zaterdag 11 mei 2013

ROMMELMARKT....gezocht en gevonden


.........


De laatste tijd ...
zijn we weer naar verschillende rommelmarkten geweest
En zo af en toe
heb ik weer wat leuke dingen mee naar huis kunnen nemen
zoals dit kannetje
een robuust model is het .... niet erg hoog
ik heb er maar een royale bos rozen in gezet.
ook vond ik nog 2 kopjes zonder schoteltje
voor 10 cent per stuk geen geld toch ........

Laat ik een poos geleden
ergens een paar kopjes gekocht hebben
met een stapeltje bordjes er los bij
en toeval of niet
ze passen er precies bij
soms moet je gewoon geluk hebben ........





Die letzten Wochen haben
Wir wieder
verschiedene Flohmärkte besucht

Und gelegentlich könnte Ich
wieder einige schöne Dinge mit nach Hause nehmen
so wie dieser Kaffee kann
ein robustes Modell .... Nicht sehr hoch

gut für einen großen Strauß Rosen

Ich fand auch zwei Tassen .....
ohne Untertasse ....... leider
für 10 Cent pro Stück
sowieso kein Geld .......

....... Vor einer Weile
kaufte Ich
irgendwo zwei Stück
mit mehreren Untertasse



und Zufall oder nicht
sie passen genau zusammen

manchmal hat man einfach Glück



21 opmerkingen:

  1. Heerlijk zulke vondsten Thea.
    Wat een geluk had je dat die schoteltjes precies bij die kopjes pasten.
    Lekker is dat he om even lekker te sneupen en dan mooie dingen te vinden.
    Ik zoek mijn bed maar eens op, trusten.
    Fijne zondag.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kan heb je gevonden. Zo leuk als je met mooie vondst naar huis gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea
    De rozen staan prachtig in deze kan. Krijg je een echt moederdag gevoel van. En de kopjes vind ik echt heel prachtig, leuk dat je dan nog bijpassende schotels zelf heb. Een fijne moederdag! Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geluk zit m in de kleine dingen. Mooie vondsten en gelijk leuk in gebruik genomen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk snuffelen op rommelmarkten is hier voor ons echt een zomerhobby. Elke week is wel iets te doen en zo leuk als je dan een vondst doet. Jouw kan is er één. Die had ik ook niet laten staan.en wat een bof dat de kopjes en schoteltjes pasten.
    Fijne zondag,
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ich glaube, die Kaffeekanne hätte ich auch gekauft. Ein schönes Stück.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Thea, ik heb al een hele tijd niet gereageerd terwijl ik juist zo gek op je ben. Je bent mijn "oudste"weblogvriendin. Ik weet niet of ik t je al gezegd heb maar iedere keer als ik hier langskom en foto's van je zie vind ik dat je er zo mooi uitziet.
    Hier gaat alles goed en we bereiden ons voor op de vakantie. Heel spannend voor ons dat snap je wel. Al meer dan 20 jaar niet in "mijn"land geweest en nu dan eindelijk.
    Het weer schijnt daar ook niet best te zijn maar ik vertrouw erop dat t toch eens warm moet worden. Heel veel knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Thea, de rozen staan er prachtig in!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was für ein wunderschöner Blog mit so einzigartigen Fotos.Die Kanne und Tassen sehen so schön aus!
    Ich komme gerne wieder.
    Liebe Grüße,Ulli

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Thea,
    oh, ich war schon lange nicht mehr auf deinem wunderschönen Blog, heute habe ich mir ausgiebig deine zauberhaften Fotos angeschaut, auch die von den vorigen Postings, toll!!!
    Danke für die schöne Stimmung hier auf deinem Blog, deine neuen "Schätze" gefallen mir sehr gut, liebe Grüße an dich, deine Jutta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige spulletjes heb je gekocht. Lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea.

    Wat een prachtig blog is dit en het ziet er ook heel smaakvol uit!
    Hoewel mijn inspiratie niet zo in 1:1 ligt, heb ik je toch toegevoegd, omdat ik me door jouw blog wel
    geïnspireerd voel.
    Bedankt dat je deze mooie dingen wilt delen.

    groet,
    Jody

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gepresenteerd, deze rozen in jouw mooie kannetje ! Meer moet dat niet zijn ..

    En Thea het is hier ook maar vies weer en helemaal niet warm, ik denk dat we hetzelfde weer delen.
    Dus vest komt van pas ;)
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Thea,

    Via via hier terecht gekomen, amai wat heb jij een geweldig prachtige blog, zo een knappe foto's erop ség!!
    En je papieren bloemen zijn mooi ! Ik heb met mijn open zitten kijken op je blog (weet het niet beleefd he, met de mond open hihi).
    Ik ga je volgen hoor.

    Groetjes, Jaimie
    http://handmadebyjaimie.blogspot.com (mijn handwerkblog)
    http://creamiekes.blogspot.com (mijn knutselblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Thea,
    die herrlichen Rosen und das wunderschöne Geschirr - alles passt so gut zusammen
    Dein Post ist traumhaft -danke-

    herzliche Grüße aus dem Drosselgarten schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie vondsten! Leuk dat de schoteltjes passen.
    Heerlijk die rommelmarkt vondsten!

    Geniet ervan.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, als je dat koopt, weet je bijna zeker dat het bij elkaar zal passen!!

      Verwijderen
  17. Hallo Thea, je hebt goed gekozen en de rozen passen er mooi bij. Leuke, sfeervolle combinatie. Lieve bloggroetjes vanuit regenlandje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve nicht,
    Leuk die oude witte kan en wat hebben jullie toch práchtige rozen in Nederland!
    Lieve groetjes,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja zomers bloggen is niet voor de meeste mensen het leukste. Er is nog zo veel meer dan bloggen wat dan moet gebeuren, ik weet er alles van.
    Maar in mijn geval wil ik het een beetje bij houden omdat mijn webwinkel er aan vast zit. Ik merk het altijd direkt, ben ik niet actief dan gebeurd er ook veel minder in de webwinkel.
    Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
    Geniet je lekker van je tuintje?
    Nou fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥