dinsdag 28 januari 2014

KNOPEN HARTEN...


...........Voor onze wit-zwarte badkamer
zocht ik enkele turquoise accessoires

Veel kon ik niet vinden....
jammer
vandaar dat ik deze harten gemaakt heb

eenvoudig een hart op het doek getekend

met goedkope alleslijm
de knopen er opgeplakt
Dat ging prima

Ze zijn niet helemaal hetzelfde geworden

maar ja .... het is handwerk .... dan is dat geen probleem
of zien jullie dat anders
............. Für unsere neue weiß/schwarze Badezimmer
war ich auf denr suche
für einige türkis accessoires

Leider konnte Ich nicht viel finden ....

Deshalb habe ich diese Herzen gemacht

Einfach ein Herz auf die Leinwand gezeichnet

Und dan mit normale billigen Klebe
die Knöpfe kleben

Die beide herzen sehen nicht ganz gleich aus

aber ja .... Es ist Handarbeit .... dann ist das kein Problem
oder Siehst du dass anders

Het licht is in deze tijd niet geweldig om mooie foto's te maken
en op de badkamer al helemaal niet...

Das Licht ist zu diesem Zeitpunkt nicht toll
um schöne Bilder zu machen
und in das Badezimmer schon gar nicht ..

16 opmerkingen:

  1. Die Herzen sind wunderschoen und dass sie nicht gleich sind finde ich seeehr gut!
    Wieder eine SUPERIDEE!
    Liebe Gruesse
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea,
    es ist so eine tolle Idee und die Herzen sind traumhaft schön. Ich wäre nie auf die Idee gekommen aus Knöpfen ein Bild zu machen.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Thea,
    das ist eine ganz bezaubernde Idee mit den Knöpfen!
    Ich wünsch Dir noch einen schönen Nachmittag!
    ♥ Allerliebste Grüße, Deine Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Thea,
    deine Knopfherzen sind wunderschön!!!
    Ich sammle auch schon Knöpfe für so ein Projekt!
    Ich grüße dich herzlich und wünsche dir
    ein gutes und kreatives neues Jahr.
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Einfach eine tolle Idee. Danke für den Tipp.
    Liebe Grüße Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk geworden!! En juist grappig dat ze net iets verschillen,het is handwerk! Creatief weer.
    groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deine Knopfherzchen, liebe Thea, sehen super aus. Ich sammel auch fleißig Knöpfe jeder Art. Leider passen sie nicht so gut zusammen wie deine.
    Gruß, Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! En juist leuk, dat het niet helemaal hetzelfde is... Hou ik wel van. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Merk dat mijn berichtje, gestuurd met mijn tablet, niet door komt. Vind je harten erg mooi geworden en ze zullen erg mooi staan in je nieuwe badkamer. Is ook mijn favoriete kleurtje overigens.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea. Klasse deine Knopfherzen hübsch sieht das aus.
    Schönen Tag und liebe GRÜße Jana.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea,
    die Herzen sehen richtig schön aus. Tolle Idee. Und ich finde es grade gut, dass sie nicht gleich aussehen.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat zijn ze leuk!!! Geweldig idee! Zou hier ook erg leuk staan en knopen genoeg ;)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel goed idee, zelf maken.
    De kleuren combinatie is echt schitterend!
    Alles hetzelfde wordt wel erg eentonig hoor, zo'n eenhapsworst, ze zijn prachtig!

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke crea's heb je gemaakt!
    En ik vind je header super mooi.
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi! dank je wel voor je berichtje op mijn blog!
    ik natuurlijk meteen even bij jou neuzen en wat ben je creatief zeg!!
    ik moest lachen om deze schilderijtjes van knopen, ik heb dat nl ook eens geprobeerd maar bij mij wilde de knoopjes met geen mogelijkheid blijven plakken! heb 3 verschillende lijmsoorten gebruikt, zelfs secondelijm maar nee hoor... 1 voor 1 komen de knoopjes er gewoon weer af hahaha... toen was ik het zat en mijn geduld op en heb ik alles in een plastic tas weggelegd.
    ach wie weet, ooit!

    fijne dag!

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥