woensdag 27 februari 2013

LENTE ACHTIG


                                          









...............  Vanochtend vroeg hoorde ik de merels al zingen ..........

............. MOOI .........

zou de Lente dan toch in aantocht zijn ....

......1 Maart is nu niet ver meer ........
vroeger was het altijd 21 Maart dat de Lente begon
..... maar nu .......
........ Tjaa ....... alles word anders ..........

...... Ik heb alvast iets lente achtigs gemaakt ........
Een roodstenen bloempot heb ik beplakt met vintage papier ....
... er een ornament met een parel opgelijmd........
.... Wat Tillandia en een .........
echt vogelnestje met kwarteleitjes maken het af ............

Natuurlijk kan er ook een plantje in of een bloemstukje .....

..... maar om te beginnen komt dit erin ...........
dan zien we de volgende keer wel weer ......

Ich hörte heute morgen die Amseln schon alle singen

........SCHÖN ............

nähert der Frühling doch noch .......
.......... Ich hoffe es ...........


Ich habe bereits etwas frühlingshaftes gemacht
Ein Blumentopf aus roter Stein ......

Ich bedeckte ihm mit Vintage-Papier
ein Ornament mit einer Perle an vorderseite geklebt.

Etwas Tillandia brauchte Ich
und ein echtes Vogelnest

mit Wachteleiern ........
aus den laden ....... und es ist fertig

Natürlich kan man es auch benützen für eine Pflanze

oder ein Blumenarrangement .................

aber zuerst möchte ich dieses gern sehen ............

Toch wel heel erg leuk .............
dat we nu 5x zoveel schrijf ruimte hebben gekregen van Blogger.....
ik ben er in ieder geval blij mee .......

jullie ook  .......

Schön dass ..........
wir jetzt 5x so viel Speicherplatz von 
 Blogger erhalten  haben .....

 Ich bin glücklich da mit  .......
........... Sie auch ....... hoffe Ich ...........



19 opmerkingen:

  1. prachtig om op deze wijze de lente te verwelkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit! Laat die lente maar komen.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thea ik krijg helemaal de lentekriebels in mijn buik
    van jouw schattige potjes...en die toffe eitjes.

    Ik wil je tevens bedanken voor je lieve en welgemeende
    woorden op mijn blog.

    Groetjes,
    Marijke
    www.amrijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi weer met al die prachtige foto's. De zon schijnt hier nu in de kamer en buiten is het nog steeds ijzig koud maar het wordt steeds beter.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk Thea..
    Laat het voorjaar maar komen
    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Thea
    das Ganze ist so schön! Wenn ich eine Wachtel wäre würde ich gerne auf dem Topf wohnen! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, heerlijk die lentekriebels! Lekker van genieten.
    Mooie pot heb je ervan gemaakt, helemaal voorjaar.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er leuk uit, echte Lentekriebels zeg!!!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das mooi gedaan Thea...en hoezo 'gefeliciteerd'??
    En dat ik minder tijd heb straks..na die toga naaien, dat is dat ik weer aan het werk moet na de vorstperiode...anders gaat het nooit goed komen hier op het bedrijf..
    En ik ben intussen ook al een week of 8 aan het verven in Kim d'r opgeleverde huis...ooowww ik wou dat ik tijd had om ook zo'n leuk nest te maken...weet je, de takjes liggen klaar maar dat was het dan..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor, het voorjaar komt eraan! Vandaag de eerste sneeuwklokjes gezien! En wat een prachtig 'VoorjaarsVintageBloempotMetParelEnEitjes' Geweldig mooi gemaakt!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, zo vogelnestjes in de extra mooie potten,

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dein Nest im Blumentopf sieht sehr hübsch und frühlingshaft aus, liebe Thea.
    Herzliche Grüße
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er erg mooi uit!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PRACHTIG Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk dat potje voorjaar, leuk gemaakt.
    Gaaf dat je mee doet aan mijn giveaway, ik zal voor je duimen.
    Prettig weekend.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. thea, das ist eine wunderschöne dekoidee im frühling...hast du klasse gemacht.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, wat een prachtige lentepost tref ik hier aan, wat heb je dat mooi gedaan. Heerlijk om zo eieren te decoreren, bij elk ei krijg je weer een nieuw ideetje hè!
    Het kussen van mijn post is niet zelfgemaakt, ik kocht het in de mooie woonwinkel van mijn vriendin :) maar er zitten zowat alle kleurtjes in die je hier in de zithoek terug kan vinden, vandaar :)
    Ik wens je een mooie dag toe, hier schijnt nog geen zonnetje maar hopelijk komt ze vlug weer terug,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥