dinsdag 31 januari 2012

♥ SCHENK MIJ JE HART ♥


........Nee hoor....niet als Valentijns geschenk......maar ik kan een blog Award van Brigitte de. winnen.......Maar dan moeten jullie wel op me stemmen...... Je mag 1 x per DAG stemmen per IP adres......Hier klikken en dan op het hartje .........H ♥ rtelijk dank ........
...... Meer lezen over deze krans .........

.... Nein ...... nicht Als Valentins Geschenk ....... aber ich kann ein Award von der Brigitte de. gewinnen ....... Aber nur....... wenn Sie alle für mich stimmen ...... Es ist nur eine Stimme pro TAG ..... und pro IP-Adresse erlaubt ...... Klicken Sie hier und dan auf das herz ...... H ♥ rzlichen Dank ........

.... Nope ......... not as a Valentine gift ...... I can win a blog Award from the Brigitte de. ....... But only if you all vote for me ...... You are only allowed one vote per day at your IP address ...... click here and on the heart ....... He ♥ rt full thanks .........



......... Meer lezen ....

27 opmerkingen:

  1. Mijn stem heb je.
    Succes.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk ben ik even wezen stemmen, je verdient het dubbel en dwars. En wat een leuke krans als eerste, heb je vast wel eens laten zien maar is mij ontgaan, echt een hele leuke geboortekrans.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea...ik heb op je gestemd hoor!
    Succes ik duim voor je!
    X Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou als al je vls stemmen zit je wel gebeiteld zou ik zeggen. Succes meid, mijn stem heb je al

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben al gaan stemmen hoor en ik wens je succes.Wat is die bovenste krans enig!!
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik aan moet klikken " vind ik leuk " dan heb je mijn stem ook.
    Als het anders moet, dan even laten weten, want dan heb ik verkeert gekeken.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en weer een stem erbij:) succes!!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, inderdaad, op het hartje klikken.
    Daar had ik overheen gelezen.
    Ik heb het opnieuw gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 'k heb op je gestemd hoor! Die krans vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn stem heb je ook hoor.
    groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ga gauw op je stemmen!!

    gr stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thea, je hebt er weer een stem bij. Leuk die voorbeeldjes wat je allemaal hebt gemaakt. Zoveel en wat een verscheidenheid, tuurlijk krijg je dan mijn stem.
    Fijne avond en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea,

    ik heb net op je gestemmt.Groetjes Conny :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou ik heb ook gestemd maar je krans is geweldig,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Thea, ich habe dir auch ein Herzchen geschenkt, für deine wundervollen Ideen und deren Umsetzung. Viel Glück und noch gaaaanz viele Herzchen wünscht dir herzlichst Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Uiteraard heb ik gestemd!
    freubelgroetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gestemd :-D fijne dag Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een stem van mij erbij.❤
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liefste Nichtje,

    Zó, heb m'n best gedaan bij Brigitte! Hartje gevuld met nummer 65... Een Tweet erover; Like en op mijn Facebook gezet als oproep. Wie weet hoe het gaat aflopen. Zou leuk zijn omdat je het natuurlijk heel erg verdíend hebt!
    Brigitte vond ik overigens een ontzettend leuk blad. Mijn duits geboren vriendin Marianne uit Atlanta gaf het vaak aan me door toen zij er nog op geabonneerd was. Goeie recepten en leuke ideetjes en tips.
    Schrijf vanavond een updat over Harry... morgen een belangrijke dag voor hem!

    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ga stemmen! Succes, Thea!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik zal eens even gaan kijken voor het stemmen hoor :)

    ik ga trouwens ook nog ff kijken naar die postzegel link ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Thea,
    natürlich stimme ich!
    Die Kranze sind wunderbar!
    fijn weekend
    lieve groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Natuurlijk heb ik voor je gestemd! Zo creatief als jij bent en de vreselijk leuke dingen die je maakt. Je verdient 't helemaal:-)
    Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief nichtje,

    Geinig dat er toch nog hartjes klikken vanuit mijn post. Celia deed 114 en ik heb zojuist 115 gedaan. Wie weet?! Goed dat het schilderwerk nu klaar is zeg. We kennen het, zoiets van verhuizing... Alles wegslepen, inpakken en dan na drie keer poetsen zeg ik altijd is het weer perfekt. Maar het is smart om dit in de winter te laten doen. Dan hebben de schilders tijd en wij ook.
    Lieve groetjes,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥