maandag 18 februari 2013

NIEUWE PAAS EITJES















.............. Intussen ben ik alweer bezig met het decoreren   van  eitjes   ......

dat blijft toch zo leuk om te doen  ..............

Het is ook fijn om allerlei restjes op te werken         ................     Kleine stukjes kun je mooi verwerken  ............

Gisteren bezochten we enkele rommelmarkten          .............     deze kopjes kocht ik daar .......    ze moesten natuurlijk meteen op de foto     ......    dat snappen jullie wel  .......





Mittlerweile bin ich fleißig  ..............       Oster eier schmücken  .......... Ich Liebe es ..................
das bleibt so Schön zu tun ........ Auch schön ........ dabei ist ...... mann kan viele Reste verarbeiten ....... ist immer gut ...... nicht

Gestern besuchten wir wieder ein paar Flohmärkte ..............
Ich kaufte diese Teetasse  ................... sind die nicht schön ...........  sie solten natürlich sofort mit auf das Bild ........
 ..................... dass Versteht ihr doch ................  oder ............







21 opmerkingen:

  1. Ze zijn gewoon prachtig en ze zien er precies
    al eeuwen oud uit, mooi gedaan!
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie eitjes Thea, lijkt me erg leuk om ze zo te decoreren.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een vrolijke eitjes en dat je die kopjes niet kon laten staan snap ik wel hoor.
    En wat betreft de foto's etc plaatsen, ik heb ook al van die rare problemen en geen idee hoe dat kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Thea,
    Je bent al hélemaal in de Paassfeer en dat meteen na de Carnaval. Maar leuk zijn je eitjes geworden. Passen mooi bij je nieuwe theekopjes. Drinken jullie beiden ook geregeld thee?
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie eitjes in een fijne rommelmarktvondst.
    Fijne week
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzonder leuke eitjes maak je ervan! Dit verf/plak je op de eitjes? En de kopjes, kan me voorstellen dat ze meteen op de foto moesten!
    (Ik kan je niet helpen met het foto probleem, misschien heeft blogger weer wat veranderd?)
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat prachtig, Thea! ik zag ze al op FB voorbijkomen....dat heb je weer kei leuk gemaakt!
    ook mooie kopjes trouwens!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vondst de kopjes.Je eitjes zijn ook leuk!
    Je kan niet vroeg genoeg beginnen met dit soort dingen.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent ook al de leg geweest zie ik, hihi.
    Mooie eitjes heb je gemaakt Thea!
    Ja zijdepapier zou een goede benaming zijn denk ik, bedankt.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh Thea,

    wat zijn ze mooi geworden. Dit is echt een super idee, ik geloof dat ik het consept met goed gejat dan slecht bedacht eens ga toepassen. Morgen eens kijken of het lukt.

    Groetjes natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi gedaan Thea,leuk die blauwe druifjes bij de kopjes.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Mooi Mooi! Genieten als ik naar je mooie foto's kijk. Gr.Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij bent weer lekker bezig, ik ben geen paasfan, dus geen deko hier ;)) lig nog plat van de griepo maar ja kennelijk half europa plat ;)) grüsse von hiero

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn stuk voor stuk kleine kuntstwerkjes Thea, te mooi om ze niet te exposeren!
    groetjes, marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je de eieren prachtig gedecoreerd!

    Je bent al helemaal in de paasstemming, ook in de winkels zie je dat het paasgebeuren op komst is.
    De kopjes vind ik heel mooi, wat is dat toch leuk he... als je op de rommelmarkt iets koopt.

    Fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo Thea jouw kippetjes hebben prachtige eitjes gelegd..
    Ze zijn werkelijk beeldschoon meis..
    Ik krijg er gelijk een heerlijk lentegevoel bij.

    Liefs,
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatjes, de eitjes én kopjes ;-)
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Thea,
    dein Blog ist wunderschön, ich komme bestimmt öfters zu besuch.
    Erst hab ich gedacht,Oh wie Klasse ist das denn so ein schöner Blog und da schreibt einer Plattdutch *gg*
    Bis ich gemerkt habe das ich nicht alles lesen kann :)
    Liebe Grüße Schusselchen Sonja ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thea wat prachtig,en je krans ook orgineel ,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥