woensdag 19 februari 2014

BEER DOORTJE

Mag ik voorstellen: Beer Doortje

Beer Doortje was een pakket wat ik ooit kocht
maar ik gebruikte alleen het patroon
en ging verder mijn eigen gang
Ze kreeg een kraagje van heel mooi kant
een beren ketting en een strikje
in het haar
Voor de eerste keer deed ik een poging
om mijn initialen
op de voetzool te borduren
Niet perfect
maar ik ben redelijk tevreden

Ich stelle vor: Bär Doortje

Bär Doortje war ein Paket,
das ich jemals gekauft habe
aber ich habe nur das Muster verwendet
und ging weiter meinen eigenen Weg
Sie hat eine sehr schöne Spitze Kragen bekommen
Und Sie trägt eine Halskette mit einen Bär
Zum ersten Mal habe ich versucht,
eine Stickerei mit meine Initialen
auf dem Fuß zu machen
Nicht perfekt
aber ich bin ziemlich zufrieden

Ik zag dat ik al meer als 500 volger heb op mijn blog.....
en ook op mijn pagina op Facebook
gaat het al rap die kant op..

LEUK ....LEUK ...LEUK...

Hoogste tijd om eens te gaan nadenken over een give away

Ich sah, dass ich bereits mehr als 500 Anhänger auf meinem Blog habe.....
und auch meine Seite auf Facebook
geht schnell ..

FUN FUN ... FUN .... ...

Höchste Zeit zum nachdenken über eine Give Away.....

19 opmerkingen:

  1. Beer Doortje is gewoon een dotje ...
    Ze is zo prachtig en past zo thuis in een brocante interieur ...
    Pure klasse straalt ze uit ...
    Nog een fijne dag, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is Doortje, en zo mooi gemaakt. Ik voel al weer een nieuwe hobby opkomen hahaha. Ik denk dat ik dat maar even moet onderdrukken. Nog veel te veel andere dingen die ik ook wil doen.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve lieve Thea, heel stom ik reager al een hele tijd niet meer op je blog terwijl ik heel vaak aan je denk omdat je een speciaal
    plekje hebt in mijn hart. Ik lees al heel lang bij jou en jij bij mij. Vanaf nu ga ik dus gewoon reageren want ik wil je niet kwijt.
    Wat een prachtig bertje. Ik word er hebberig van want ik ben dol op beertjes. Verder denk ik heel vaak als ik je foto's zie wat zie je er toch mooi uit. Ik vind deze kleur haar zo goed bij je passen. Je ben een stuk. dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt Doortje heel mooi gemaakt, Thea. Het is net alsof ze een eigen leventje heeft gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beer doortje is een schatje!!!
    Beren blijven altijd mooi ze hebben allemaal een eigen uitstraling,
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Thea,
    Doortje ist eine soooo süße Bärendame! Einfach wunderschön!
    Herzlichen Glückwunsch auch zu 500 und mehr Leser/innen! Es amcht auch immer viel Freude, Dich hier zu besuchen!
    Ich wünsch Dir noch einen wunderschönen und gemütlichen Nachmittag!
    ♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doortje ziet er heeeeel lief uit. Ze mag best een poosje logeren bij mij....LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,

    Ik vind ze snoezig en heel goed gelukt!!!

    liefs,


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje hier ben ik direct verliefd op

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea
    Wat een snoezig beertje heb je gemaakt. Leuk zo met dat kanten kraagje.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is die prachtig,zou ik ook wel willen maken,al tijdje,maar of ik het kan,ziet zo moeilijk uit?,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea,
    bedankt voor je reactie op mijn blogbericht (de gehaakte poncho).
    Misschien is dit iets voor jou, een patroon van Drops voor een damesponcho:

    http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=139&d_id=1&lang=nl

    Groetjes, Esseline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea,

    wat schattig je beer.
    Super lief.

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een dotje is beer Doortje!
    Ik vind de voetzooltjes altijd zo moeilijk !
    Leuk aangekleed je Doortje
    Fijne zondag, Evelyne!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattige beer is dat zeg. Lijkt me superleuk om zelf te maken. Ik vind je initialen goed gelukt hoor. echt leuk!
    fijne week, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een eigenwijs snoetje hihi, erg mooi gemaakt.
    Voor wat betreft marktplaats, google, marktplaats, afbeeldingen, plaatje downloaden.
    -- dan naar je advertenties gaan, het adres copieeren
    zo kan alles op je blog gezet worden.
    Succes :-)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doortje is een leukerd!!

    Goede tip, ik zag nu ook dat de link naar jouw tuinblog niet meer klopte... ga dat eens nakijken.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nein ist der süss!! Und das Monogramm auf der Fuss-Sohle! Toll....
    Die Stoffmalfarben von DecoArt eignen sich auch für dunkle Stoffe. Und es ist so einfach, mit ihnen zu arbeiten!
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Thea,
    ik ben verschrikkelijk traag, sorry
    Ik was erg blij met uw vriendelijke bezoek op mijn blog, bedankjes.

    Je hebt je deken bijna klaar * wow *
    Hoeveel granny plaid heb je haken?
    Ongeveer 140 Granny square moet ik haken:

    Als ik rustig ik ben in orde ;o)
    Alles goed met je?

    Je Doortje is erg mooi!!!
    Het monogram op de voetje is goed,Thea.
    Erg mooi werk.
    Bent je op Facebook ? Prachtig
    Ik ben sinds vorige week op Facebook ;o)

    Mooi avond lieve Thea.
    Liefs
    Swaani


    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥