zondag 3 februari 2013

OLD LOOK BRUIDSKRANSJE


....... Ik heb vanmiddag .... toen het even zonnig was ..... buiten een foto gemaakt ...... nog niet 100% .... maar het gaat .......

............. In het JDL Magazine van Januari
stond een erg leuk Bruidskransje
gemaakt van oude stoffen en kant
Helaas heb ik bijna geen oude spullen ...... dus dan maar Old Look er van gemaakt

Mijn krans werd een hart ...... met allemaal zelfgemaakte bloemetjes
ik heb ze gekleurd met koffie ..... om ze er oud uit te laten zien

Het hart maakte ik met binddraad ...... 3 draden en dat tot een hart gevouwen
Daar omheen heb ik repen stof gewikkeld ..... ook eerst even gekleurd met koffie

Tussen de bloemen knoopte ik oude kant....... ter opvulling ........
Tjaaaaa ........ en toen vond ik hem wel een beetje erg vies overkomen
maar met wat foam roosjes en roze lint is dat ook helemaal goed gekomen.


Jeetje .... het was wel veel werk ..... maar het resultaat is super leuk
en daar gaat het uiteindelijk om
Ik ben heel tevreden ........

.........In JDL Magazin von Januar war eine sehr schöne Braut kranz aus alten Stoffen und Spitzen.
Leider habe ich keine alten Sachen ....... so habe Ich Old Look daraus gemacht.

Mein Kranz ist ein Herz geworden mit Blüten ale hausgemacht
Ich habe Sie mit Kaffee gefärbt ....... damit sie alt aussehen

Tjaaaaa ........ und dann fand ich es ein wenig zu alt und schmutzig aussehen
aber mit einigen Schaum Rosen und rosa Schleife
ist dass jetzt auch ganz in Ordnung

.... Es war eine Menge Arbeit ....... aber das Ergebnis ist schön

Ich bin ganz zufrieden damit







31 opmerkingen:

  1. Wat mooi en heel goed gelukt. Je bent een echte Crea Thea.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NEIN! Das Herz ist nicht schön.... es ist WUNDERSCHÖN!!!!!
    Ich bin wirklich ganz begeistert!
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De spulletjes liggen al klaar. Heb er zin in om te maken.
    Een fijne week.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...die is mooi...mooie mix van 'vieze' en foam bloemetjes..:)
    En nee..ik houd niet van sneeuw, maar ook niet van regen, wij werken altijd buiten, dus dan liever regen dan sneeuw, want als er sneeuw ligt kunnen we niks...
    Maar ik heb dit jaar wel echt een vreselijke 'winterdip' ik denk dat het komt omdat we al bijna een heel jaar nog geen fatsoenlijk weer gehad hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hart is echt heel mooi geworden,
    groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt prachtig! Knap dat je het sfeertje zo goed kon namaken!! Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thea, wat heb je dat prachtig gemaakt, het is echt bijzonder mooi geworden.

    Bedankt voor de uitleg!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nur zufrieden liebe Thea??
    Dein Kranz ist wunderschön geworden!!!

    Liebe Grüße aus dem Nachbarland ;O))
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt prachtig Thea!
    Bij mij staat hij ook nog op mijn things to do lijstje.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die bloemen heb je echt heel mooi gemaakt! Wat zal de krans lekker ruiken naar die koffie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve nicht,
    De mooite waard om via mijn FB Page te sharen. Héél mooi geworden.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thea wat ben je toch geweldig creatief, hij is echt prachtig geworden.
    Wil jij mij via prive bericht je adres eens sturen.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer zo'n beauty en de bloemen zojn prachtig Thea! Een fijne knutsel fritsel week meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige krans heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem prachtig geworden!
    Een plaatje.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat bruidskransje!
    Bedankt voor je reaktie op mijn blog. Het antwoord op je vraag: de Jolly rokjes zijn allebei voornamelijk van gebruikte shirts gemaakt, het zijn recycle-rokjes met hier en daar een stukje nieuwe stof (alles tricot).
    Groetjes, Esseline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er een prachtig kransje van gemaakt hoor Thea!
    Prachtige kleurtjes.
    Ik had ze ook zien staan in het JDL magazine:)
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wundershcön sind die Herzen!

    Vielen Dank auch für Deine netten Worte zu meinem neuen Knuffelbär!
    Es hat mich sehr gefreut, daß DU mal wieder vorbeigeschaut hast!

    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow het is een prachtige krans geworden! Je ziet dat er veel werk aan geweest is. Maar als je geduld hebt zoals jij word je beloond hé.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een snoezig bruidskransje...!
    Die kleur is waanzinnig mooi meid..

    Liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat en mooi hart is dat geworden. Beeldschoon. Je hebt echt eer van het vele werk.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een werk heb je daar aan gehad, knap hoor.Heel lief geworden en mooie kleur.
    Ik ga ook weer aan de slag....even weg geweest.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kransje! Leuk nu ook op fb..vriendjes...
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwwwww.........daar mag je zeker tevreden over zijn Thea!
    Geweldig mooi hoor.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Thea
    Het is weer een super mooie crea geworden.
    Ik moet toch ook eens leren om bloemetjes te maken,
    Het ziet er zo mooi uit...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Liebe Thea,
    Ich krieg meinen Mund gar nicht mehr zu vor grossem staunen.
    Wie wunder, wunderschön dein Kranz geworden ist und soooo romantisch "schwärm* in den höchsten Tönen.
    Deine viele Arbeit und deine Mühe haben sich mehr als gelohnt. Daumen ganz hoch, das hast du traumhaft hinbekommen. Liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha nee ik stop geen bloemetjes in een scones(dit is inderdaad een soort broodje) maar in cones, een puntzak zou je het ook kunnen noemen:)
    Fijne avond.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prácht van een krans Thea! Hij is werkelijk beeldschoon geworden en vormt een échte blikvanger!!
    Heel hartelijk dank voor je lieve reactie op m'n blog, gezellig dat je even langs kwam ;-)
    Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat schitterend Thea!!! dikke complimenten!

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Liebe Thea,
    Traumschön das Herz!!! Die viele Arbeit hat sich wirklich gelohnt, einmalig!
    Ganz liebe andrellagrüsse

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Das Herz sieht einfach toll aus!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥