zaterdag 28 januari 2012

TILDA STOFFEN 2012



........ De nieuwe Tilda stoffen voor 2012 zijn uit .......
ik heb er al een paar in huis ....... heel jammer dat er hier geen enkele winkel in de buurt is die deze stoffen verkoopt ...... ik bestelde ze bij De Handwerksite ....
snelle levering en niet te veel verzendkosten ..... Jammer is alleen dat ze het nieuwe Tilda boek ...... Tildas Varideer .... nog niet binnen hadden ....
ik nam ook nog een stofje uit de collectie van vorig jaar .... dat is het rose stofje ...... gek dat zoiets meteen goedkoper is ......
Maar als het goed is ... krijg ik het boekje ....... over enkele dagen tòch binnen ...... hoe dan ...... tjaaaaa ..... dat horen jullie wel als het binnen is .....

..... Die neuen Tilda Stoffe für das Jahr 2012 sind aus ....... Ich habe schon ein paar im Haus ...... Ich bestellte sie bei De Handwerksite ..... schnelle Lieferung und nicht zu viel Versandkosten ..... Schade ist nur ...... dass neue Tilda Buch ...... Tildas Varideer .... hatten Sie noch nicht bekommen ....
Ich habe auch einen Stoff aus der Sammlung des letzten Jahres gekauft .... das ist rosa Stoff ..... ganz verrückt ......dass die gleich billiger sind ......

....The new Tilda fabrics for 2012 are released ....... There are already some in the house ...... I ordered them at De Handwerksite .... quick delivery and not too much Shipping costs ..... Pity thing is ...... that the new Tilda book ...... Tildas Vari Deer .... has not yet arrived in the store ....
I also bought a fabric from the collection of last year .... that's the pink one ...... crazy that something like that is immediately cheaper ......

31 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stofjes Thea.Ik vind dat groen met die rozen zo mooi,zou prachtig staan om mijn stoel zittingen .Ben benieuwd wat je weer voor mooie dingen gaat maken.
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohhh Thea, die nieuwe rozen stof vind ik helemaal geweldig!! Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken...

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea, wat ziet dat er ontzettend leuk uit zeg, en fijn dat je de handwerksite noemt in je verhaal.
    Ik kom zeker hier nog eens naar terug om te kijken wat voor mooie dingen je allemaal maakt
    Teuni
    de Handwerksite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zulke live kleurtjes, helemaal mijn ding. Fijn weekend, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In de binnenstad van heinsberg is een grote stoffenwinkel, die verkopen tildastoffen, ik had het toevallig gezien, ook niet goedkoper hoor, maar ja, dan zie en voel je de stoffen wel . Mooi wat je hebt gekocht, ben benieuwd wat het weer gaat worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Valt me opeens op dat je weer de woordverificatie aan hebt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie stofjes inderdaad ... bij ons hebben ze ze bij Stoff.be maar ik kijk er altijd maar vluchtig naar want ze zijn zo mooi maar te duur voor mijn portemonee lol

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwww Thea,m wat schitterend.
    Wat een prachtige stofjes.
    Oei ik mag niks kopen, das echt balen.
    Ik heb het beloofd, maar 1 voordeel, als het volgend jaar wel weer mag zijn ook de nieuwe goedkoper.
    Voorlopig geniet ik van jou lappies en ze zijn super!!!
    Ik ga gauw snuffelen voor het boek, want dat mag wel gekocht worden.
    Je ziet het, ik ben stinkend jaloers op je, heel veel knutsel plezier Thea.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sooo mooi.Da heb je echt its leuks gekocht.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige stofjes heb je gekocht, ben reuze benieuwd wat je ervan gaat maken met de borduurzijde erbij..
    Groetjes,
    Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stofjes! De groene met de roosjes heb ik ook al. Ja, op het boek is het nog even wachten!
    Ben benieuwd wat je gaat maken van je stof.
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo mooi bij elkaar,enne wat voor leuks ga je maken.

    liefs stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooh ze zijn zo lief die stofjes!
    Ben benieuwd wat je van Tilda gaat maken. vandaag stond ik nog met een tilda paardje van mijn dochter in de hand zooo leuk!!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De stofjes zijn prachtig en het borduurzijde erbij helemaal schitterend.
    Ik ben benieuwd wat voor moois je er van gaat maken.

    Fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Thea,

    Ja, dat kun je nauwelijks verklaren waarom het na een jaar goedkoper is. Maar fijn dat je ze zo per bestelling toch nog snel in huis hebt. Hier gaat er zóveel op bestelling in dit gigantisch grote land! Je leert er mee omgaan. Ben benieuwd van wie/waar je het boekje binnen tovert.
    Lieve groetjes van je ver-weg-dichtbij nichtje,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie stofjes !! wat ga je ervan maken???liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige stoffen Thea! Ja ook hier is geen stoffenwinkel in de buurt helaas. Maar idd. de handwerksite is een hele fijne webshop en je betaalt niet torenhoge verzendkosten.
    Heel fijn weekend verder
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn zoooo mooi die tildastofjes en spulletjes.
    Wachten nog dus voordat je kunt smullen van je boek.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie stofjes.
    Ben zeer benieuwd wat het gaat worden.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Thea,

    wat een prachtige stoffen heb je daar gekocht.Voral die met de roosjes vind ik heel mooi.
    Nou,daar zullen we weer veel moois te zijn krijgen.

    nog een gezellige zondag, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie stoffen, die met dat groen is ook zo mooi.
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooh wat een mooie lieve stofjes. Heerlijk is dat hé dat nieuwe, nog niet geknipte waar nog vanalles uit kan ontstaan!
    freubelgroetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Thea,

    wat raar!!!!Ik heb geen problem gehad.Probeer het nog een keer.En mail van je heb ik ook niet gekregen?????Is je PC te goed beschermd?

    Super bedankt voor je stem!!!!!
    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik word wel heel blij als ik die mooie stofjes zie. Ze zijn echt prachtig. Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De stofjes zijn weer prachtig, je boekje is onderweg :-D Fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ze zijn zoooooooo mooi, benieuwd wat je er van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige stofjes ben benieuwd wat voor prachtige dingen dat weer gaan worden.

    Gr
    Esther

    Zie dat ik weer een paar blogjes heb gemist

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi he, al die Tilda-spulletjes. Mijn huis staat ook vol met Tilda-poppetjes. Maar ja, hoe kan het ook anders als men in Zweden woont ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Thea,
    Wat een heerlijke kleurtjes! Ik ben benieuwd wat je er mee gaat maken. Als ik zoiets zie slaat mijn creatieve brein ook meteen op hol. Zal eens kijken op de handwerk site.
    Ik zal op je stemmen op de Brigitte site. Leuk tijdschrift, ik lees het graag.
    Tja, een beetje stil op mijn blog. Ben druk met onze puppy en in de tuin. Alhoewel .... het is nu wel een witte wereld. Tijd voor een vogeltaart van je dochter!
    Fijn weekend!
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goedenavond lieve Thea,
    ik was hier niet lang,sorry!
    De tijd dringt zo snel en ik ben zo traag.
    Van hart wens ik je de award op Brigitte.
    Dat is geweldig,Thea !!Je maakt zulke mooie dingen, iedereen zou het moeten zien.
    Van harte wens ik je een mooi avond
    Liefs met een dikke knuffel
    van Swaani

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥