donderdag 6 februari 2014

VINTAGE schilderijtjes

.................... Nadat ik de schilderijtjes had gemaakt
(knopen harten voor de badkamer)
hield ik er een paar lijstjes over
die waren behoorlijk scheef

Tja ...... wat doe je daarmee ...
en omdat zo maar weggooien
niet zo mijn ding is
heb ik er maar wat anders op verzonnen

Ik ben aan het schilderen gegaan
niet met een kwast
maar met stof ...
eerst wat gekleurd met koffie

Ik gebruikte een vintage afbeelding .......
band en ook wat oude gordijnkant
en als finishing touch nog
wat parels en oude knopen

Alles is op het doek vastgelijmd

Door dat het zo hier en daar wat
over de rand hangt
is het helemaal niet
meer te zien dat ze scheef zijn


.......Ich habe ein paar Vintage bilder gemacht

Nein ....... nicht mit einem Pinsel
aber mit alte spitze ...

Zuerst habe Ich es mit etwas Kaffee
ein bischen alt gemacht

ein Vintage bild .......
Band und einige alte gardinen Spitzen
und als finishing touch
einige Perlen und alte Knöpfe

Alles ist schön verklebt

Weil es so hier und da
über den Rand hängt
sieht man nicht
mehr zu sehen, dass sie eigentlich krumm sind

13 opmerkingen:

  1. Wat een goed Idee !!!!
    Echt mooi gemaakt Thea.
    Lieve groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er echt heel leuk uit Thea. Mooi met al die kantje en randjes en kraaltjes en knoopjes. Helemaal shabby zo. Ik hou daar ook wel van.
    Een heel fijn weekend!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe kom je er weer op, Echt weer heel schattig. groet en gezellig weekend,Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Thea!
    Fijn weekend,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er weer super mooi uit Thea!
    XX van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea,

    Echt: BEELDIG!!! ik vind het heel netjes en mooi gedaan! Wat een fantasie heb je ook!


    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je heel mooi gemaakt Thea.
    Groetjes, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zauberhaft!!!
    Ganz ♥liche Grüße
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat ziet er weer prachtig uit.! Bij Leen Bakker loop ik ook altijd even over de brocante afdeling terwijl ik geen brocante inrichting heb. Het is zo vrouwelijk ik MOET er even neuzelen.

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wie schön! Danke für deinen Besuch bei mir!! Ich komme wieder... Gefällt mir hier :)
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Thea.
    Sehr schön sehen deine Bilder aus toll verziert so richtig Vintage. Einfach schick......... Schöne Woche und liebe GRÜße Jana.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea,
    Ik blijf ook genieten van de mooie dingen die jij maakt! En gezellig dat je af en toe op mijn blog komt kijken! Wat leuk dat je een jeans-tas wilt maken! Ik heb nog even gekeken, maar volgens mij staan alle werkbeschrijvingen er wel op.
    Mocht je het niet kunnen vinden hoor ik het graag!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥