maandag 23 september 2013

RAAMHOR



....... Mijn oude raamhor...
stond nog steeds op zolder
Altijd gedacht ...... die komt nog wel eens van pas ......
Ik heb hem wit geverfd en wat door geschuurd ....
een restant van het kanten Ikea gordijn uit onze erker erin


Dat ziet er meteen al leuk uit ... niet

ook de achterzijde mag gezien worden

Wat zeg je ...... liet ik de gordijnen die ik in onze de erker maakte niet zien


o jee ..... dat ga ik nog doen ..... beloofd
........ Mein altes Fenster deko .....(wie heist das auf Deutsch)
war immer noch auf dem Dachboden
Ich Dachte immer ........
einmal mache Ich da etwas mit

Ich habe ihn zuerst weiß lackiert
und dann ein wenig Reibung .... (wie heist das auf Deutsch)
wie es derzeit im Mode ist

ein Überbleibsel der Ikea Vorhang aus unserem Erker
habe ich dort mit dem Hefter ein gemacht

sieht sofort nett aus ... nicht
auch die Rückseite Darf gesehen werden

Was sagst du ... Ich ließ die Vorhänge im unsere Erkerfenster
nicht sehen
Oops ..... das werde Ich noch tun ...... versprochen





15 opmerkingen:

  1. das ist eine tolle deko.
    abgeschliffen heisst das deutsche wort:) auf alt gemacht...shabby oder auch leicht vintage:)
    ich grüße dich ganz lieb.
    weisst du schon einen termin für venlo? dann komme ich mal vorbei.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan.
    En idd netjes afgewerkt.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Thea... een maandje de ene kant voor, een maandje de andere kant voor, want je weet vast niet welke kant je het mooiste vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhh liebe Thea ,wir waren schon so oft in Holland und immer sind mir diese Teile aufgefallen .Die Holländer haben ja kaum Gardinen an den Fenstern ,aber oft diese Teile stehen .Das schütz auch etwas vor neugierigen Blicken .Klasse !!! Du hast es wieder sehr schön hergerichtet !!!! LG Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee ja wie wat bewaard heeft wat en dit is weer super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooo jij gaat er wer tegenaan...leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi en gezellig uit. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zie je maar, nooit te snel iets weggooien, leuk nieuw raam horretje!
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nu iets wat je hier in Vlaanderen niet ziet, ik denk dat dit typisch Nederlands is, vind ze wel mooi!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi.
    En ja zelfs de achterkant.
    Knap gedaan.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel goed idee van je Thea. De Ikea gordijnen ken ik goed. Mijn Franse huis hangt er vol mee.
    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is het zo een gezellige raamhor geworden zeg, helemaal top.
    Goed dat je hem had bewaard, hij kwam nu goed van pas.
    Fijne dag.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea, Wat is je raamhor weer mooi geworden. En zo netjes afgewerkt. toppie hoor.Wie wat bewaard heeft wat.
    Fijne zondag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuk geworden Thea!
    Fijne zondag:-)
    Leonie Schoppema

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥