dinsdag 9 oktober 2012

BLIJ MET MIJN BLOGMAATJES ....

♥♥♥....... Ze zijn blij je regelmatig online te zien met een nieuwe post ..... .... Worden ongerust als het een lange tijd stil is ...... ...... Leven met je mee in vreugde en verdriet ....... ..... Feliciteren je als je jarig bent ....... ...... Genieten mee van je creaties en foto's .... .... Toveren een lach op je gezicht als je het even niet meer zo ziet zitten .... ...... Laten je zelfs lachen als je zou willen huilen .... .......... Sturen regelmatig een kaartje of een kadootje rond ...... ....... zomaar om iemand blij te maken ..... .... Blij met mijn blogmaatjes ..... ikke wel .....

18 opmerkingen:

  1. Ja Thea helemaal mee eens !! Ik heb sinds deze week een item gestart: Op Bezoek. Daarin stel ik wekelijks een blog voor van een van mijn trouwe lezers, gewoon om hen daarmee in het zonlicht te zetten, als dank. Het is zo leuk die berichtjes die ze achterlaten, stimulerende woorden, hun eigen blogs te lezen en geïnspireerd te raken door hun creaties.
    Ja en jou blog inspireerd mij ook altijd thanks!!
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post !!..ikke ook hoor...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief bericht en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook blij ben met fijne reacties op een
    blogberichtje.
    Fijne dag Thea, ik ga zo even naar de stoffenmarkt, vandaag in Leeuwarden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief! Wat je geeft dat krijg je.
    Jou blog inspireert anderen, mij ook.
    Het is inderdaad fijn om reacties te krijgen en te lezen.

    Lieve groet, Ada
    www.stijlenzo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te horen, kleine moeite groot effect dus. Fijn om weer eens wat van je te horen. Geniet van deze mooie dag,
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook blij met jou . Toch aan facebook begonnen? Als je mij je adres geeft wordt ik je vriendin. knuffel van mij,.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi berichtje, nog gefeliciteerd met Tristan's tiende verjaardag. lieve Warme Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je slaat de spijker op de kop! Het zijn de kleine dingen die het 'm doen! En ik je mis je al een poosje, en steeds denk ik: ik lees niet zoveel meer van Thea,wat is er toch?
    Ik ben je dus niet vergeten.lieve groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja gezellig als mensen met je mee leven, het is geven en nemen, maar toch altijd weer leuk.
    Hoop nog veel berichtjes van je te lezen!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt helemaal gelijk! Ik ben nog steeds super blij dat ik aan het bloggen ben begonnen....ik kann het danook echt niet meer missen!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve nichtje,

    Ja, dat is zo waar als wat! Op mijn side bar kwam je post wel niet, moest op 'home' clicken om hier te komen. Blogger is en blijft tricky! Een hele fijne dag toegewenst van de andere kant van de oceaan.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed gezegd en helemaal mee eens!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Thea,

    Wat een verassing jouw berichtje...ja het gaat goed...we zijn behoorlijk creatief en weer druk aan het bloggen...zelfde verhaal als wat jij hierboven schreef.Ik hoop dat we deze winter elkaar weer heerlijk kunnen inspireren..maar dat zal wel goed komen...wat jij? Gaat het wel goed verders?

    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een bijzonder wereldje en ik ben er blij mee en vooral met 'de bewoners'.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi gezegd,is waar heb je veel steun aan,dat merkte ik toen mijn man was overleden,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige woorden Thea ben het er helemaal mee eens, zo ervaar ik het ook , Super mijn blog maatjes

    groejes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥