dinsdag 5 maart 2013

PAAS EIEREN ....... vers legsel



                   
........... Intussen ben ik helemaal verslaafd geraakt .........
..... aan het eieren decoreren ........
 gelukkig heb ik een aantal eieren kunnen
kopen ........

laatst op een rommelmarkt ...... voor heel weinig geld ........
Wel fijn dat het nog even duurt voor het Pasen is .......
             


.............. Ich bin jetzt total süchtig ......... von Ei dekorieren
 Glücklicherweise habe Ich
zuletzt einige Styropor-Eier auf den Kopf geschlagen .........
 ............... auf einem Flohmarkt
 Für sehr wenig Geld
So kann ich nun weiter arbeiten



Alleen het juiste papier
 is vaker een probleem
maar ik word er steeds handiger in
 om een alternatief te bedenken

Nur das richtige Papier
  ist oft ein Problem
aber ich bin immer
mehr und mehr bequem um
  eine Alternative weise zu betrachten





Zo weet ik niet aan het
kreukel papier komen
daar neem ik dus een papieren zakdoekje
of een servet voor
en daarna verf ik het ei even
een kleine omweg
maar het lukt wel


so ich weiß nicht an
Papier mit falte zu kommen
Also nehme ich ein Taschentuch
oder eine Serviette
und klebe das ums ei
und dann färben Ich dass ganse wieder
ein kleiner Umweg
aber es geht.

............Zo ik ga nog even verder..... heb nog zoveel ideeën

onschuldig vermaak ..... toch

So ....... Ich gehe ein Wenig weiter .....

Habe noch so Viele Ideen ...... macht sehr viel Spaß ..... oder

Styropor-Eier?

29 opmerkingen:

  1. Hey Thea,

    Meis wat zien ze er top uit!! echt heel gaaf gedaan. Ook mooie foto`s ervan!


    liefs en een hele fijne dag,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig thea die zien er suuuuuuuuper uit
    vorig jaar heb ik ze ook gemaakt met muziekpapier en kant en gehaakte bloemetjes erop
    je kunt er ook heel goed veertjes opdoen
    zo krijg je echt het paasgevoel
    ja ik vind ze schitterend

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou weet ik ook hoe je ze maakt ze zien er prachtig uit. Mooi gedaan Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...dat is mooi...ik ben echt wel rete jaloers op jullie allemaal die zo leuk tijd hebben om al dat moois te maken...
    Enne...nee, ik ben niet schijnheilig....wist ik veel dat jij onze Kim via Facebook 'spreekt' ik ben nog niet zo van de Facebook, dus ik lees ook niks bij onze Kim dus wist niet dat ze het zelf al 'wereldkundig' gemaakt had :)
    ik wist ook niet of ik prille nieuws al 'de wereld in mocht gooien'...daar moet je ook mee uitkijken toch?
    Maar verder is alles goed, en het is lekker weer nu, en ik ga vanmiddag bij de kapper zitten...ppppffff

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Und schon wieder so wunderschöne Sachen!
    Sind das Holz-Eier oder Styropor-Eier?
    Ich suche auch noch ;o)
    Thea, Du bist ein Deko-Genie!
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is gewoon weg prachtig!
    Zo een mooi gepimpte eieren, pure klasse!!
    Geniet nog van de zonnestralen,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerrruuugggg leuk hoor Thea, heel goed geslaagd is dat vlindertje erop een stempel erg leuk. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer erg mooi en je vindt wel een oplossing voor iets wat je niet hebt, meid prachtig hoor, maak jij maar paaseieren door, ik genoet wel mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er erg leuk uit hoor

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie eitjes heb je weer gemaakt, zien er zo lief uit.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea dat ziet er weer geweldig leuk uit.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea, Wat zien ze er weer mooi uit.Wat heerlijk als je zo vol ideetjes zit en zo lekker bezig bent altijd.Bedankt en ik geniet van je blog.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn superleuk! lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dit ziet er prachtig uit zeg en mooi afgewerkt.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Thea,
    dsa sind wunderschöne Ostereier!
    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan Thea!
    Lieve bloggroeten, de lente komt eraan, laat je inspireren door het goede weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow wat mooi Thea, kunstig gedaan!

    fijne lentedag!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kom bij toeval op je blog.
    Wat een mooi blog heb jij zeg!!!
    En de foto's en creaties die je maakt vind ik prachtig!!

    groetjes van Frederique
    http://frederiqueloveslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben je weer fantastisch goed bezig. Je maakt ook altijd zulke mooie foto's van je creaties. Echt genieten.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liebe Thea,
    ganz entzückend sind diese Eier, vor allem das mit dem Schmetterling gefällt mir so gut...wie das nur kommt?? ;oD
    Ich kann dich verstehen- wenn man mal anfängt mit dem Ostereierbekleben, dann kann man beinah nicht mehr aufhören....Ich liebe alte Papiere und damit zu arbeiten. Papier ist so ein herrliches Material!
    Ich wünsch dir ein wundervolles WE,
    herzlichst
    FrauHummel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik snap de verslaving :-), want ze zijn ook zo mooi! Maar dit kan geen kwaad. Je maakt er vast een heleboel mensen blij mee. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn prachtig THea!
    Heerlijk he om zo lekker te freubelen.
    Ik wilde je nog even bedanken voor het lieve medeleven wat betreft de operatie van mijn moeder.
    Ik ben nu weer heerlijk thuis met een opgelaten en dankbaar gevoel.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Thea

    Erg mooi zijn ze!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geef me jou adres maar door op mijn mail dan stuur ik je even wat velletjes naar je toe.
    Je bent altijd zo lief, kan best wel wat velletjes missen en vindt het zo sneu dat je daar niets kan vinden.
    idemakeriet@telia.com
    Trusten, liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thea, het ziet er weer allemaal prachtig uit. Je moet toch een ontzettende bezige bij zijn, als ik dit allemaal bekijk. Dank je wel voor de opbeurende opmerkingen. Gelukkig is de zorg hier nog echte zorg en gaat hij goed vooruit. Mooi hoor de eieren! !!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Thea.
    Schön sehen deine Vintage Ostereier aus.Toll gemacht und schön verziert.
    Schönen Sonntag und liebe GRüße Jana.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Liebe Thea,
    vielen Dank für Deine netten Worte zu meinen Ostereiern. Du hast auch sehr schöne gebastelt. Sehr schön geschmückt sind die Eier bei Dir. Klasse.
    Liebe Grüße Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik weet niet of ik dat al had gezegd Thea maar dat papier is in mijn ogen heel erg mooi als je het eerst kreukt, het krijgt dan een mooie dimensie.
    Probeer het maar eens, succes!
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Liebe Thea,
    wie wunderwunderschön, vielen Dank für deine tollen Fotos, das ist Balsam für meine Seele, denn wir haben hier in Berlin tiefsten Winter mir viel Schnee und Dauerfrost.
    Deine Ostereier sind richtig elegant!!!
    Liebe Grüße an dich, deine Jutta

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥