dinsdag 20 november 2012

TUNIEK in de herkansing

Hebben jullie dat nu ook wel eens ....... ben je een kledingstuk aan het maken ......... en nee ...... niet leuk ...... en dan gewoon laten hangen ...... vorige winter ben ik aan dit tuniekje begonnen ...... en nee ...... het was het nèt niet .... ik vond er niks aan...... maar afgelopen week..... heb ik het toch maar weer opgepakt....... een beetje aan veranderd .......... en toen was het naar m'n zin ...... staat leuk op mijn zwarte rokjes .....heb het nu al een paar keer gedragen ..... en ja ...... ik ben tevreden ..... deze stoffen zie je veel deze winter ......
..... Hast du dass auch manchmal ........ möchte man ein Kleidungsstück machen ...... und nein .... nicht schön ...... und dann hängen lassen ....... Letzten Winter fing ich dieser Tunika an ..... und nein .... es war einfach nichts für mich ....... aber letzte Woche ...... habe ich noch mal angefangen damit ein wenig anders gemacht ...... und dan war es so wie ich es möchte ...... steht gut auf meinen scharzen röckchen ....... Ich habe es jetzt ein par mal getragen und ja ..... ich bin zufrieden

21 opmerkingen:

  1. Die Tunika ist wunderschön, die Farben gefallen mir auch sehr gut und Du siehst bezaubernd darin aus!
    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Nachmittag und alles Liebe!
    ♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja genau,so ist es,es sieht sehr schön aus .Hast Du sehr gut gemacht:)))
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha..Nee..daar heb ik NOOIT last van...
    maar niet heus...ik herken het hoor..dus het is maar goed dat je het bewaard hebt! Het staat je superleuk evenals je opgestoken haar,

    liefs
    van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden!! Hier liggen nog heel wat lapjes,... moet nodig aan de slag,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit.
    En de kleuren zijn ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren heeft je tuniek, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Thea,
    Erg goed opgelost en je moet er 'verliefd' op zijn, anders draag jet het immers niet! Dat vond ik altijd het nadeel van zelf naaien. Je past het pas aan na al het werk en valt het tegen, dan is het wel te laat. In een winkel hang je het gewoon terug op de hanger!
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar Thea, zo ligt er hier ook nog wel het één en ander in de kast. Maar je tuniek
    is heel erg mooi en staat je goed. Prachtige kleurtjes ook! Ik zou zeggen lekker dragen.
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je heel mooi. En de kleuren prachtig. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat overkomt volgens mij iedere naaister.. Ik had dat deze zomer nog. Een jurk die ik niks vond na lange tijd afgemaakt.
    Toch nog heel leuk geworden.
    Soms mik ik dingen weg.... na lang aarzelen.
    De tuniek is echt leuk geworden en ik denk dat je er een boel plezier aan gaat beleven .Mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja gek is dat he dat je een tijdje later er met andere ogen naar kijkt en het je dan wel aan staat.
    Leuk hoor zo op je zwarte rok.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er prachtig uit, Thea! Het staat je ook geweldig......mooie kleurtjes!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. deze is wel erg leuk,en staat je mooi,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie tuniek Thea en hij staat je prachtig.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En ook weer een andere haarcoupe.... Blondi....hahaha, mooie kleuren ook van je tuniek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie tuniek heb je gemaakt, en ja er hangen en liggen ook zo van die onafgewerkte dingen in de kast

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je voor je gezellige berichtje op mijn blog.
    Ja FB heb ik nog steeds niet:) Ik ben nog knap ouderwets geloof ik.
    Ja inderdaad een drukke tijd maar o zo gezellige tijd breekt nu aan.
    Geniet er lekker van.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tatatatraa! Gefeliciteerd Thea! Ik wens je een fijne dag! Een mijlpaal vandaag in je leven hè?

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi thea, tijd geleden maar niet vergeten wens je een mooi weekend ...groetjes uit zeeland Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥