~ ~ CREA BY THEA ~ ~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 24 juni 2012

VERJAARDAG WENDY

 Vorige week had onze oudste dochter  haar verjaardag........nee Wendy .... ik vertel niet hoe oud je geworden bent.....
Letzte Woche  unsere älteste Tochter  hatte Geburtstag
Nein Wendy  .... Ich sage nicht  wie alt bist du geworden ......
Last week our oldest daughter had her birthday ........ no .... Wendy I do not tell how old you have become .....
 Ze mag graag borduren ....... en ze vroeg voor haar verjaardag ......
handgeverfd stof ....... dat we natuurlijk graag voor haar besteld hebben ........
binnen 10 dagen ..... hadden we het pakketje al in huis ........
en mooi ..... de kleuren zijn geweldig mooi .......

Sie stickt für ihr leben gern ..........
 und verlangte .......... Hand gefärbtes Gewebe .........
 dass wir natürlich gern für ihr bestellten .........
 in 10 Tagen hatten wir das Paket schon  im Haus ........
 und schön ..... Die Farben sind erstaunlich schön .........


She embroiders very mutch ........
 and she asked ........ hand dyed fabric ...... of course we
  ordered that for her .......  within 10 days ......
 we had the package in the house ..........
 and beautiful  ..... the colors are so beautiful .........
................ klik hier om een kijkje te nemen .......

15 opmerkingen:

  1. Nog GEFEICITEEERD met Wendy haar verjaardag, wat een prachtige lappen heb je haar gegeven, fijne nieuwe week, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd en wat een prachtig cadeau.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige stofjes zeg, daar zal jouw dochter
    blij mee zijn..

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alsnog een gelukkige verjaardag, ken de stofjes ze zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Nicht,

    Nog gefeliciteerd met je oudste dochter.
    Leuk cadeau heb je voor haar gevonden en genetisch zit ze dus ook al net zo in elkaar als haar Mama. Grappig om dit te lezen.
    Geniet van een fijne week met hopelijk ook wat zon aan jullie kant van de grote vijver.
    Heel veel liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yeahhhhh daar is ze weer, he meisje blij jemte zien hier,,problemen met blogger opgelost? Schrijf jemsnel

    Lieve groeten van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je dochter! En ja die stoffen zijn prachtig! Mooie pastelkleurtjes. Wat zou ze er van maken?

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Thea
    ich gratuliere DIR zum Geburtstag Deiner Tochter!!
    Und ihr natürlich auch ;o).
    Die Stoffe sind wirklich wunderschön. Die Farben sind wunderbar dezent.
    Darauf kommt sicherlich jede Stickerei wunderschön aus.
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd dan met je dochter. En heel slim om niet haar leeftijd te verraden. Dat scheelt een hoop scheve gezichten thuis denk ik. Ik ben trouwens wel benieuwd wat ze met die prachtige stoffen gaat doen.

    gr Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ich wünsche deiner Tochter noch viel Glück zum Geburtstag.
    Ich habe Dich vermisst,schön bist Du wieder da..
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk Gefeliciteerd met je dochter. Inderdaad mooie borduurstoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je dochter Thea. En wat een prachtige stof heb je voor haar gekocht!!Super mooi. groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte met je dochter. Mooie lappen heb je gekocht. Blij weer iets te lezen over jou.Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en je commentaar. Je bent altijd welkom, maar het is geen must.
    Je zult het ook druk hebben.
    Het randje van de foto van de hortensia heb ik bij Picmonkey.com gemaakt, evenals het orton effect van de foto zelf.
    Leuke site en doodsimpel om te doen, moet je eens bezoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ein tolles Foto...nachträglich alles Gute zum Geburtstag für deine Tochter...du verräts das Alter ja nur nicht, weil man dann weiss, wie alt du sein könntest *lach*
    Ich grüße dich ganz lieb.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥