~ ~ CREA BY THEA ~ ~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 12 december 2012

MOS HARTEN




.......... Met vers mos .......... heb ik een paar harten gebonden ....... ik vind zoiets altijd erg mooi uitzien ...... zo puur .......... in twee verschillende maten ....... ik denk niet dat ik er nog iets aan ga toevoegen ......... ze zijn zo mooi genoeg ........ naar mijn mening .......

...................... Mit frischem Moos
habe Ich .......... ein paar Herzen gebunden
....... Ich finde .... so etwas .immer
sehr schön ...... so Pur .......... in zwei verschiedenen Größen .......
Ich glaube nicht, dass ich etwas hinfügen Werde
......... sie sind auch so schön genug ........ist meiner Meinung .....

.......... En als je dan toch bezig bent
........ meteen maar een paar moskransen gemaakt
...... prettig om die alvast in voorraad te hebben .....

........... und ein par Moos Kränze gemacht ..........
das geht ja .... in einem Rutsch ......

17 opmerkingen:

  1. Zeker weten ze zijn mooi hoe ze zijn, puur natuur.
    Ik vindt het altijd knap hoe je dat mos er zo mooi omheen krijgt, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Thea! Laat dat maar aan jou over, kransen maken!! Of harten ;)) moest wel lachen om je " in einem rutsc". Hahah,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mos is en blijft een prachtig decoratiemateriaal, ik vind je harten heel mooi.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MOOIE MOS... (geen scheldwoord dit keer maar gewoon letterlijk). Echt prachtig he? ik ben dol op mos.Ik ga maar eens struinen of ik niet wat mos bij elkaar kan vinden voor zo'n projektje. En of je er nog iets in moet doen? Zou kunnen, zou ook mooi zijn, maar dit heeft echt zijn eigen charme. Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je harten,ze hebben dan ook echt geen versiering nodig,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oja Thea,

    die hebben mijn hart gestolen..ik vind dit geweldiggg


    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zijn ze mooi naturel!
    Met die stronk vind ik ze zo al mooi genoeg!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea prachtig je hartjes,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een prachtig plaatje; zo met die mooie stronk erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is de basis waarop je het mos bindt? Ze zijn prachtig Thea!
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Nicht,
    Ja, die harten zijn erg mooi, ook de kransen! Papa wist vroeger altijd plekken in het bos om voor de Kerst mos met ons te halen. Dat was om het kribje en al op te zetten. Zag leuk uit en rook apart. Zoiets hebben we hier niet; helaas. Je hebt gelijk dat ie zo àf is. KISS = Keep It Sweet & Simple.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea,

    Wat een prachtige kransen!!!
    Niets meer aan doen!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea, Wat zijn je kransen mooi geworden met dat mos, heel fijntjes.Ik wens je fijne feestdagen en een goede jaar wisseling.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Thea,

    Ik wens je een hele liefdevolle, warme en gezellige kerst toe.
    Geniet van het samen zijn.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en heel natuurlijk, less is more zeggen ze toch altijd?
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een Vrolijke Tweede Kerstdag en een goed creatief begin van het nieuwe jaar!
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥