zondag 30 december 2012

Apple iPAD2 gewonnen.....





...... Nou zeg ...... ik die nooit eens iets wint ...
heb nu een apple iPad2 gewonnen
het was een actie bij de Schoenenreus
al even geleden
ik zat te wachten op de foto's
die hun gemaakt hadden bij de prijsuitreiking

Maar helaas zijn die verloren gegaan
vandaar dat ik mijn eigen foto's maar gebruik

...... Ich habe nie einen Preis gewonnen ......
Jetzt habe Ich doch einem Apple iPad2 gewonnen
es war eine Aktion der Schoenenreus
Schon vor einer Weile
Es warten war auf die Fotos
die beim Preisverleihung gemacht wurde

Aber leider, sind die verloren gegangen
Lasse Ich doch einfach meine eigenen Bilder Sehe

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met die geweldige prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Nicht,
    Hártelijk gefeliciteerd met deze prácht prijs. Je boft toch maar en jammer dat de foto's verdwenen zijn, dit is toch mooi gepresenteerd hier.
    Geniet maar van je Apple prijs!
    Ook een Zalig Nieuw Jaar wens ik je (jullie) alvast.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou en je familie een jaar vol vreugde, liefde, vriendschap, geluk,
    inspiratie,gezondheid ... liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, met het prachtige cadeau.

    Gezellige jaarwisseling vanavond!
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat is nog eens een cadeau zeg. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Thea,
    herzlichen Glückwunsch zu deinem tollen Gewinn und viel Freude daran! :0)
    Ich wünsche dir und deiner Familie einen guten Rutsch ins neue Jahr!
    Für 2013 wünsche ich dir alles Gute!
    Herzliche Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bof jij effe. Een iPad-2 winnen. Nou het oude jaar kan voor jou al niet meer stuk. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
    Ik wens jou en je dierbaren een fijne jaarwisseling toe en een fantastisch maar vooral gezond en creatief 2013!
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat nog eens een mooie prijs! Gefeliciteerd Thea!
    Ik wens je nog een fijne jaarwisseling en een goed 2013.
    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Thea...
    Leuk om zo`n prijs te winnen.
    een heel gezond en fijn 2013 wens ik jou en je dierbaren toe

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk toch, geniet er maar van, ik vind het ook zo'n fijn ding, ennee.... happy new year hé meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd zeg met je Ipad! En nog meer geluk gewenst in in 2013!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog eens in de prijzen vallen!
    Veel plezier er mee. En de beste wensen voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, nou dan is mijn vraag al beantwoord. Dat is gaaf zeg. Van harte.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥