woensdag 20 februari 2013

EERSTE VOORJAARSKRANS

.............. Mijn eerste krans is al echt een beetje voorjaar ........ de Lente zit al in de lucht ....merken jullie het ook .......
......... Ik heb er knoflook ........ rode ui en witte druifjes in verwerkt ......... en in het midden een echt vogelnestje ........ geen zorgen .......... het was al lang geleden verlaten door de vogels ......



meine erste Kranz ist wirklich schon ein bisschen Frühling
........ Ich habe Knoblauch ....
. roten Zwiebeln und weißen Trauben
da in bearbeitet ...
.. und in der Mitte ein echtes nest .....
... Keine Sorgen um die Vogel .................
.....  Es wurde schon vor langer Zeit aufgegeben ...






                                                                      

23 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig!!! Mooie kleuren bij elkaar,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie krans, prachtige kleur die an de rode ui. En die kleine knoflook bolletjes gebruik ik altijd in de keuken. Fijne avond, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,
    ich liebe deine Kränze. Auch dieser ist wieder soooooooo schön.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, wat een ontzettend leuk idee om knoflook en uien te gebruiken in je krans en hij is echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is nog eens een heerlijke krans, radijsjes en knoflook!

    Geweldig leuk idee.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een prachtige krans en heel speciaal met de knoflook!
    Ik voel het voorjaar bijna ...
    Nog een gezellige avond,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Thea,
    deine Kränze sind immer was ganz besonderes und auch dieser, ist wieder traumhaft gelungen, so natürlich, so liebevoll, so perfekt. Es liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je weet ook van alles een krans te maken, super goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een leuke krans geworden Thea!
    Ik was benieuwd of iemand jou een tip had gegeven over dat zijdepapier dat ik had gebruikt voor die bloemen.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooh, ist das ein schöner Kranz. Und eine wundervolle Idee.
    Liebe Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende krans
    leuk hoe je de rode uien en de knoflook erop verwerkt hebt
    en dan ook nog een vogelnestje erop
    ja echt suuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!! Klopt met dit weer krijg je er weer echt zin in! Ik heb de eerste doorn van mijn roos ook alweer in mijn vingers zitten! Geniet ervan. Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie krans Thea, en zulk mooi groen mos.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pracht krans. En zoals je zelf al zegt helemaal voorjaar.
    Heb er zin in. Lekker een zonnetje.
    De eitjes van hieronder zijn geweldig.
    Erg leuk zo in de oude kopjes.
    Geniet er van.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeg Thea, ik heb wat voor je gevonden maar wil dit even via de mail doen als je het goed vindt.
    Mail je mij even op idemakeriet@telia.com
    Fijne dag.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige krans is dit en echt voorjaar!.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O Thea nu begint de lente echt. Wat een leuke krans. Ik vind je kopjes met eitjes trouwens ook erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent een echte Crea-Thea. Kransen maken is niet mijn ding maar als ik het bij anderen zie lijkt het me toch wel erg leuk. Deze is mooi en inderdaad al een stukje lente.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige krans weer, daar kan geen bloemenwinkel tegenop!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tolle Idee, zumal ich Knoblauch wirklich lieeeeeeeeeeebe ;) Das wird mal im Kopf vermerkt, Knoblauchkranz,

    groetjes und ein schönes Wochenede
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Thea,

    Leuk dat je weer op mijn blog komt kijken. Het is inderdaad al lang geleden. Ik was ook een tijdje minder tot bijna niet meer met mijn blog bezig. Maar de draad maar weer goed opgepakt. Ik vind deze krans erg mooi. Wat een goed idee met de uien en knoflook. Je hebt leuke ideeën. Het zal we aan mij liggen, ik wist niet dat je ook een webshoppie hebt. Leuk zeg. Ik heb direct even rond geneusd. Dat vindt je vast niet erg.

    Bij ons sneeuwt het trouwens wel een beetje maar de wereld is hier nog lang niet wit. Jullie hebben blijkbaar veel meer winterweer. Geniet er nog maar even van. Volgende week is de sneeuw weer weg. Ik zie uit naar het voorjaar....

    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dit ziet er zo leuk uit. Gaaf zeg! Fijn he,dat de zon weer schijnt.. De paaseieren zijn ook prachtig trouwens. Mooie dingen zie ik weer allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥