woensdag 15 februari 2012

TILDAS VARIDEER



....... In mijn logje van zaterdag 28 januari
over de nieuwe Tilda stoffen schreef ik al dat ik het boek ~~ Tildas Varideer ~~
ook wel snel binnen zou krijgen en inderdaad
Esther van de blog Hobby Es had aangeboden om er ook eentje voor mij mee te nemen
dat heeft ze gedaan en ze
deed het supersnel op de bus
op maandag 30 jan lag het al bij mij in mijn brievenbus ........ is dat niet ontzettend lief van haar ...... ik vind van wel ........ Esther nog een keer heel erg bedankt ....... Ik heb wat foto's gemaakt ......... dan kunnen jullie ook even een kijkje nemen ............ In meinem Log von Samstag 28 Januar .... über die neuen Tilda Stoffe ..... Schrieb Ich ...... das Buch Tildas VariDeer würde ich auch schnell bekommen .... und ja ...... Esther von der Blog ...... Hobby Es hat mir angeboten .... es für mich mit zu bringen ..... sie tat es ...... ja und sie hat es sehr schnell auf den Post getan ...... am Montag 30 Januar war es bereits in meinem Briefkasten ..... ist das nicht süß von ihr ...... Ich denke schon .........Liebe Esther vielen Dank .... Ich habe ein paar Bilder gemacht ...... dann können Sie auch einen Blick einwerfen .....


........ In my log of Saturday January 28 ...... about the new Tilda fabrics ..... I wrote ....the book Tildas VariDeer .... also would get in quickly .... and yes ......
Esther of the blog Hobby Es ..... had offered to bring one for me ..... and she did .... and also she did it very fast on the mail ...... on Monday January 30 it was already in my mailbox ..... is that not sweet of her ...... I think so ...... Esther thank you very much ...... I have made some pictures ...... then you can also take a look ........

27 opmerkingen:

  1. Wat weer een geweldig boek. Leuke dingen staan er weer in. Ja, dan ben ik weer verkocht, die moet er komen .
    Bedankt dat ik mee kon genieten!!!
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefste Thea,

    Mooi boek inderdaad en fijn om de winter mee door te komen! Ook lief van Esther om het voor je mee te brengen.
    Heb je zojuist hartje 132 bezorgd en maar hopen dat het je nog een goeie plaats oplevert.
    Een lieve groet van nicht tot nicht,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MMMMM wat is deze mooi...heb helaas al mijn Tilda boeken weggegeven aan een lief dinnetje die OOK van Tilda houdt dus ze zijn in goede handen...maar als ik dit boek dan weer zie gaat het toch kriebelen...zal ik of zal ik toch niet....Mijn koffer raakt al aardig vol dus ben bang van niet (maar heel misschien toch wel hihi)

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boek..., ik kan me begrijpen dat je er heel blij mee bent. Al die Tilda boeken en stofjes vind ik verrukkelijk, zou ook wel alles willen hebben!
    Lekker genieten, Thea.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk gezellig boek.
    Ik heb alleen nog niets gemaakt uit het vorige boek dus sla deze keer denk ik maar over.

    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi boek.
    Er staan erg leuke dingen in.
    Veel plezier ervan.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die meisjes in die spijkerjasjes zien er wel erg leuk uit , mooi boek meid, en super lief van ester........

    Een minpuntje... Zet je wordcontroler uit, de nieuwe zijn verschrikkelijk ;)))

    Lieve grüsse von mir

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het boek er weer prachtig uit,een *hebben hebben* gevoel...kijken of ik de verleiding kan weerstaan! Geniet ervan,groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een geweldig boekje! Ik ga hem ook bestellen. Ben enorme fan van Tilda!
    fijne dag Thea.
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit is een mooi boek al iets uitgekozen om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat leuk en wat zul jij je hiermee vermaken Thea!
    dat spijkerjasje vind ik zo stoer!!

    fijne dag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk boek! Daar krijg echt inspiratie van en het is ook nog in het Noors! Ik denk dat ik maandag maar even langs de boekenwinkel in Ørsta ga. Dank je voor het presenteren van het boek.

    Hilsen Sandy
    Ps. Mocht je nog eens een Noors boek nodig hebben, dan kan ik het ook opsturen als er niemand die richting uit gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 't ziet er erg leuk uit allemaal;
    ik heb net wat van het nieuwe Tilda
    scrappapier gekocht, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi boek zeg!! super leuk Tilda met spijkerjasje!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super, je kunt weer heerlijk aan de slag Thea.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is echt leuk hè en graag gedaan hoor, fijne dag lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar staan weer hele leuke dingen in. Ik wil ooit nog eens zo'n popje maken, ik vind ze altijd zo leuk. Ik ben benieuwd wat jij uit het nieuwe boek gaat maken.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi en inspirerend boek, zo leuk Tilda!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo te zien aan de foto's ziet het boekje er schitterend uit!

    Fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Daar staan weer super leuke dingen in Thea.
    Ik zit erover te denken het ook aan te schaffen, heb dan alle boeken.
    Wat fijn dat je ook de stofjes hebt gekocht.
    Ik mag dit jaar geen stofjes kopen, alleen krijgen, en ik ken helemaal niemand die mij een stapel van die smul Tilda lapjes geeft hahahaha.
    Knuffels en volgens mij ben jij al waardig aan het fröbelen.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk boek....er staan super mooie dingen in! Weet je al wat je gaat maken?
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk om even mij te mogen kijken. Ziet er weer inspirerend uit, heel veel plezier ermee.
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Thea,

    bedankt voor je berichtje. Ik heb moderaten geklikt omdat ik de reacties open heb gezet voor iedereen stille lezer of volger. En je hebt gelijk hoor het is dubbel moderaten en woord verificatie. Maar ik krijg die woordferivicatie er niet meer uit. Dus als je raad weet? Hij is welkom!!!!

    Ene ben benieuwd wat voor mooie creaties je weer gaat maken uit het tilda boek.

    gr Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Al die Tilda boeken zijn zo mooi, een heerlijke inspiratiebron.
    Geniet er lekker van.
    Prettig weekend.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het ziet er weer prachtig uit dat Tilda boek. Ben benieuwd wat je eruit gaat maken

    Fijn weekend
    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat lijkt me echt een geweldig boek. wat ziet alles er leuk uit zeg.
    Fijn weekend, groetjes, ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. so schön romantisch, liebe Thea, ich liebe Tilda, leider komme ich nie dazu, Sachen aus diesen schönen Büchern zu nähen, ich bewundere sie bei Dir und danke für's Zeigen

    liebe Sonntagsgrüße schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥