zaterdag 1 februari 2014

PAPER ROSES voor de badkamer

Bij de kringloop vond ik deze oude schaal
een beetje beschadigd ...... dat wel
maar met een schikking van papieren rozen erin
zie je daar zo goed als niks meer van

Ik heb eerst het crepepapier bewerkt
en er daarna paper roses van gemaakt

Dat blijft toch zo leuk om te doen
Ooit volgde ik een workshop
bij Janny
en sinds die tijd
heb ik er al heel veel gemaakt

De inhoud van het flesje
heb ik ook meteen maar gekleurd
zo past het tenminste goed bij elkaar


Auf dem Flohmarkt fand ich diesen alten terine
ein wenig beschädigt ....

aber mit einem Bouquet von Papier Rosen in ein
sehen Sie dort praktisch nichts von

Ich habe erst Mal das Krepppapier bearbeitet
und dann Papier Rosen davon gemacht
Es macht immer viel Spaß
zu tun
Ich besuchte einmal einen Workshop
von Janny ...

und seit dieser Zeit
Habe Ich schon sehr
sehr viele rosen gemacht

Der Inhalt des kleine Fläschchen
habe ich auch farbig gemacht
So steht es schön zusammen

17 opmerkingen:

  1. Wat geweldig gemaakt.
    En zo'n geweldig mooie vondst ook.
    Leuk ook dat gekleurde water erbij!
    Super idee.

    lieve groetjes, evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diese Rosen sind immer wieder schön!
    Und mir gefällt Deine Idee das Wasser in der Flasche
    zu färben.
    WUNDERBAR!!
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt en gedecoreerd Thea!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel professioneel uit en de kleuren vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie rozen heb je gemaakt Thea.
    Ziet er allemaal heel sfeervol uit zo bij elkaar. Vind de schaal ook erg mooi.
    Nog een fijne zondag!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er weer fantastisch uit. Mooi die kleuren.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Thea,
    deine Rosen sind wieder atemberaubend schön und so stimmig mit deinem farblich passendem, eingefärbten Wässerchen. Alles wunderschön in Szene gesetzt, Harmonie pur! Es liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi zo bij elkaar! Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik blijf ze prachtig vinden. Toch eens kijken of er hier in de buurt ook ergens een workshop gehouden worden.

    Liefs Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk sfeertje zo Thea .De kleurtjes zijn zo mooi !!
    Fijne week,liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Rosen sehen ganz, ganz toll aus. Alles passt farblich so gut.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig geheel zo in het blauw:)
    Prachtig zijn ze je bloemen!
    Heb je het papier met ecoline gekleurd?
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea, dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog. Ik heb natuurlijk ook even geneusd bij je blog. Zo, je bent echt een creatief type. Deze blauwe rozen zijn echt heel mooi en helemaal mijn kleur, zo voor de zomer.
    Ik zag ook je andere blog: Greijntjes. Nu ben ik even heel nieuwsgierig geworden, omdat ik ook de plaats Panningen zag langskomen. Mijn moeder kwam van Helden-Panningen en haar meisjesnaam was Annie Greijn! Zij is na het trouwen in Kerkrade gaan wonen. Ze had twee zusters, Mien (Tegelen) en Nellie (Helden) en twee broers, Sil (Tegelen) en Gerrit (Helden). Oma kwam van de familie Corsten (kan ook met een K) Dus ik ben nu reuze benieuwd of er ergens een familie-contact zit? Spannend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit zijn nu echt kleuren van de Midellandse Zee, echt zuidelijke kleurtjes Thea. Je rozen zijn mooi gelukt.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥