~ ~ CREA BY THEA ~ ~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 2 september 2012

BRUIDSMEISJE........LARA-LYNN



.... Lara-lynn mocht bruidsmeisje zijn
met volgens haar
een echt bruidsboeket.
ze deed dat erg goed
voor een meisje van 3 jaar
..... Lara-Lynn war Brautjungfer
mit eine echte Brautstrauß.
sie hat das sehr gut getan
für ein Mädchen von 3 Jahren alt
......... Lara-lynn was bridesmaid
she said with
a real bridal bouquet.
She did that very well
for a 3 years old girl ......

16 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje die Lara-Lynn, leuke foto's allemaal.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje !!..wel een aardig groot boeket voor zo'n klein poppetje hoor.......hihihihi....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nichtje,

    Je kunt trots zijn op zo'n schattig kleindochtertje. Voor onze begrippen hier in Georgia zou het inderdaad een ècht bruidsboeket zijn! Heb jij de outfits gemaakt voor dit koddige spul?
    Heel veel liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea,
    Wat een prachtig bruidsmeisje is je kleindochter, daar kun je met recht trots op zijn.
    Heb jij haar jurkje gemaakt? Ik denk dat ze zich op zo'n dag zelf een bruidje waant.
    En wat het koken betreft, ik doe elke dag mijn best om iets lekkers op tafel te zetten
    maar ik ben liever met zoete baksels in de weer, da's veel leuker ;)
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kinderen en wat een mooie foto's, mooie kleding en mooiebloemen. Ik hoop dat het helemaal zo'n mooie dag is geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattig blond bruismeisje. Bedankt voor je reactie op mijn bericht,

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Thea. Ze ziet er ook echt uit als een klein bruidje met haar boeketje!
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea wat een prachtige foto's en wat liefffff Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave jurk..!!
    Mooi.. heb hier veel gemist zie ik!!
    Mooi allemaal hoor.. je bent weer flink bezig geweest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Thea,
    herzallerliebst deine Enkelin als Brautjungfer, alle sind sie süss und so schick.
    Lieber Gruss von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea, ik sta iedere keer weer verbaasd hoe goed kinderen hun rol doen bij een huwelijk. Met trots zul je terug kijken naar een mooie dag ingevuld door iedereen! Hartelijke groet, zelfstandig Babs / Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die zauberhafteste Brautjungfer, die ich je gesehen habe. Von Kopf bis Fuß;-)
    Herzliche Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super super schattig! Erg lief de dames.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥