dinsdag 23 september 2014

ROZEN VAN STOF


........ Ergens op internet kwam ik ze tegen
rozen gemaakt van stof

wat foto's erbij ......maar alles in een onbegrijpelijke taal
het heeft wel even geduurd voor ik het in de vingers had
maar nu gaat het super snel
het is ook erg leuk om te doen

Ik maakte er een krans van
daar had ik wel heel veel rozen voor nodig
ik maakte grote en kleine bloemen

Ik gebruikte een strokrans ......
die ik eerst omwikkeld heb met repen stof
Ik heb het lijmpistool gebruikt
om alles op te plakken

uiteindelijk heb ik er nog wat parels tussen geplakt


Ik vind hem zelf heel erg mooi geworden
door de witte kleur staat hij overal leuk bij
overal inzetbaar zullen we maar zeggen

......... Ik heb er al in allerlei soorten stof gemaakt
sommige stoffen verwerken zich iets beter dan de andere

Irgendwo im Internet sah ich sie
Rosen aus Stoff

einige Bilder gab es auch.
aber in einer unverständlichen Sprache
es dauerte eine Weile, bevor ich es in den Fingern hatte
aber jetzt geht es super schnell

es macht auch sehr viel Spaß zu tun
Viele Blumen habe Ich gemacht
in groß und klein

dort habe ich einen Kranz aus gebasteld
Ein Strohkranz, die ich zuerst mit Stoffstreifen umwickelt hatte
schließlich habe Ich den Kranz
mit einigen Perlen verziert

mit der Klebepistole steckte ich alles auf


Die weiße Farbe ist toll
Ich bin sehr froh damit

Ich habe sie schon in allen möglichen Stoff gemacht
Einige Stoffe sehen ein wenig besser als die anderen

20 opmerkingen:

  1. wauw,prachtige effect,mooi,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel werk, maar met een verbluffend resultaat!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk en mooi geworden! Ziet er chique uit hoor.

    Groetjes, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een romantische witte krans ...
    gezellig & prachtig met al die rozen ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thea...ik zit maar te koekeloeren hoe je het voor elkaar hebt gebokst...Maar ik kan het niet ontdekken.
    Even googelen maar...hij is super.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is gewoon schitterend mooi gemaakt
    hier zul je nog lang plezier van hebben
    en je tas van spijkerbroeken vind ik ook helemaal geweldig

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thea,
    Wat een mooie rozen! Waar kan ik de beschrijving vinden?
    groeten,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marleen, leuk dat je langs kwam. Ik weet niet of je een blog hebt of een FB pagina, ik kan niet met je in contact komen. Vandaar dat ik het zo maar even doe.

      Als ik tijd heb zal ik wel een tutorial maken en op mijn blog zetten.

      Je ziet het wel verschijnen.

      Lieve groetjes van Thea ♥

      Verwijderen
    2. Hallo Thea,
      Ik kijk regelmatig op je blog. Ik zie de tutorial dan wel. Fijn, bedankt!
      groeten,
      Marleen

      Verwijderen
  8. Liebe Thea
    das ist wieder ein wunderschöner Kranz. Mir gefallen die tollen Rosen in weiss am besten.
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo liebe Thea,
    diese Rosen, sie sind traumhaft! Wunderschön hast Du die gezaubert!
    Ich bin ganz hin und weg!
    Ich wünsch Dir noch einen schönen Nachmittag!
    ♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige rozen! Hele mooi krans geworden zo. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt, Thea.Prachtige rozen en de parels ertussen maakt het echt af! Lijkt me best nog een werkje!(Ik kijk ook uit naar de tutorial, leuk!!)
    Fijne week!! groetjes, Hennie
    (Ook leuke beren trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Thea,
    wunderschön sind deine Rosen geworden!!!!
    Einzeln gefallen sie mir schon sehr gut, aber dein Kranz voller Rosen sieht bezaubernd aus.
    Liebe Grüße
    Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Thea,
    das ist ein wunderschöner Rosenkranz. So liebevoll gemacht. Auch die Perlen passen richtig gut dazu.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt geweldig! Het plaatje klopt helemaal. Wat een werk trouwens, ik zou het geduld er niet voor hebben ;-) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hè, Wel sneller dan de papieren hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea,
    Dieser Kranz aus selbstgemachten Stoffrosen ist ja traumhaft schöööööööööön geworden!!
    Mir fehlen die Worte.
    Schick Dir ganz ♥♥liche Grüße und hab ein schönes Wochenende.
    Bis bald Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat prachtig is je krans Thea en je hebt er zo'n mooi hoekje mee gemaakt .Wat zou ik graag het geduld hebben om zulke mooie dingen te maken .Maar het is ook heel erg leuk om mooie dingen bij anderen te zien !!
    Fijne week,lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow!! liebe Thea, Deine wunderschönen Kränze habe ich schon immer bewundert. Du kreierst sie mit so viel Liebe und Können! Ich finds toll!!

    herzliche Grüße schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥