dinsdag 7 februari 2012

UITDAGING JANUARI


....... Mijn bijdrage voor de uitdaging van de maand Januari....
heeft even moeten wachten ...... vanwege mijn deelname aan de award op Brigitte de. ...... er kan trouwens nog steeds gestemd worden ...... door op het hartje te klikken ....... Maar nu wil ik toch niet langer wachten ..... en wil graag mijn tuniek even laten zien ..... het is een beetje van mij en een beetje van de KNIP geworden ........ ik gebruikte het patroon al eerder ..... maar nu heb ik er een pas ingemaakt ........ achter en voor ...... van een Stenzo stofje met roosjes ...... de mouwen zijn ook in hetzelfde stof uitgevoerd ...... en langs de Zoom zit ook een brede strook ......

...... Mein Eintrag für die Herausforderung ...... des Monats Januar hat
warten müssen...... wegen meiner Teilnahme an der Award auf der Brigitte de. ..... Es kann noch immer abgestimmt werden ...... durch Klicken auf das Herz .......
Aber jetzt will ich nicht länger warten ..... und würde gerne meine Tunika zeigen ..... es ist ein bisschen von mir und ein bisschen von KNIP ....... Ich habe das Muster Früher bereits verwendet ..... aber jetzt habe ich eine Einsatz ......vorn und hinten ......... aus einen Rosen Stoff von Stenzo ...... die Ärmel sind auch im gleichen Stoff durchgeführt ...... und entlang der Saum ein breiter Streifen .........

........ My entry for the challenge at the month January .... has to wait ......
because of my participation in the award at the Brigitte de. ....... there can still be voted ...... by clicking on the heart ....... But now I want to wait no longer ..... and would like my tunic to show you ..... it's become a bit of me and a bit of the KNIP ........ I used the pattern already ..... but now I have used a pass ......
at the front and back ...... its a Black Stenzo fabric with roses ...... the sleeves are also from the same fabric and along the hem ....... There is a wide strip ..........

26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke combinatie van stoffen heb je gebruikt, de tuniek is erg mooi geworden.
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tuniek met de roosjes. Goed dat je er weer even aan herinnert om te stemmen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das sieht ganz toll aus!!!
    Liebe Grüße
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij ziet er prachtig uit.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke combinatie van stofjes. Hij is Prachtig. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw...super sieht das Tunika aus.
    Der Stoff hast Du sehr gut gewählt
    Liebe( Sehr kalte) Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou je blijft de naaikwien ;)))) mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je tunika is heel erg mooi geworden Thea.
    Leuk die combinatie met zwart en die gekleurde roosjes.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo jij bent weer lekker bezig zeg, geniet je ook wel een beetje van het prachtige winterweer.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een romantisch geheel zo,heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat ziet er leuk uit...mooi combi zo, met een beetje van jezelf en een beetje van de Knip :)
    Januari is bij mij weer niks, al zit ik nu wel in het vorstverlet :) voor zolang het duurt...dat is mooi om alle lopende verv3elende klusjes op te lossen, en dan zal de winter wel voorbij zijn...denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat ben je toch bezig bij ziet mooi uit,groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat is die mooi geworden,je bent wel ijverig geweest zeg.
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zo je eigen creatie te maken met dat lieve bloemenstofje.
    freubelgroetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nichtjelief,

    Aha, je bent een héuse bloedverwante van me en je hebt ook de 'rozen-gekte' net als ik. Lief jurkje en erg mooi gedaan met dit pasje. Zal best schattig staan. Ik probeer nog steeds hartjes te klikken maar soms is het net of ze blokkeren... Ik weet dat het maar ééns per dag kan maar toch!?
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die Tunika ist wunderschön geworden!

    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
    ♥ Liebste Grüße Claudia♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea,

    Wat een leuke tuniek heb je gemaakt!

    Als je je emailadres naar me mailt dan kan ik je de rechten geven zodat je zelf berichten kunt plaatsen op elkemaandeenkledingstuk.blogspot.com

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ddat ziet er weer erg goed uit. Ik vind het stofje met de roosjes erg mooi.

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liebe Thea, wunderschöne Tunika hast du wieder gezaubert und mit den kleinen Röschen-Einsätzen, ein richtig romantisches Teil. Ich mag diesen Schnitt auch so gerne, man fühlt sich einfach wohl in so einem Hängerchen und mit den passenden Strümpfen und Stiefeln ist man gleich schick gekleidet. Daumen hoch! Hast du super schön gemacht. Es liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Thea,
    das ist ein tolles Shirt geworden.
    Eie Tatü-Box ist eine Box für Taschentücher( oder Kosmetiktücher).
    Ich hoffe wir sehen uns bald mal wieder.
    Hast du Lust auf einen Workshop bei mir?
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo liebe Thea, ich bin ganz begeistert von Deiner Tunika. Sie ist wunderschön! Ich würde mir auch gerne eine nähen, habe aber hier noch keinen Stoff gefunden, der mir gefallen hätte. In meiner Gegend gibt es leider nicht viele Stoffgeschäfte.
    Herzliche Grüße und einen schönen Tag
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt voor je tip wat betreft die potloodjes, ik ben al even wezen kijken in je andere blog maar kan zo één twee drie niets vinden.
    Kun jij mij niet lanken van waar die precies staat die post want dat zou ik erg leuk vinden om te leren.
    Alleen als het niet te veel gevraagd is hoor.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi hoor, zal wel heerlijk dragen.
    Groeten, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Paar dagen niet gekeken, en kijk eens hoeveel je laat zien!!Leuk ziet het er uit..
    Knap gemaakt alsof het uit de winkel komt

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥