~ ~ CREA BY THEA ~ ~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 3 juni 2012

XEROX open dag

Zaterdag was er een open dag bij Xerox ....... de werkgever van mijn man ....... daar zijn we met z'n allen naar toe geweest ........ Van de kids werd er een foto gemaakt .... die meteen tot een placemat omgetoverd werd.... Leuk ....

Samstag war offenen Tür beim Arbeitgeber von meinem Mann ... wir sind alle zusammen hin ...

es wurde ein Bild gemacht von unseren Enkeln ....... dan machte man da einen placemat von ......

Saturday was an open day to the employer of my husband ... we are all together been around ... they made a picture of our grandchildren ....... after there was a placemat made ​​of ......




16 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een mooi aandenken hoor !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Thea
    Dat zullen ze prachtig hebben gevonden.
    Fijn om weer een post van je te zien.
    Liefs.
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea Leuk weer post van je te lezen, wat een leuke foto. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu, dat is nog eens een welkom cadeautje, kreeg je er wel twee?

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je er weer bent ,ik heb je gemmist

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey je bent er weer gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he meid het is je toch gelukt om er weer op te komen, en wat een leuk kado een placemat met je schatten erop ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Thea, leuk zo'n placemat! En gezellig, weer een post van jou!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Thea,
    Ben zo blij je hier weer te kunnen lezen.
    Dat was een geniaal idee zeg, zo hebben ze meteen ook alle aandacht van de kinderen en op een erg leuke manier!
    Geniet van de lente en ik wens je een fijne nieuwe week toe.
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee de placemat.
    Leuke foto.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een keigoed idee, kunnen de kindjes goed zien of oma haar bordje wel leeg eet.:-) Leuk weer wat van je te horen/lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi. Een leuke herinnering. Groetjes, Marleen. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn om weer eens wat van je te horen, en wat een enige foto zeg leuk stel zo met elkaar.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Thea ben je er weer? Dat is een leuk aandenken voor jullie van de kinderen!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea,
    ich war lange nicht mehr hier. Schäm....
    Du hast viele schöne Sachen gemacht.

    Liebe Grüsse
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥