zondag 21 december 2014

TILDA en FB gewin



Deze mooie klos kocht ik voor jaren terug al een keer .......
ik heb er zelfs 2 van ..... er zat gewoon touw op
jammer van de klos ....... dus heb ik het touw maar ergens anders opgewonden
en de klos eens even gepimpt ...... wat Distress Ink deed de rest

Diese schöne Rolle kaufte Ich vor Jahren einmal
nur mit Seil ..... einfach Schade von der Spule ......oder
so habe ich das Seil woanders aufgeregt
und die Spule mal gepimpt und etwas alter gemacht mit Distress Ink

Vorig jaar won ik op Facebook een give away
daar kreeg ik toen een kadobon voor
de bon wisselde ik in voor een heel mooi kraagje
van Clayre & Eef plus nog een mooi vogelhuisje


Im vergangenen Jahr hatte Ich einen giveaway auf Facebook gewonnen
da bekam ich einen Gutschein für
Ich tauschte den Gutschein für einen sehr schöne
alten kragen von Clayre & Eef
und dazu auch ein schönes Vogelhäuschen

Het kraagje heb ik op de oude houten kleerhanger bevestigd
die ik al aan de muur had hangen

Zelf had ik ook nog een paar oude kraagdelen liggen
jammer genoeg waren dat allemaal dezelfde delen
maar ik heb er gewoon eentje linksom genomen
en aan elkaar gemaakt dat staat leuk op de luikjes die mijn man voor me gemaakt heeft
Ik heb ze zelf even grijs geverfd

Ich legte den Kragen auf der alten hölz Kleiderbügel

selbst hatte Ich auch noch ein paar alte Kragenteile
im Schrank liegen
aber leider alle gleiche Teilen
Schade

Da habe Ich die beide teilen genommen
und mit einen band suzammen gebunden
Sieht gut aus an der Fensterläden
die mein Mann für mich gemacht hatte

Ich habe nur die Malerei getan

ook het kleine voeten bankje heeft mijn man voor me gemaakt

een leuk item om mee te decoreren
En toen ik zei dat een zo'n vogelhuisje ook wat zielig uitzag
heeft hij er meteen eentje voor me nagemaakt
ik heb het geschilderd en er Tilda papier opgeplakt

Auch die kleinen Füße Bank hat mein Mann für mich gemacht

Schön zum dekorieren

Und als ich sagte, dass eine solche Vogelhaus auch etwas erbärmlich aus sah
hat er sofort für mich ein nach gemacht
Ich habe es gemalt und Tilda Papier auf geklebt

Ik ben er super blij mee

Maar met de luikjes en het voetenbankje nog het meest

die zijn toch zo leuk
de luikjes heb ik grijs geschilderd en het voetenbankje wit
super voor deco doeleinden
Hij heeft me ook nog een lading kleine klosjes gemaakt en van die super kleine huisjes ook nog een heleboel
maar die laat ik een andere keer zien

Ich bin sehr glücklich da mit

Aber mit den Fensterläden und der Fußstütze noch am meisten

weil die so viel Spaß machen für Dekorationszwecke
die Fensterläden malte ich grau
und den kleinen Hocker weis

Er hat auch mich auch eine menge von kleinen Spulen gemacht
und von dieser super kleine Häuser ...... auch eine Menge
Aber die werde Ich ein anderes Mal zeigen

Eigenlijk had ik het plan om hier een give away te houden .... meer als 500 volgers dat is best wel veel niet?
En op mijn FB pagina gaat het al heel hard naar de 1000 fans toe .... reden voor een feestje

Maar wat zou leuk zijn om te geven vraag ik me af

misschien wat van die kleine huisjes .... of een zelfgemaakt beertje misschien
wat vinden jullie laat maar eens horen

Eigentlich hatte ich geplant ..... hier einen giveaway zu halten ....
mehr als 500 Anhänger sind es schon
Und auf meiner FB-Seite bereits fast 1000 Fans ..... Grund zum Feiern finde Ich

Aber was wäre nett zum gewinn ....frage Ich mich ......

vielleicht einige von diesen kleinen Häusern .... oder vielleicht eine von mir gemachte Bären
was denken sie


14 opmerkingen:

  1. Liebe Thea,
    das sind wunderschöne Arbeiten!
    Ich wünsche Dir eine wunderschöne Weihnachtswoche!
    ♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er allemaal leuk uit, knap gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom altijd met plezier hier kijken...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sfeervolle en gezellige hoekjes ...
    Ik wens je hartverwarmende Kerstdagen
    en een gezond, liefdevol en creatief 2015 ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kraagjes, helemaal geweldig! Alles trouwens hoor Thea!
    Hele fijne en warme kerstdagen en een gezond ,gelukkig en creatief 2015!

    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn zo'n handige man. Ik vind je klos van het touw erg mooi geworden en je beertjes hebben een hoge aaibaarheidsfactor. Fijne feestdagen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Der Kragen ist wunderschön!
    Ich denke, einer deiner Schnuckeligen Bären wäre ein tolles Give-away.....
    Ich wünsche dir ganz schöne Festtage!
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Thea,
    ich bin entzückt von deinen Kreationen. Die Bärchen sind ganz schnuckelig!!! Und soo schön hast du sie in Szene gesetzt. Dein Mann ist eine wahre Perle. Ich wünschte, meiner würde auch sofort alle meine Wünsche umsetzen ;o)).
    Ich wünsche euch ein ganz wunderbares Weihnachtsfest und alles Gute für das kommende Jahr.
    Sehr liebe Grüße von Elvira aus dem Rosengärtchen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Thea, sehr hübsche, romantische Sachen hast du da gezaubert! Das sieht ganz wunderbar aus und mit viel Liebe dekoriert! ♥
    Vielen Dank für deine lieben Kommentare, die Tasche heute ist eine freie Anleitung von Farbenmix im Rahmen eines Adventkalenders. Jeden Tag konnte man 1 Türchen öffnen und ein kleines Stück Anleitung bekommen. Ich glaube das müsste auch jetzt noch gehen! Schau doch mal: http://farbenmix.de/advent/
    Ich wünsche dir und deinen Lieben ein wunderbares Weihnachtsfest, ganz liebe Grüße, Claudi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je lekker bezig geweest en je man heeft er ook plezier in om iets moois te maken, zie ik.
    Fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar Thea.

    lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Thea,
    da habt ihr ja zusammen wundervolle Sachen gezaubert, es ist alles so schön anzusehen. Es entführt ja richtig in eine romantische Welt.... Schön!!
    Ich wünsche dir und deiner Familie ein wunderschönes Weihnachtsfest.
    Herzliche Grüße
    Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Meer dan 500 volgers...wow!
    Hele fijne en gezellige kerstdagen en een prachtig 2015!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mijlpaal, 500 volgers. En daar zit ik nog niet eens bij. Daar ga ik verandering in brengen. :-)
    Het vogelhuisje vind ik heel mooi. Te mooi om buiten op te hangen, ik zou 'm een mooi plekje geven in huis.

    Groetjes, Daphne
    Haak & Maak

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥