke für deinen Kommentar :-) Ich habe schon leichte Schwierigkeiten deine Kommentare zu lesen aber vielleicht ist es auch eine gute Übung für mich ;-) Gestern habe ich mir etwas Hilfe bei unserem niederländischen Osteopathen geholt *lach* aber das meiste konnte ich gut verstehen! Mach ruhig weiter so solange ich auch schreiben darf wie mir der "Schnabel gewachsen" ist :-)
    Ganz liebe Grüße, Claudi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuk idee en het staat zo leuk!!

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Thea

    De voetjes zijn super leuk!
    Het gaat goed met me hoor, erg druk met dingen die moeten en dan blijft er helaas niet zo veel tijd over, voor het bloggen.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Thea
    Eine wundervolle Idee, die steinernen Fussabdrücke sehen so toll auf dem Schiefer und dem Holz aus!
    Ich wünsche dir viel Spass bei deinem Online-Kurs!
    Liebe Grüsse
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liebe Thea,
    was für eine schöne Idee!!!
    Deine Fußabdrücke gefallen mir unheimlich gut. Klasse.
    Ein schönes Wochenende wünsch ich dir.
    Lieben Gruß
    Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥