woensdag 30 oktober 2013

MANDARIJNEN KRATJES

.......... Lege kratjes wat doe je er mee
er stond een stapeltje
waar ik op zolder in mijn Ateljee
wel wat mee kon doen
troepjes genoeg .... hihihi ...

Maar zo neer zetten ..... nee dat vond ik niks
vandaar dat ik ze even bewerkt heb met wat muurverf

Daarna wat leuke reepjes papier erop geplakt
die had ik eerst met Distress Ink bewerkt had
ook de kistjes heb ik nog hier en daar een veeg gegeven......

Leere Kisten was mann damit Machen soll frage Ich mich
es war einen Haufen
sie standen in meinem Ateljee
sicherlich ..... füllen kann Ich sie
kein Problem
Schrott genug .... hihihi ...

aber so verwenden nein, fand Ich nichts
so habe Ich sie mit Wandfarben weiss gemacht
und dann ein paar schöne Streifen Papier aufgeklebt

die hatte ich zuerst mit Distress Ink etwas schöner gemacht
Auch die Boxen habe ich hier und da einen Schlag gegeben ......

10 opmerkingen:

  1. Dit vind ik nu eens een heel origineel idee!
    Zo leuk om spulletjes in op te bergen
    en het voordeel is dat de kistjes mogen gezien zijn!
    Nog een fijne dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea
    und schon wieder bin ich begeistert von Deinen wunderbaren Ideen.
    Ich glaube diesen Text habe ich schon oft bei Dir geschrieben - aber es stimmt einfach! ;o)
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Thea,
    was für eine wunderbare Idee! Die Kistchen sind so hübsch geworden, eine schöne Dekoration, eien schöne Geschenkverpackung, ach, es gibt soviel Dinge, die man damit tun kann :O)
    Ich wünsch Dir einen schönen und glücklichen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig goed idee. Zo leuk!!! Onthouden...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn leuk.
    Ik had ze van de zomer aan de schutting hangen
    met wat kleine frutsels er in.
    Maar dan alleen gewoon wit.
    Deze zijn veel mooier.
    Fijn weekend.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thea, wat een leuk idee om de kistjes zo op te pimpen.

    Ze zien er prachtig uit!

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk zo heb jij een origineel kastje waar je veel in kwijt kunt, heerlijk.
    Erg origineel!
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk idee!!!
    Ik heb een goede vriend die groentenboer is. Je begrijpt zeker al wat ik ga vragen...!!
    bedankt voor de inspiratie :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, weer helemaal super. Dat staat inderdaad inspirerend. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Wat een goed idee en super uitgevoerd.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥