vrijdag 7 maart 2014

CARNAVAL 2014


..........
Voor Carnaval maakte ik deze keer
gebruik van mijn knopenverzameling

Voor mijn man een vest en een hoed
en voor mij een jurkje
van rekbare stof
dat zit tenminste lekker

Met een naad net onder de buste
handig .... dan kun je daar mooi de voering vastmaken
Want het stofje schijnt een klein beetje door

Nu is dat voor de Carnaval niet zo erg
maar als je toch bezig bent

En ja .... dat was ik ....
vele uurtjes ben ik bezig geweest met knopen naaien
Op de hoed gebruikte ik alleen van die hele grote
en ja ... die heb ik er op gelijmd

.......... Fur onze Karneval outfit habe ich dieses Jahr

meiner Knopfsammlung benutzt

Für meinen Mann eine Weste und ein Hut
und für mich ein Kleid

aus Trikot- Stoff

das ist sehr bequem ........ im tragen

Mit einer Naht direkt unter der Büste
da kan man schön das Futter befestigen

Und ja .... Ich ... war viele Stunden damit beschäftigt
Sehr viele sogar

Annähen von Knöpfen

Nur bei den Hut
da habe Ich sehr große benutzt
und ja ....... die habe ich aufgeklebt


15 opmerkingen:

  1. Hoi Thea, wat ben jij druk geweest met je knopen aan naaien, maar wat is alles mooi geworden..Heb je gezellige dagen gehad? Kan niet anders hihi. Groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sooo schön!! Ich habe die vielen Knöpfchen bei meinem Rock mit der Nöhmaschine angenäht.... Schau mal in deiner Bedienungsanleitung!
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk maar het resultaat mag er wezen!
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met die knopen Meest nog die hoed. En wat een werk. Is vast heel gezellig geweest.
    Fijn weekend
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Thea,Du sieht so zauberhaft aus!
    Die Idee mit den bunten Knöpfen ist so schön! Ein herrliches Karnevals-Kostüm ist das!
    Ich wünsche Dir ein wunderschönes und sonniges Wochenende!
    ♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het prachtig! Heb niks met carnaval.....maar kan je outfit wel waarderen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfits hadden jullie aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Origineel gevonden...die moet ik onthouden zou ik zeggen, maar dat hoeft niet, want ik vind er niks aan...aan dat carnaval... ondanks dat ik een Brabander ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel kleurrijk, vooral de versiering op je gezicht, prachtig hoor!

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Thea,

    Dank je wel voor je bezoek op mijn blog. Ja, ik kan en beetje Nederlands spreken, lezen en schrijfen, ik hou van juille taal! Ne, ik hb keen vertaalsite gebruikt ;-)
    I will be blogging soon again! Ik wens je ook en heel leuke week-end!
    Groetjes vanuit Duitsland
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ben blogjes aan het bijlezen en zie dat je granny square plaid klaar is... Heel erg mooi geworden.
    Carnaval, Verkleed en toch elegant :-) super !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Opmerkingen, was für ein schönes Wort !

    Danke für dein Opmerking für meine kleine Ida.
    Und deine kleine Lara Linn sieht fast so aus, wie meine Tochter Bine, als sie noch klein war.

    Du hast schöne Blogs.

    Ganz lieve groetjes van Rosine ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je ziet er altijd zeer elegant en fijn uit, zelfs carnaval lieve Thea
    Wens je een mooi weekend
    Groetjes
    van je langzaam zwaan ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥