maandag 8 april 2013

EVEN HELPEN............












Foto .... ©Idémakeriet

.......... Schreef ik in mijn vorige log nog over Gerda ......
hoe lief dat ze me belangeloos die mooie vellen papier stuurde .....
. Nou die Gerda zit even diep in de put ......
. door dat er iemand haar even heel erg moest krenken ......
hoe laf kun je zijn ....... de meeste van jullie komen wel eens op haar blog
..... ga nu ...... ze heeft het nodig .......
ook even langs ........ Idémakeriet

............ Schrieb ich in meinem vorherigen log uber Gerda ........

. Wie süß sie ...... selbstlos mir diese schönen blättern papier geschickt hat .........

.. Nun ...... Gerda Sitzt tief in Sack und Asche .......
........ jemand hat ihr sehr verletzt .....

. .... Wie feige kann mann sein .......

.. Um sie so im Grund zu bohren ....

... Die meisten von euch sind oft mal auf ihrem Blog gewesen .........

..Bitte gehe jetzt hin ........... Sie braucht es ....
.... Durcheinander wie sie ist ...........

. Nun wenn wier zusammen eine Nachricht hinterlassen wird es bestimmt wieder gut ......... Idémakeriet

13 opmerkingen:

  1. Wat ben jij een lieverd Thea, je krijgt een dikke kus van mij.
    Ik kreeg ineens allemaal lieve kop op reacties van mensen die ik ook niet kende:)
    Nu zag ik ineens dat jij dit lieve postje had geplaatst.
    Nou ik kan niet anders zeggen dan dat ik zweef, zo veel lieve mensen die mij een hard onder de riem hebben gestoken en zoveel complimentjes.
    Zoiets doet een mens erg goed en die boze woorden heb ik lekker weg gegooid in de prullenbak.
    Ze is inderdaad niet de moeite waard om over in te zitten.
    Fijne avond Thea.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, Thea! Ik ga even bij Gerda langs!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Belachelijk.
    Dat is gewoon jaloezie.
    Gerda heeft hartstikke leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea.
    Bah,wat mensen elkaar soms aandoen. Dat snap je gewoon niet.
    Gerda,kop op.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea.

    Jou kunstwerkjes zien er erg mooi uit hoor!
    Ik zou vooral doorgaan.....ieder zijn smaak...veel knutselplezier.

    Groet Miriam



    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben al langs geweest je snapt niet waarom mensen dit doen! Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien heb ik wat gemist...zulke dingen zijn afschuwelijk. Fijn dat je haar een hart onder de riem steekt.

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had je nog vergeten te vertellen Thea dat ik je nieuwe foto mooi vond.
    Je staat er prachtig op.
    De berichtjes blijven binnen komen, zo leuk, ik glimlach steeds:)
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jammer dat er altijd mensen zijn die met modder gaan smijten en een ander pijn doen met hun woorden. Maar, wat heb je weer veel moois gemaakt de laatste tijd. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sneue mensen, zijn er helaas overal, maar met veel positieve reacties, gaat ze weer verder,
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heb je toch weer een mooie dingen op je blog staan... Je hebt echt stijl.
    Wat betreft het antwoord op je vraag... er zitten niet echt rafelrandjes aan... Het lijkt zo.
    Het zijn losse blaadjes... ik denk dat dit effect ontstaat door de wax. Als je dan zo n' blaadje iets omkrult ontstaan er barstjes in de wax wat voor kleurverschil zorgt.

    je gaat het vast proberen...heel veel succes.
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie dingen staan er op jouw blog. Vervelend als er mensen zo reageren. Zo gaan we niet met elkaar om in blogland. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥