maandag 30 september 2013

ALLE APPELTJES VERZAMELEN.....

...... Wat zijn er veel appeltjes dit jaar ....
heel erg leuk natuurlijk
Kan ik er een boel creaties mee maken
en omdat ze zo lang mooi blijven
ben ik er maar heel vroeg aan begonnen

Dit witte vierkante bakje was eigenlijk niet zo mijn stijl
maar met de rode appeltjes erin
is het toch wel erg naar mijn zin

Deze vaas zagen jullie al vaker voorbij komen
hij blijft mooi
en wat nog beter is
bijna alles staat er leuk in...

Roodstenen potjes zijn de basis van mijn duo
eerst met muurverf bewerkt
een kantje erop geplakt en een beetje Distress Ink
deden de rest ......
Ze doen het goed in mijn keukenkastje

......... Es gibt so viele kleine Äpfel in diesem Jahr
sehr schön natürlich
Kann ich eine Menge Kreationen Machen
und Weil sie solange schön bleiben
Habe ich sehr früh angefangen
Nicht wirklich mein Ding war die weiße Quadrat Schüssel
aber mit roten Äpfeln
sieht es gut aus

diese Vase Habt Ihr Schon ofter gesehen
er bleibt schön
und was noch besser ist
fast alles Steht im gut....

Rot Steinen Blumentöpfe sind die Grundlage meiner Duo
zunächst mit Wandfarbe weiss gemacht
ein kleines Stück Spitze darauf geklebt
und ein wenig Distress Ink
tat das übrige ......
Sie tun es gut in meinem Küchenschrank

......... Oja ...het logje over de kanten gordijnen in onze erker kun je hier vinden ......

......... Das schreiben uber die Gardinen in unserem Erker finden Sie hier

19 opmerkingen:

  1. Prachtig Thea, ware kunstwerkjes.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We gaan er heerlijk van genieten wat we allemaal voor mooie dingen tegenkomen.
    Je potten zien er allemaal super uit

    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. natuurelementen die je bloemstukken gewoon prachtig maken.
    De herfst is volop aanwezig in huis, gezellig!!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En dat met bijna alleen appeltjes.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea, leuk om weer eens wat van je te horen, en je appel creaties geweldig. Ik ben gek op die leuke malus appeltjes. En je geschilderde potjes mooi geworden hoor.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Thea,
    herrliche Dekoration hast Du da gemacht mit den Minispfeln!
    Ich wünsch Dir noch einen schönen Nachmittag!
    ♥ Allerliebste Grüße, Deine Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuk gemaakt, Thea! Ik ga ook eens op zoek naar kleine appeltjes en aan de slag!
    Bedankt voor het idee!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat gezellig staan de appeltjes! Mooie creatie's. groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo gezellig, je hebt er echt iets leuks van gemaakt.

    lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk die malusappeltjes om te verwerken en inderdaad ze blijven heel lang goed. Je hebt weer prachtige creatie's gemaakt Thea!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey meis,

    Lief....je berichtje! Ja we zullen er mee moeten dealen denk ik, maar ik had nu toch eens het gevoel dat ik er voor mezelf eens wat van moest zeggen. ik moet ook nog wat zelfrespect houden.
    Iedereen zou het eens andersom moeten ervaren, dan kom je er pas achter wat het met je doet.

    Of alles goed is? niet alles natuurlijk hahahaha...met de liefde nog steeds goed (belangrijk) de kinderen ook (belangrijk)
    de hobbys blijft maar doorgaan hè? gezondheid (reuma, nog steeds vervelend actief) maar de zon schijnt vandaag, ik heb een leuke dag.

    jou appelstukjes zijn supersfeervol, zou er wel een paar willen hebben, eerlijk gezegd, denk er maar een paar te pikken en ze op mijn blog te gaan zetten, dan zeg ik dat IK het heb verzonnen...haha....

    gaat alles met jou goed??

    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor al die appeltjes.
    Vooral de twee potjes zijn erg leuk. super zo oud gemaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Thea,
    das sieht einfach wuuuunderschön aus!
    ganz liebe andrellagrüße

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thea wat ziet dat er weer geweldig uit, maar ja dat is met al je mooie natuur-stukken, een lust voor het oog.
    Groetjes van Claire [Haakmuts]

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Thea.
    Wunderschöne die Dekoration mit den Äpfel.
    Schick Dir ganz ganz ♥liche Grüße
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Thea, Wat staat het weer schattig al die decoratieve potjes met appeltjes en leuk je beschrijvingen van de potten , zo kunnen wij ook aan de slag . Bedankt en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gezellig die donker rode appeltjes♥ in die mooie♥ potjes ..;)
    Ik vind je blog prachtig♥ ga je dus ook volgen♥..Lieve♥ herfst groetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥