maandag 16 januari 2012

LAATSTE DAG .......


......... Mijn Give away loopt nog ..... vandaag is de laatste dag ..... dat je een kansje kunt wagen ...... heb jij je nog niet aangemeld ...... nu kan het nog ..... ik ben reuze benieuwd naar wie ik het setje mag gaan opsturen ......

..........Meine Give away ....... heute ist der letzte Tag ..... Die letzte Chance ...... es ist noch nicht zu spät ..... Melde dich an ........ Ich bin gespannt....... an wen schicke ich dieses Geschenk ........

..... Today is the last day ...of My Give away ........ you now have the chance ...... now it's not too late ..... I'm curious to whom I have send this gift .....

...... Helaas zijn er alweer problemen bij Blogger ...... het lijkt wel mode te worden ...... dat wanneer ze iets veranderen ....... er iets anders mis gaat .......
De tekst van de reacties word ineens in een superklein lettertype weergegeven ......
nauwelijks leesbaar ..... zelfs met bril ☺ .........
maar ook kun je bij veel bloggers helemaal niet meer reageren ...... ik krijg de indruk dat het aan de instellingen van het reactieformulier ligt ......
Bij alle Bloggers met een ingesloten reactieformulier lukt het mij niet meer om te reageren ......... ik zelf heb meteen mijn instellingen verandert en een popup venster ingesteld ..... Daarvoor ga je naar instellingen en dan naar reacties ..... popup venster aanklikken en bevestigen ......

........ Ik hoop maar dat nu weer iedereen kan reageren .........


........ Leider gibt es bereits wieder Probleme mit Blogger ......
es scheint Mode zu werden dass ...... wenn sie etwas ändern ...... etwas anderes schief geht ....... Der Text der Antworten ist plötzlich in einer winzigen Schrift ....... kaum lesbar ..... auch nicht mit brille ........
aber auch bei viele Blogger kann ich nicht mehr reagieren ....... Ich habe den Eindruck ....... die Einstellungen des Antwortformular sind schuld daran ........
Bei alle Blogger mit einem eingebetteten Antwortformular kann ich nicht reagieren ......

...... Ich selbst habe sofort meine Einstellungen geändert
und ein Popup-Fenster ein gesetzt ..... Sie gehen nach Einstellungen ..... und dann auf reaktionen ..... auf Popup-Fenster klicken ....... und bestätigen ......
......Ich hoffe nur ...... jetzt kann jeder wieder reagieren .......

...... Unfortunately... there are problems with Blogger comments ..... it seems to be fashion ........ that if they change anything ...... something else goes wrong ..... The text of the replies are suddenly in a tiny font ....... barely to read ..... At many blogs I can no longer respond ...... I get the impression that the
settings of the response form the reason why ......... For all Bloggers with an embedded comment form I can not respond .....
......For myself I immediately changed my settings and a popup window is set .....
You go to settings and then to reply ..... popup window ...... click and confirm .....

...... I just hope now everyone can react ......


24 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Thea ....

    FF proberen maar ik denk dat het wel lukt .......

    Groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea,
    Op de valreep wil wel een kansje maken op je super give-away! kei leuk!
    Ik heb ook problemen met blogger....reageren lukt jammer genoeg niet bij iedereen.
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nicht,

    Zo'n pop-up venster is zowiezo béter want het gaat veel sneller. Anders moet de hele page weer laden met àlles wat erop staat, inclusief muziek.
    Af en toe een lesje bloggen is niet gek.
    Dit is hopelijk een goeie tip voor een groot aantal lezers.
    Liefs vanuit een inderdaad koud(er) Georgia met vorst tot -5°C zoals we gehad hebben.

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK lees regelmatig je blog en had verwacht dat er veel meer voor de give away hadden opgegeven. Mijn blog doet het [nog steeds] niet [migreren]. Dus bij deze wil ik een kansje wagen voor de give away. Ik hoop dat je nog veel volgers krijgt. En ik blijf je blog lezen.

    groetjes janette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, das een goeie bak zeg, heb ik de post van een give away helemaal over het hoofd gezien.
    Jeetje, ik doe graag mee, want dit prachtige rozen set zou perfect bij mij passen.
    Ik ben dol op rozen en sterker nog, in mijn nieuwe Gabriella Goodness quilt ga ik ook weer met antieke rozenstofjes werken.
    Veel succes met uitvogelen naar wie dit moois toe gaat, maar ik ben heel eerlijk, ik hoop naar mij hahaha.( wie niet, zeg nou zelf!!)
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige giveaway.
    Dus we duimen hoor... :-))
    Alle verandering is niet altijd een verbetering..
    Ik hoop dat mn berichtje nu aankomt.
    Liefs.
    Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat schattige setje, hartstikke leuk.
    Ik wil ook graag meedingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog een keertje misschien heb ik klein kansje,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Thea ik kwam toevallig je mooie blog tegen bij het bloggen want ik ben op zoek naar iets wat ik nog niet gevonden heb.
    Wat een mooie give-away geef je weg! Ik zou graag een kansje wagen.

    Grtjs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief setje....stuur maar naar mij hoor, vind ik dikke prima!

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik wil ook graag mee doen hoor op de valreep. Ik heb volgens mij liggen slapen want ik wist niet eens dat je een give-away weg gaf.
    Bedankt voor de uitleg van de problemen, ik heb er hier en daar wel wat over gelezen maar heb zelf nog geen problemen gehad.
    Fijne avond.
    liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh ik heb jou hele give away gemist. Maar ik vind hem super, dus ik wel nog wel graag een kansje wagen. Bij deze.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als ik nog op tijd ben wil ik graag meedoen.
    Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik probeer het nog een keertje Thea kreeg steeds een foutmelding vandaar ik heb dit ook over het hoofd gezien.....sorry meis.
    Hij is schattig en ik wens je veel succes met kiezen hoor..

    Lieve groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou zeg.... Zie nu pas jouw berichtje dat blogger het niet deed... Sip. Ik wilde zo graag meedoen. Had me al een tijdje terug opgegeven en zelfs een plaatje op mjn blog geplaatst.
    Nou ja voor diegene dan die 'm wint: heel veel plezier ermee!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gedoe idd. met blogger! Als 't klop sta ik erbij en wacht vol verwachting af..duimen!!haha Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een leuke give away. Graag maak ik een kansje.
    Bedankt en succes met je blog.
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Thea,

    Graag doe ik mee met die mooie give away.

    Ook wilde ik nog zeggen dat het een erg goed idee is om van de akebia een mooi stevig krans te maken.

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Mama

    Reageren gaat voor mij nu beter.
    En ik kan ook zelf nog nieuwe berichten maken alleen de 1ste foto is heel groot hoe dat nu weer kan snap er niets van.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liebe Thea,
    so ein schönes Giveaway....... das hab ich ja fast übersehen!
    Da spring ich schnell noch mit in den Lostopf, denn die Sachen gefallen mir sehr gut *lächel*
    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag !
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik krijg inderdaad een sik van die blogger grrrrr, heb het ook al veranderd, maar kan bij vele echt niet reageren, bij jou nu gelukkig wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kon dus ook niet reageren. Maar geeft niet hoor! Volgende keer beter! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je een ontzettende leuke site. Ik ga je natuurlijk volgen. Dank je wel voor je lieve berichtje. Mijn poppen zijn ongeveer 43 cm lang. Ik heb ook wel eens een kleiner maatje gemaakt. Leuk als je er ook aan wilt beginnen, maar het is best een hele klus. Ik ga zelf in het voorjaar nog een cursus volgen net als Marianne.
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥