~ ~ CREA BY THEA ~ ~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 13 april 2012

JONG GELEERD .........


......... De jeugd van tegenwoordig ...... ☺ ☺ ☺

19 opmerkingen:

  1. Ja das ist so,da komm ich nicht mehr mit.
    Ich finde es gut,es geht nicht mehr ohne PC
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahah geweldig,pracht foto,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ze op oma lijken, zal hun eerste weblog niet lang op zich laten wachten!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Karin
    PS. Ik ben een nieuw blog begonnen want na het web-log drama heb ik niet meer de hoop dat het met de oude nog goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toch een prachtig gezicht!
    Wat wij ons allemaal hebben moeten aanleren, groeien de kleintjes mee op.

    Prachtige foto!

    Heel fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Thea,

    Ja, best een schattige foto en ze leren er ook ontzettend veel van. Dat helpt de oudere generaties ook nog vaak!
    Een heel fijn weekend toegewenst en alle liefs van je amerikaanse nicht,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, wat een leuke aandoenlijke foto...
    Het is nu nog een leuk gezicht, maar als ze ouder worden wil je ze er wel eens vandaan slepen..!

    fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja de jeugd kan niet zonder de apparaten,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, die vragen wij straks, hoe moet dat ;)) fijn weekend meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat hoort er helemaal bij.
    Mooie foto.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Früh übt sich, wer ein Meister werden will...
    LG aus Toronto, Canada
    Gisela.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig toch. Dit is de toekomst!
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig en stoer tegelijk. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd met Lara Lynn, alweer 3 jr, wat vliegt de tijd hè ?
    Maar je kussens zijn ook supermooi geworden.
    En als wij bij de kleinkinderen thuis oppassen hebben wij hun hulp ook nodig om de tv, laptop aan de praat te krijgen :-)
    Zo werkt dat tegenwoordig :-0
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liefste nicht,

    Hopelijk is alles goed met jou; het is zo stil hier... Ben wat ongerust. In elk geval een hele dikke knuffel van ver over de grote vijver.
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Thea.
    Ein gutes Foto.
    Sei herzlich gegrüßt.
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liebe Thea,
    ich wollte dir nur mal kurz einen Gruß da lassen.
    Ich vermisse deine Posts...hoffe dir geht es gut?
    Sei ganz lieb gegrüßt von
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥