dinsdag 1 juli 2014

ZOMERSE KETTING

Mijn vriendin kreeg een ouderwetse riem
met aqua kleurige stenen er in
of ik er wat van kon maken
dan mocht ik wel een stukje hebben.

Nou en of ik er wat mee kon doen ....... nou kijk zelf maar
Ik maakte er een leuke ketting van
bijpassende kralen had ik ook nog liggen
ik ben er heel blij mee ik vind het echt
een zomerse ketting geworden
een beetje vintage
maar daar hou ik wel van

Meine Freundin hatte einen alten Gürtel
mit Aqua-farbigen Steinen bekommen
Ob Ich da etwas aus machen könte
war die frage und zo ja durfte Ich ein Stück haben

Na ja ...... und ob ich etwas damit machen kann
Ich habe eine schöne Halskette gemacht
zum Glück hatte Ich passenden Perlen dazu
Ich denke es ist wirklich einem schöne Sommerliche Halskette ...... ein wenig Vintage aber Ich Liebe es

12 opmerkingen:

  1. Guten Morgen liebe Thea,
    Du hast eine wunderschöne Kette aus dem Gürtel gemacht, sie gefällt mir so gut!
    Ein sehr schönes Schmuckstück!
    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Mittwoch!
    ♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Guten Morgen liebe Thea, danke für dein Lob.
    Du bist aber auch sehr kreativ!!!

    Hab einen schönen Tag ♥
    Rosine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ketting is dat geworden. Je eigen kralen lagen hier duidelijk op te wachten. Echt zomers maar hij doet het vast ook heel goed in een ander jaargetijde.
    Fijne dag.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar een riem al niet goed voor is, het eindresultaat is prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geworden zeg, ik ben dol op die kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja! Die Kette ist wirklich wunderschön!
    Die Farben passen so toll zusammen.
    Der alte Gürtel würde sich freuen, wenn er könnte ;o)
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thea, je hebt er weer wat moois van gemaakt.

    De kleur is echt prachtig!

    Fijne zonnige week nog en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je prachtig gedaan, origineel bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het mooi geworden. Weet je dat een bepaalde groep Indianen veel met deze kleur kralen werkt. Ik vind het prachtig. Wat ben jij lekker creatief zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige Ketting Thea, mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden!! Zo doet de riem toch nog dienst, anders blijft hij ook maar in een lade liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je erg leuk gedaan Thea, het resultaat is heel mooi. Het blauw past ook bij veel andere kleuren.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥