~ ~ CREA BY THEA ~ ~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 11 augustus 2012

1ste ZOMERKRANS




......... De eerste krans gemaakt voor dit seizoen ...... lekker zomers is hij geworden ....... het geel van het boerenwormkruid is een mooie combinatie met het zachte blauw van de de kogeldistels ....... ik heb hem op een mooie schaal gelegd ...... maar je zou hem ook aan de muur kunnen hangen ........
...... Der erste Kranz in dieser Saison gemacht ...... einen schönen Sommer Kranz ist es ...... das Gelb des Rainfarn ist eine schöne Kombination mit den blauen Disteln ....... Ich habe ihn Auf ein
schöne Kuchenformgelegt ...... aber er kann auch an die Wand hängen
...... The first wreath I made for this season ...... a beautiful summer wreath ....... the yellow of the tansy is a nice combination with the blue ball thistles ....... I placed him on a
beautiful cake dish ...... but he can also hang on the wall ......


22 opmerkingen:

  1. Lieve nicht,

    Díe is mooi zeg en nog wel gemaakt met boerenwormkruid. Dat was altijd een van mijn lievelingsbloemen uit de natuur! Ruikt ook zo bijzonder; kan het me nóg voor de geest/neus halen... Groeit hier niet en ik heb geprobeerd om de gecultiveerde hier te kweken maar die ging dood. Dus opgegeven.
    Wat ook een mooie schaal en die blauwe kogeldistels zijn ook heel apart erbij, samen met het groen en de andere besjesachtige dingen.
    Heel veel liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb je weer mooi gemaakt Thea,
    Kleurtjes passen goed bij elkaar.
    Staat leuk op die cakestandaard.

    Fijne zondag..
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet hij er heel mooi uit Thea!!
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Der sieht sehr schön aus.Die Farben sind richtig Sommer..
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw Prachtig en zo heerlijk zomers. Fijne zondag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er prachtig uit Thea.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!!Genieten v/d zomer ook binnen! Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben gek op kransen! Deze is ook heel mooi geworden en waarschijnlijk kun je deze ook laten drogen.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die krans mooi geworden zeg. Staat ook prachtig zo op de standaard.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lopen mijn man en ik een uurtje door de natuur. Zie ik dat spul (boerenwormkruid) weet ik dat ik dat zou kunnen plukken en drogen en loop ik door... in mijn hoofd; wat zou ik daar nou écht mee kunnen.
    En zie daar, jij maakt me er toch iets moois van... dat is echt kunst. Jij ziet het zomaar en maakt het nog ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die ziet er super uit! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel vrolijk Thea, deze krans.
    Het valt mij altijd op dat boerenwormkruid hier niet in het wild groeit, enfin, zal wel aan de grond liggen.

    Lieve groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend wat een mooie zomerse krans,
    en allemaal met bloemen uit de tuin en de natuur gemaakt,
    ja echt suuuuuuuper gedaan.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige krans Thea. Ben ook helemaal weg van kransen. Maar deze is echt schitterend. Echt hele mooie kleuren zo bijelkaar.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een heerlijke zomerse krans, hij is prachtig!

    Ik leg de kransen ook vaak op een schaal en dan in het midden een kaars, gezellig voor de avonduren.

    Hele fijne week,

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow erg mooi Thea. Kransen geeft me altijd een beetje het gevoel van de herfst. Prachtige kleuren om de zomer uit te luiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liebe Teha,
    Dein Sommerkranz ist wunderschön geworden!
    Ich wünsch Dir einen fröhlichen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Thea,
    Wauwww, jij kan echt toveren met bloemen zeg!!!
    Wat een schitterende krans, de zomer spat hier van het beeld!
    ik wens je een hele fijne avond, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh thea, der ist wirklich wunderschön geworden.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥