woensdag 11 januari 2012

NOG MEER PAPER ROSES



..... Voor mijn schoonmoeder
die onlangs jarig was
maakte ik ook een bosje Paper Roses.
Ze houd erg van rode kleuren
dus heb ik dat enigzins in de rozen terug laten komen.
Niet knalrood ...... nee dat niet.
het blijft leuk om ze te maken
die rozen van papier.
Ook het kleuren van het papier
vind ik een leuke bezigheid ......

.......... Für meine schwiegermutter ...... Sie hatte vor kurzem Geburtstag .....
machte Ich auch ein paar Paper Roses ...... Sie mag roten Farben sehr......
Nicht leuchtend rot ...... dass nicht ...... es macht mir immer noch Spaß ...... sie zu machen ...... die Rosen aus Papier ...... Auch die Farbe machen ......
im Papier ..... finde Ich eine tolle Sache ......

......... For my mother-in-law ...... recently she had her birthday ..... I made a bunch of Paper Roses ....... She really like's red colors ...... So a little bit ..... I let it come back in the roses ..... Not bright red ...... no .....
...... It's still fun to make them ....... those roses made ​​of paper ....... and
the coloring of the paper ...... I think thats a funny thing .......

......De lila rozen zijn voor mij ..... ik had wat donkerblauw papier
dat heel erg vaal was geworden ..... natuurlijk moest ik even proberen wat ik er nog mee kon doen ......... maar ze zijn goedgekeurd .... vinden jullie niet .....

....... Die lila Rosen sind für mich ..... Ich hatte etwas dunkle Papier ......
dass blass war ..... natürlich musste ich versuchen was ich noch tun könnte damit ......... aber sie sind nett .... meinst du nicht

...... The lilac roses are for me ..... I had some dark paper that had become dull ...... Of course I had to try out what I still could do whit it ......... but they are nice ..... I think ......

28 opmerkingen:

  1. Ze blijven mooi.
    Heel knap gemaakt.

    Fijne dag.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wat een mooi bos rozen super die gaan niet hangen hihi liefs rommy fijn dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thea, ze zijn werkelijk prachtig en leuk met de groene takken ertussen.
    Fijne dag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is dat het er bij staat, maar ik zou echt zeggen dat ze echt zijn, echt heel erg mooi joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft mooi en leuk he, die rozen maken!
    Mooie exemplaren heb je gemaakt.
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig zijn ze...bijna niet van echt te onderscheiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er inderdaad mooi uit. Heb je het zelf geleerd? Ik overweeg momenteel om een workshop te gaan volgen, maar ja dat is in Amersfoort eindje weg hé.
    creatieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaauuuuuuwwww Thea PRACHTIG net echt, Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er prachtig uit. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja!! Das meine ich!
    Sie sind trumhaft schön und wenn Du nicht dazu schreiben würdest, dass sie aus Papier sind würde es niemand glauben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea,

    bdankt voor je reactie.Je rosjes zijn erg leuk.Een wat voor mooi kleurtjes.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn bijna niet van echt te onderscheiden, zo mooi Thea,.
    Ik wil dat toch ook nog eens leren hoor, helemaal gezellig als cadeautje of gewoon lekker voor jezelf.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze zijn prachtig.....maar zie liever echte....mag ik toch zeggen als bloemen vrouw ??..hihih!!...waarom beginnen alle blogs sinds gisteren van onderaf aan ??? hellup...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat heb je dit knap gedaan!! fijne dag van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn een lust om naar te kijken Thea!!

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal goedgekeurt Thea! Wat zijn het een plaatjes zeg. Niet van echt te onderscheiden!
    Lijkt me erg leuk om te leren. helaas is er bij ons niet zoiets in de buurt. Maar wie weet...wat niet is...
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor Thea helemaal goedgekeurd, knap hoo hoe je dat papier kleurt...
    Ze zijn ook erg goed gelukt!!!!Mooie bossen heb je gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Net echt! Ik heb al jaren de werkbeschrijving van paper roses in een map zitten, maar ga er toch maar eens aan beginnen. Ze zien er zo mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Nicht,

    Maar weer eens proberen op de laptop. De PC gaat weer niet, bij verschillende bloggers niet. Jouw rozen zijn erg mooi. Hoorde van Janny dat je ook haar workshop had meegemaakt en je bent vast en zeker met vlag en wimpel geslaagd! Dit zijn pracht exemplaren hoor en de lila zijn ook heel lief. Je schoonmoeder boft maar, zó'n mooie rozen krijgen die niet eens verwelken.
    Geniet van een fijn weekend. We waren vanavond bij onze beste vrienden. Ik had gekookt en gebakken en alles meegenomen er naar toe. Mijn vriendin is nog lang niet hersteld en ze heeft nog steeds last van de medicijnen voor de pijn, steeds nog misselijk. Niet leuk maar haar knie begint beter te gaan. Het is niet niks zo'n nieuwe knie!
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Thea,

    Die zien eruit alsof ue echt zijn. Mooi hoor

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie rozen, ook de kleuren zijn zo mooi.
    Zelf heb ik ook een workshop gevolgd.
    Het is zo leuk om te maken, vooral het kleuren is spannend.
    Dat is bij jou zeker gelukt.
    Leuke blog heb je , ga je volgen.
    fijn weekend.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze geweldig!!!! Wanneer begin jij een workshop? ;) prachtig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Liebe Thea, deine Papier-Rosen sind wieder ein wunderschöner Anblick und die zarte, altrosa Farbe finde ich sagenhaft schön. Es liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥