maandag 21 januari 2013

BOEREN BRUIDSPAAR



........ Mijn neef en zijn vrouw ...... zijn dit jaar het Boeren Bruidspaar in Deurne ....... Sjiek ...... een mooi stel ...... De Boerenbruiloft vindt plaats op Carnavals Dinsdag ........

......... We zijn er dan wel niet bij ..... maar kunnen toch van hun belevenissen genieten ...... en dat allemaal dankzij Faceboek ......

.........Heel mooie foto's zijn er van hun beiden gemaakt ....... Nee hoor ..... niet door mij ....... maar door Fotostudio Nancy in Deurne ............


......... Hihihihi .........de bruidegom is altijd wel in voor een grapje .......

Maarten en Marion ........ wij wensen jullie een geweldig mooie tijd ....... geniet er van .......

12 opmerkingen:

  1. Lieve Nicht,
    Dat zijn inderdaad práchtige foto's. Gisteren heb ik via Papa & Moeke ook de datum van Carnaval vernomen. Hier verneem je daar immers niks van omdat het gewoonweg niet bestaat aan deze kant van de oceaan. Die boerenbruiloft is dus op Moeke's 89ste verjaardag dit jaar! Is het Maarten, kleinzoon van Tante Truus dan? Hij lijkt volgens mij wat op zijn Opa... Laat maar eens horen of ik het goed heb.
    Heel veel liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, heel leuk stel zo te zien, dat ze maar veel plezier hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een knap bruidspaar, Thea!
    Fijne dag!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto"s ze stralen helemaal, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie blog vooral je bloemen, maar ik kwam hier tercht door een Tilda rokje op face book, heel leuk
    Ik ga je volgen
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wunderschöne bilder sind das liebe thea...ich habe schon einmal welche gesehen bei meiner niederländischen arbeitskollegin und war faziniert davon.
    viel spass wünsche ich.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk bruidspaar en ook de foto's zijn erg leuk!!

    dank je voor je felicitatie!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schoon koppel !! Leuke foto's :)
    Heb gezien dat je weer mooie kransen gemaakt hebt :)
    Gefeliciteerd met je verjaardag Thea !

    Warme groetjes ..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig zeg Thea!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea,
    Nog bedankt voor je reactie en goede wensen op 3-1!
    Zolang heb ik dus niet op mijn blog gekeken, beschamend...!
    Maar toch wil ik jou en je gezin ook nog alle goeds en gezondheid toewensen voor de rest van 2013!
    Liefs Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Nicht,
    Okay, ik had het hierboven natuurlijk duidelijk mis omdat je op FB immers schreef dat het mijn achterneef was. Dus dan moet hij Tante tegen jou zeggen. Ja, het Nederlands is verwarrend omdat beiden neef of nicht heet. Hier is het voor kinderen van je broers/zussen 'nephew/niece' en anders is het cousin... Vandaar dat ik na 30 jaar even uit m'n evenwicht was.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥