zondag 6 januari 2013

ROZENKRANS in Januari



................ In Januari hebben we best nog veel van die donkere dagen ......
dus dan kan een kleurrijk bloemetje
helemaal geen kwaad ...... dat doet goed

In een oasis ring maakte ik deze krans
daar voor kocht ik een bos met
allerlei kleuren rozen erin
Het groen en de kleine bloemetjes zijn van de Viburnum Tinus
uit eigen tuin ...... dat spreekt .....
wat tillandsia er tussen gestoken .... en klaar
Maar toen vond ik dat er nog iets aan ontbrak
Maar met de parels erbij
gaat het wel

..............Im Januar haben wir eine ganze Menge dunkler Tagen ......
Also eine bunte Blume tut gut

In einer Oase Ring habe ich diesen Kranz gemacht
Ich kaufte ein paar Rosen in verschiedene farben
Dias grüne und die kleinen Blüten
ist Viburnum
aus meinen eigenen Garten .... das spricht ...
etwas tillandsia
und dann habe ich festgestellt,
es fehlt Etwas
Aber mit den Perlen dabei Scheint mir ......
ist alles in Ordnung

16 opmerkingen:

  1. Hallo Thea,
    Ja ik vind rozen altijd mooi in de winter of in de zomer! Je krans is mooi geworden!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooi zeg.....ik vind hem prachtig...ik heb jammer genoeg geen groene vingers.
    X Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk kleurrijk groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg, en ik vind hem helemaal af. Lekker fleurig in deze sombere tijden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gezellig Thea, van mij mag zo'n krans altijd.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, jou kransen kunnen altijd, jij maakt de mooiste!! Zials deze, een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en heerlijk vrolijk met deze sombere dagen! Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Thea,
    Erg mooi gedaan zeg en die Viburnum Tinus is bij jullie wel erg mooi gaaf groen en met prachtige knoppen. Wij hebben 'm ook, ooit een takje meegebracht uit Australië. Dat heeft wel lang geduurd aleer die gewend was aan de omgekeerde seizoenen maar het is in de rij gekomen.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige krans Thea. Heerlijk vrolijk in deze grijze dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. theasboeketterie Deinum06 januari, 2013

    Ziet er gezellig en vrolijk uit!
    Je mag jezelf best wel verwennen in deze donkere dagen!
    groetjes uit friesland!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige krans Thea en ja, wat vrolijkheid in deze grijze dagen kun je inderdaad wel gebruiken.
    Geniet ervan.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie fleurige krans, Thea! En nog van Harte gefeliciteerd met je I-pad!!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea, dank je wel voor de reactie op mijn vlaggenlijntje. Ik heb de vlaggetjes gestoomd met het strijkijzer en nu blijven ze wel goed hangen.
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk die rozenkrans met al die verschillende kleuren rozen, een mooi geheel.
    Nee ik kan geen gedachten lezen hoor:) Aangezien vele anderen een terugblik in foto´s op hun blog liten zien en ik op het ogenblik even geen nieuwe foto´s had dacht ik er goed aan te doen om ook maar even zo´n jaaroverzicht te maken.
    Die van jou zie ik dan misschien nog wel langs komen?
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea, wat is je krans mooi geworden.J in deze tijd kan je wel wat vrolijks gebruiken. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje, wat maak jij een leuke dingen! Wow.

    Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥