zaterdag 10 november 2012

PAPAVER KRANS

............... Van mijn vriendin kreeg ik een bos gedroogde papaverbollen mee naar huis ....................... ..... Zelf had ze er een krans van gemaakt ............. ............Ik vond hem helemaal geweldig ..... dus heb ik dat ook maar gedaan ............. ....... Een droge oase ring en die volgestoken met papaver bollen ........... en daarna de open plekjes opgevuld .......... met Gypsofilia ...... Nou ja .............. dat laatste viel nog niet mee .................. dat had enige oefening nodig .......... Maar het effect ............... is heel apart ......... Is mijn bescheiden mening ........... Ik ga nog even bekijken waar ik hem neer ga leggen of hangen .......... want de meeste muren in ons huis zijn wit ........ en dat ziet niet zo goed uit .......... bij deze krans ......... Maar ....... dat gaat vast goed komen .........
...... Von meiner Freundin habe Ich einen Haufen von getrockneten Mohn erhalten ........ Selbst hatte sie einen Kranz davon gemacht ........... Ich fand es ziemlich schön ........ Ich habe das auch getan .......... eine trockene Oase ring genommen ........... und voll gestochen mit Mohn Birnen ........... und danach ..... habe ich die Offenen Stellen gefüllt mit Gypsofilia ........ Naja .... Das Letzte war noch nicht so einfach ....... das bräuchte etwas Übung ...... Aber die Wirkung ....... ist etwas ganz Besonderes .......

32 opmerkingen:

  1. Stimmt! Das ist wirklich etwas ganz Besonderes!
    Der Kranz sieht sehr.... elegant (jetzt hab ich das Wort) aus!
    Ein schönes Wochenende noch wünscht Dir
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een prachtige krans.
    Nog een fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig wat vind ik dit mooooooooooooooi,
    en wat heb je dit mooi gedaan
    dit is nou echt eens wat anders
    zoiets heb ik nog nooit gezien
    ik vind het echt suuuuuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww wat een plaatje Thea...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Thea. Het ziet er super uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow!!!!Thea...die is MOOI, prachtig gedaan.
    Ligt nu je vloer niet onder de zwarte zaadjes...die kun je gebruiken in gebak, wordt in Midden -Europa ook gedaan, geeft een typische smaak..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi gemaakt Thea! Het gipskruid ertussen geeft n mooi effect en maakt t net even af. Fijn weekend.
    Groetjes karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Thea, echt heel mooi gemaakt. Fijn weekend groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Thea, jij hebt een prachtdecoratie erbij in huis zeg, genieten!
    fijne avond verder, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er prachtig uit Thea.
    Heel apart.
    Fijn weer een post van je te lezen.
    Liefs.
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoals al 10 opmerkingen van anderen, Thea deze krans is PRACHTIG!!!
    Ik ben fan van die papaverbollen en met dat gipskruid ertussen is ie helemaal AF!
    Geweldige combinatie, zoals altijd trouwens ;)
    Fijn weekend verder, groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een plaatje en zo netjes! Zoek er maar snel een mooi plaatjes voor! Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het gipskruid geeft hem iets fijntjes en laat de bolletjes meer opvallen vind ik, hij is mooi geworden!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik geloof dat mijn vorige reactie niet is doorgekomen. Dus..
    Wat een prachtige krans is het geworden!
    Genieten om er naar te kijken.
    Een fijne zondag.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gea wat is hij weer mooi geworden.
    Lieve groetjes carine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi.
    Fijne zondag.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie krans is het geworden Thea.
    Erg apart zo met het gipskruid ertussen, dat zal wel een toer geweest zijn ,want dat heeft van die dunne fragiele steeltjes!
    Ik zou er maar gauw een mooi plaatsje voor zoeken!

    Fijne zondag verder, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liebe Thea,
    ich bin begeistert hoch zehn, der Mohnblumen-Kranz ist so was von wunderschön und romantisch, ein Traum. Es liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is heel knap gemaakt hoor !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige krans heb je gemaakt!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super sieht der Mohnblumen Kranz aus.Ich bin sicher Du hast einen sehr schönen Platz gefunden
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beste Thea,
    Dat is een prácht krans geworden! Ja, om gypsophila erin geprikt te krijgen zal inderdaad niet meevallen maar je hebt het toch gered.
    Die krans zou prachtig op onze donkere schoorsteen passen... maar zoals je al schreef, je vind er wel wat voor.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een super mooie krans met die papavers! Het gipskruid maakt het lekker speels!
    Je vindt er vast een mooie plekje voor!
    Fijne dag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zag hem al op facebook staan. Schitterend je krans, prachtig gemaakt.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De krans is prachtig geworden Thea!
    Zo mooie combinatie die papavertjes met dat fijne bloemetjes van de gipskruid.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nee joh ik ben nog knap ouderwets, ik doe het alleen met bloggen.
    Heel erg leuk dat je hem op facebook hebt gezet, ik heb vandaag heel wat nieuwe gezichten "gezien" dankzij je berichtje op facebook, erggg gezellig.
    Leuk om te horen dat iedereen mijn creatie zo leuk vond.
    Bedankt lieve Thea.
    Groetejs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige krans, echt heel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jou kransen zijn echt geweldig, ik ga deze maar eens pinnen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ich bin immer wieder überwältigt, wie viele Ideen und Materialien du zu Kränzen verarbeitest. Der mit den Mohnkapseln sieht super toll aus.
    Herzliche Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥