zondag 28 april 2013

TAARTEN met rozen van papier








............ Leuk was de workshop .........
 taarten maken met rozen van papier .........
en al weer iemand leren kennen uit het blogwereldje ......
Heel leuk om jou te leren kennen Liliane .... Ze had voor de gezelligheid haar schoonzusje meegenomen .....

De taart werd door Janny gemaakt
de paper roses maken ....... en de aankleding
dat was mijn werk ......


 Der Workshop
 Kuchen und Rosen machen aus Papier ......
war schon.....

Sehr schön war es auch wieder jemand aus dem Blog Welt  kennen zu lernen ............

 Liliane Ich fand es schön mit dir ......

Der Kuchen wurde von Janny gemacht ..............
Die  Papier Rosen
  und die Dekoration
das war mein Job ............

........... Pioenroos .......... weer heel anders dan de vorige die we gemaakt hebben ......







25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie taart! En weer helemaal in stijl afgemaakt! En dat (bijna)allemaal van papier? Knap gedaan zeg! Nu genieten van je prachtige taart! Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je papieren rozen zijn niet van echte te onderscheiden, vind je creatie super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's heb je ervan gemaakt Thea! Veel plezier ervan!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig,wat zijn de rozen mooi,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige bloementaart Thea, en zeker de pioenroos is schitterend, wou dat de workshops van Janny niet zo ver waren dan zou ik er zeker ook één volgen.
    Geniet van je mooie creatie!
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gisteren was ik jarig en daarom geniet ik dubbel en dik van
    de prachtige taart die jij gemaakt hebt, super!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie taart. De rozen lijken net echt. Het geheel zou mooi op mijn haard staan. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeld van een taart. En wat een schitterende bloemen. Genieten van mooie plaatjes op een druilerige maandagochtend. Fijn hoor.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke mooi, knap werk.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowowowow, het ziet er gewoon ook nog eens echt lekker uit zeg...net echt
    Mooi gedaan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk gedaan, een echt inspiratie blogje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn hè, dat rozen van papier maken. Ik heb vorig jaar een workshop bij Janny gevolgd. Ik kan het niet laten om steeds weer nieuwe rozen te maken. Oefening baart kunst, ze worden steeds mooier hoe vaker je ze maakt.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was gezellig he Thea, ook mijn schoonzus vond het heel leuk. Thuis heb ik het papier gekleurd dat ging prima het witte papier inkleuren maar het ontkleuren van het gekleurde papier dat lukte niet goed, zal wel aan het papier liggen. Binnenkort ga ik naar Frankrijk en ga ik opzoek naar het papier welk Janny gebruikt. Het drogen heb ik op de wasdraad gedaan dat ging vrij goed, niet in de wind hangen want dan hou je niets over ;)
    Lieve groet,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea.
    Ik vind ze schitterend. Ik heb genoten van de mooie foto,s. Het ziet er zo chic uit.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea, Wat is ie mooi geworden, je zou er zo een stukje van snijden om op te eten haha.
    Jammer dat je zo ver van me vandaan woont, had graag zo`n cursus mee gedaan.
    Nu maar van jouw taart genieten. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige rozen ,lijkt me ook erg leuk om te maken.

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O thea wat is ie mooi geworden zeg.
    Ennne....bovendien goed voor de slanke lijn.
    De rozen zijn prachtig, als je niet had geschreven dat ze van papier waren gemaakt zou je denken dat ze echt waren.
    Heerlijk om zo even er uit te zijn en iets moois te maken.
    Maak er vandaag een bijzondere dag van.
    liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,
    das sieht nach einer leckeren Hochzeitstorte aus.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Traumhaft schön ist die Torte geworden!! Prachtig!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn je rozen prachtig!
    Als je niets zou zeggen zou ik zeggen dat ze echt zijn.
    Leuk om zo je taart te versieren.

    Fijn weekend en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooie taart.
    Heel erg knap gemaakt.
    Groetjes en een fijne zondag.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello Thea,
    So nice to meet you. I am here via dear Liliane's blog..
    You have such a lovely blog.. I really enjoyed viewing the roses and cake.. You all did a great job. What talent!
    blessings,
    Penny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Liebe Thea,
    ein bleibendes Kunstwerk von einer Hochzeitstorte habt ihr geschaffen, sie könnte in echt nicht schöner sein, ganz wundervoll und liebevoll gemacht. Es liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is een KUNSTWERK Thea !! Echt echt :)
    Er zijn nogal lange blogpauzes bij mij, dat maakt dat ik overal veel in te halen heb.
    Ik heb hier dus weer met open mond jouw vele creaties zitten bewonderen. Ok .. mond terug dicht ;)
    Nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥