woensdag 4 januari 2012

GIVE AWAY


Het is al weer ruim 1 jaar geleden ....... intussen zijn er al 377 berichten geplaatst ....... en bijna 400 volgers ....... Hoog tijd voor een Give away dus .......... en daarbij ....... waar kun je het nieuwe jaar beter mee beginnen ......

.... En dan de voorwaarden ..... tjaaaaa ..... die zijn helemaal niet zo moeilijk ..... Iedereen mag mee doen .... Ook de stille lezers .... ik krijg de indruk dat het er best veel zijn ..... Ik hoop dat die zich nu ook eens melden ...... Dat zou ik in ieder geval wel erg leuk vinden .... ook mensen die zelf geen blog hebben mogen meedoen .... Je hoeft geen volger te zijn of te worden .... natuurlijk verheug ik me op iedere nieuwe volger die zich aanmeld ..... Een reactie plaatsen is voldoende ..... dan ding je automatisch mee ..... Na 16 Januari word de gelukkige winnaar bekend gemaakt .....

...... Es ist schon vor über einem Jahr gewesen mittlerweile ...........
und 377 Beiträge Geschrieben ....... dabei gibt es fast 400 Nachfolger ...... Höchste Zeit für einen Give Away ......... wo kann man das neue Jahr besser mit anfangen ........

...... Und dan die Bedingungen .... die sind nicht so schwer ..... Jeder darf mit machen ..... Auch stille Leser .... und es gibt viele .... glaube ich ...... Ich hoffe dass die jetzt auch mitmachen ..... auch Menschen ohne Blog können gern teilnehmen ..... Du brauchst kein folger zu sein oder zu werden ....
...... Natürlich Anmelden darf ...... Ein Kommentar ist genug ..... Sie werden dann automatisch mit machen ..... Nach 16 Januar werde ich die glücklichen Gewinner bekannt geben ........

...... It's been over one year ago meanwhile ......... there were 377 posts .......
and almost 400 followers ....... highest time so ...... for a Give away ........
while ....... where can you be better to start the new year .......

.... And then the conditions ..... tjaaaaa ..... those are not that hard ..... Everyone can participate .... The silent readers ....
I get the impression that there are quite a lot ..... I hope this report will include it ...... That would at least very like it .... even people without their own blog are allowed to participate ...... You don't have to be a follower .... Of course I look forward to every new follower those sign up ..... A response is enough ..... then you automatically participate in the lottery ..... After January 16 the lucky winner will be announced .....

.... Wat kun je winnen: Een mooi doosje
met inhoud ..... dat is een mooie grote beker
met uitlek houder voor losse thee
natuurlijk kun je hem ook
voor koffie of chocolade gebruiken

Een porceleinen ringen doosje met wondermooie
roos op het deksel

een ovaal doosje met een porseleinen zeephouder
met een romantisch rozenmotief
Die je natuurlijk ook naar eigen idee ....... voor andere dingen kunt gebruiken.

..... Was gibt es zu gewinnen:

Eine schöne Box mit Inhalt
eine schöne große Tasse
mit undichten Behälter für losen Tee
Natürlich können Sie im auch verwenden für Kaffee oder Schokolade

Ein Porzellan-Ring-Box mit schönen
rose am Deckel

Und eine ovale Schachtel mit einem Porzellan-Seifenschale
mit einem romantischen Rosenmotiv
Das kann man auch zu eigene Idee
Für anderen Sachen verwenden darf

What you can win:

A nice box with a nice big cup
with leaking container for loose tea
Of course you can also use it
for coffee or chocolate

A porcelain ring box with beautiful
rose on the cover

an oval box with a porcelain soap holder
with a romantic rose motif
That you can also use
to your own idea for other stuff

88 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige give away. Te gek gewoon.
    Doe graag mee.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een gave give away geef je weg, echt heel leuk. Ik heb er zelf ook net een op mijn blog gezet. Veel succes iedereen.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie!!! wat is deze mooi,ik doe graag mee en plaats een linkje op mijn blog,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers en volgers. veel plezier met de give away.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je zoveel bezoekers en volgers hebt.
    Maar je hebt ook een hele mooie site, waar ik graag kom.
    Die give-away is wel een super cado hoor !
    Ik wil graag meedingen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LEUK, Thea, ook ik doe graag weer eens een poging. Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk zo'n presentje en een leuke blog groetjesss kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea, ik heb zelf geen blog, maar vind het heerlijk om bij je 'langs'te komen.En geniet er van. Je aanmoediging om mee te doen neem ik dan ook graag aan. Veel succes verder en groetjes van Wiily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heleboel blogjes in ruim een jaar ,geweldig.
    Ik doe graag mee ,en ik nodig je uit om ook mee te doen bij mij

    groejtes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed plan,en natuurlijk doe ik graag mee.Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, allereerst natuurlijk een heel goed 2012..
    heb niet zoveel tijd om te reageren op alle blogjes...maar ja, deze kan ik natuurlijk NIET overslaan...allemaal spulletjes met rozen erop:)
    Dat kan ik niet voorbij aten gaan natuurlijk, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie Give Away, ik doe graag mee.
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Thea,
    was für ein zauberhaftes Giveaway!
    Da versuche ich gerne mein Glück.
    Ich wünsche dir noch viele schöne Bloggerjahre.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Biijna 400 volgers, amai meid. Maar ik hoor het van alle kanten. Theas blog das een topper, dus dik verdiend. Lieve groeten van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Owwww Thea !! wat leuk allemaal....ik doe graag mee......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. weet je dat ik nog niet eens volger was hierzo, schandalig toch! Daar heb ik toch wel efkes verandering in gebracht hoor hihi!
    Echt schattig zeg wat je weggeeft, lief hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Thea, dat ziet er leuk uit. Ik zou het leuk vinden als ik je give-away zou winnen.

    groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liewbe Thea,
    herzlichen Glückwunsch zu so vielen treuen Leserinnen! Ich wünsch Dir und uns noch viele schöne Bloggerjahre zusammen!

    Was für ein wunderschönes Giveaway!
    Da muß ich auch mein Glück versuchen!

    Ich wünsch Dir einen wunderschönen, nicht allzu stürmischen Tag !
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke give away.
    Super dat je zoveel volgers hebt in zo'n korte tijd.
    Maar je verdient het want je bent mege krea en maakt erg leuke dingen.
    Ik pak nog wel eens een ideetje mee.
    Ik vind vooral je bloemstukken zo mooi. Ben zelf niet van het bloemschikken maar hou er wel van.

    Ik doe graag mee met je give away.
    Op naar het nieuwe blog jaar.

    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er prachtig uit. Wil graag meedoen. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thea,prachtig idee,en ja roosjes daar doe ik natuurlijk meteen mee,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh Thea, was für ein tolle Candy.
    Da versuche ich doch mein Glück vesuchen...vielleicht habe ich ja Glück und gewinne nocheinmal bei dir*lach*
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat vliegt een jaar dan weer! Je hebt een hele mooie give away maar ik doe niet mee want, ik weet niet of ik dat mag zeggen, het past hier niet in huis. Ik heb net zoveel opgeruimd nl.
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heey mam
    je heb inderdaad erg leuke dingentjes gevonden in dat winkeltje jammer dat je er vanuit hier niet zo makkelijk met de bus komt en 3 kids erbij ;-)
    en nee ik ding maar niet mee voor de prijzen zou ook niet zo netjes zijn wel als dochter van.
    Maar voor alle andere heel veel sucses!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Liebe Thea.
    Alles alles Liebe und Gute im Jahr 2012.
    Sei herzlichst gegrüßt.
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goh wat leuk Thea, in de eerste plaats natuurlijk gefeliciteerd met zoveel volgers.
    En ik wil heel graag meedoen met je give away. Vooral het ringendoosje vind ik erg mooi.

    Lieve groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Soms ben ik een stille lezer en de andere keer laat ik iets van me horen...
    Maar ik kijk altijd naar jou leuke ideeen .
    Ik hoop nog vaak van jou ideeen op te doen .

    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeetje wat een mooie Give Away zeg!!! Daar wil ik wel voor in aamerking komen (zo'n romantische set is net iets voor mij in m'n mannenhuishouding!)

    Groetjes en een fijne dag!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. **2012*
    danke sehr, liebe Thea,
    für Dein fantastisches Blog, für Deine tollen, kreativen Ideen...
    mögen Gesundheit, Glück, Zufriedenheit,
    ein lachendes Herz Dich im neuen Jahr
    begleiten... alles Gute für Dich und Deine
    Familie wünscht Dir Traudi, die DANKE sagt
    für Deine treue Blogfreundschaft

    gerne hüpfe ich in Deine Lostrommel und verlinke Dich im Drosselgarten

    mit herzlichen Grüßen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Woah zoveel volgers, het os ook altijd leuk lezen en kijken bij jou ( en soms afkijken). Mooie give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauuw Thea wat leuk ook ik doe graag mee. Ik ga zo een linkje op mijn blog zetten, fijne dag verder Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I can attend?
    I love roses and cups for tea ...
    I hope to win these things you offer with love .. thanks
    FB: http://www.facebook.com/profile.php?id=1376352802
    Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beste Thea,

    Ik ben wel een beetje jaloers op zoveel volgers hoor, maar ja ik ben ook nog niet zo lang bezig. Het doosje met de roos vind ik hartstikke leuk!! Wie weet..........
    Groeten van Anna (http://annashaakwerk.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een hele prestatie zoveel berichtjes in 1 jaar..
    en zoveel volgers! Ik lees je blog met veel plezier, je creativiteit en interesses spreken me helemaal aan. Je give-away is superleuk, daar meldt ik me graag voor aan..
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuk blog heb jij Thea!

    Ik kom via via aanwaaien (heeeeel toepasselijk toch met de storm die heerst hahahahahaha)
    Ben direct lid geworden en ga je zeer zeker volgen :-)
    Volgens mij ben ik nummer 400!?!?!

    Ik doe graag mee met je give away. Ik ga meteen even je linkje op mijn blog plaatsen. Even jouw blog onder de aandacht brengen hoor!

    Groetjes Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd Thea, wat een leuke give away! ik doe mee...en plaats je give away op mijn blog, Gezellig!Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ben je blog gaan volgen en doe graag mee aan je give away die ik natuurlijk op m'n blog plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. 401 volgers. Geen wonder met zo'n blog , vol met de mooiste creaties en ideeen. Gefeliciteerd. Enne...ik doe ook graag mee.❤Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lieve Nicht!

    Laat thuis van Atlanta maar ik heb het gered om even je GIVEAWAY erop te zetten bij mij. Ook op mijn sidebar. Stuur je nog een mailtje.
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I came over from your cousin's blog - isn't it amazing to have found each other thru blogging. This is a beautiful giveaway and I would love if you could count me in.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hi Thea, give awawys zijn leuk om te doen he? Ik zal een linkje naar deze give away plaatsen ook op mijn blog.

    Wat een 'dinghoes' is trouwens, kun je hier vinden op mijn blog: http://creabh.blogspot.com/2011/12/and-winner-is.html

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Liebe Thea, wie schaffst du das nur, dich von diesem wunderhübschen Sortiment zu trennen? Bin immer ganz begeistert von deiner sagenhaften Kreativität und deine Arbeiten sind ausnahmslos Genüsse für alle Sinne, die du zudem meisterhaft ins rechte Licht zu setzen weisst. Hier vergisst man gerne einfach mal die Zeit und geniesst und staunt. Es liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hai Thea,
    Leuke give-away! Ik doe graag mee met je give-away.
    Ik zal ook een linkje plaatsen op mijn blog.

    Fijne dag nog

    Groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen
  44. joepie, ik doe zeker mee.
    gelukkig nieuwjaar.
    katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dear Thea,
    I am a follower of your cousin Mariette, and she guided me to your blog. What a beautiful blog you have. And what a lovely way to start out the new year, with a give away! Have a lovely Day!

    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een super lief gebaar om dit mooie pakketje weg te geven.

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een superleuk setje, ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ha Thea, wat leuk dat je je nicht ontdekt hebt! En wat ik ook leuk vind is dat ik jullie beiden ken haha, ik heb jou ontmoet in Limburg en Mariette ken ik ook, correspondeer af en toe met haar!Ik was ook in Groessen in dezelfde straat waar haar man vandaan kwam.

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een super mooie give away!
    Ik dacht dat ik al volger was maar kan me zelf niet vinden dus meld ik me maar opnieuw aan!
    Ik doe graag mee,ben gek op roosjes!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zie dat er al heel veel mee doen, en toch waag ik een kansje,heel leuk hoor Thea je give away, spannend.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hi, I discover your blog through your cousin Henriette....Congratulations for your lovely blog!!! I put your blog on my sidebar!
    Ciao Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Tea, wat een boel volgers heb jij zeg! En wat een lieve romantische give away, echt super. Thee of koffie drinken wordt zo echt een momentje voor jezelf. Dus ik wil bij deze heel graag meedingen naar de mooie give away.
    En ik word meteen jouw volger hoor. Bij deze ben je ook welkom om een kijkje te komen nemen op mijn blogs.
    Lieve groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Thea,
    Wat ziet het er hier leuk uit...Ik kom via Mariette op je blog en heb mij als volger bij jou aangemeld...Maar wat heb jij al veel volgers zeg....mijn complimenten hoor !!!Ik doe natuurlijk graag mee met je prachtige give away en mischien vind je het bij mij ook wel leuk...je bent meer als welkom bij mij..
    nog een fijn weekend en een lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Happy New Year Thea!
    Was für eine tolle Idee das neue Jahr mit einem Giveaway zu beginnen.
    Bitte bitte schmeiss mich auch in dein Lostöpfchen.
    Liebe Grüße Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hi Thea, So nice to meet you and I come here from my good friend Mariette who I read is your cousin. Congrats to you both for finding each other and now making memories. Your blog is lovely and I so enjoyed my visit. Your giveaway is so generous and I would love to enter too.

    Blessings to you and all good wishes in the new year.
    Hugs from Texas, Celestina Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Thea kwam eigelijk langs om je alsnog de beste wensen voor het nieuwe jaar over te brengen, Maar zie dat het wel heel erg druk is op je blog zelf ben ik de laatste tijd wat minder actief geweest.
    Bij deze groet ik je en hoop dat we allemaal weer een mooi jaar tegemoed mogen gaan. Groetjes uit zeeland, Lianne en ja ik zou natuurlijk ook wel zó'n leuke give a way willen winnen Super idee

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Liebe Thea, ich gratuliere dir recht herzlich zu sooo vielen Lesern und schließe mich der langen Liste an :O)) Hab ein schönes Wochenende und GLG Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dit is mijn eerste bezoekje aan je site. Wat een schitterende blog heb je. En je hebt een prachtige give away. Dat is dus 2x de moeite om een bericht te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo Thea,

    Allereerst nog de beste wensen voor 2012. Wat heb je een prachtige give away! Ik doe heel graag mee.

    Groetjes Desire

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wauw hoe mooi zeg die give-away! ik doe graag mee!
    ik zet je give-away op mijn pagina en oh ja, ik ben meteen maar volger geworden :o) er kan er altijd nog eentje bij op mijn leeslijst :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ha Thea,
    Duurde toch een minuut of 10 voor ik uberhaubt al wist hoe te reageren, maar het is gelukt ziehier; mijn allereerste reactie op 'n blog!Via hyves kwam ik verschillende blogsters tegen en ben eens gaan kijken, er gaat een wereld voor me open! Jeetje, wat een leuke dingen en creatieve mensen zeg! Heel erg inspirerend en ben bang dat ik hier heel veel uren zoet ga maken,oeps! (ik zie dat je give'aways hebt? dat betekent dan ook dat je dingen verkoopt? Ik ga eens verder neuzen, succes en groetjes! Connie.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Congrats! Very beautiful!

    Linda at Beautiful Ideas

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe graag mee!
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Thea wat leuk dat je zoveel reacties op je give away hebt, even op je vraag teug te komen, de pop waar je naar vraagt staat in het nieuwe boek hij komt eind januari uitkomt, ik za hem als je wil dan coöpereren, fijne week lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Thea, natuurlijk wil ik ook graag meedoen aan je give-away! En wat super, zoveel reacties!!
    Groetjes, Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hello! I loved your zone is a magical place, all so beautiful and charming, I will visit it more Vezere, to delight and inspire me!
    I'm following you and would love your visit!
    kisses
    Eliza

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Zoooo al 66 reacties! De begeerte steekt de kop op:-) Wat ik wel heel graag zou willen weten is hoe je aan dat blokje komt met die volgers. Ik vermoed dat dat alleen kan op blogspot... Fijne nieuwe week Thea. Liefs Leonie Schoppema

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hi Thea,

    It was great to discover your blog, via Mariette.
    Lovely to meet you and what a very generous and pretty giveaway. Will now follow you.

    Wishing you a wonderful 2012
    Hugs from New Zealand
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hallo Thea,
    Ik ben een stille genieter van je blog,er staat altijd zoveel moois op, zelf heb ik geen blog, maar wil wel graag mee doen met de give away.
    Verder wens ik je alle goeds toe voor 2012 met nog veel mooie creatieve ideen.
    groejtes Elly H.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hi...I also found you via Mariette...how nice you found your cousin! Your give-a-way is lovely...and I am now going to follow you too! Happyu 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik beken....een stille lezer....ja, ja, maar vanaf vandaag niet meer, hoor! Zal me nu eindelijk echt als volger aanmelden! Een leuk blog, dus leuk om te volgen ( vind ik- net als die ruim 400(!) anderen!) Enne....ik doe GRAAG mee met je gave away, wat SUPERleuk! Succes ermee en ik kom gauw weer bij je neuzen!
    Groetjes, Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hallo Thea, ik ben ook één van die stille genieters van je blog. Volg je al meer dan een jaar, maar tot nu toe lukte het mij nooit een berichtje achter te laten. Sinds kort een google account aangemaakt en nu hoop ik dat het wel lukt. Ik doe graag mee aan je give away en hoop nog lang te mogen genieten van je blog. Groetjes Brigitta, Langweer

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Mooi! Ik ben dol op spulletjes met rozen erop. Ik wil graag een poging wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. piep, ee heel mo 2012 gewenst,

    pracjtoge give away en je blog, toppie, je hebt een volgertje meer

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ti ho vista da Mariette, complimenti per il bellissimo blog e corro a mettere il banner del Giveaway nella mia sidebar. Un caro saluto, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hallo Thea, ik ben een nieuwe volger, wat een mooie kleurtjes is je give away, dus ik hoop op een kansje om te winnen, het zou heel mooi in mijn interieur passen, gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  77. wat een mooie blog heb je ik zag je blog op een andere site die ik volg en zo kwam ik hier terecht. De blog blijf ik zekers volgen hier is zoveel mooi's te zien. En ik ding ook graag mee naar deze prachtige give awy. Ik zet hem even op mijn blog.
    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ben net volger geworden. Wat een leuke blog heb je.
    Graag doe ik mee voor de give-away. Erg leuk! Ik probeer een link op mijn blog te zetten.
    Weet niet helemaal hoe dit moet.

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  79. hele mooie blog heb je. En die give away is ook super, dus ik meld me snel nog even aan :)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  80. oh..it's so beautiful! please count me in youe giveaway!
    giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Toevallig kom ik hier aanwaaien en ik ben helemaal onder de indruk van de prachtige foto's die je maakt ... Ik ben zo brutaal om meteen bij mijn eerste bezoekje hier op de valreep nog een kansje te wagen voor de give-away, bij deze!
    Ik kom hier zeker nog terug :)

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Prachtig Thea! Romantisch tafereeltje, hier wil ik wel een kopje thee uitdrinken, ik denk dat ik hem meteen doop tot favoriete kopje!
    Ik link je en ik volg je!
    Aangenaam, groetjes Manon
    www.madeby-manon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik lees dit (tot mijn schande!!!) nu pas, terwijl je blog op mijn favorietenlijst staat! Ik wil op de valreep graag nog meedoen. Ik bekijk je blog altijd vol bewondering en geniet van je prachtige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Op de valreep doe ik graag mee

    Liefs Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oh, was für ein schönes Candy!
    Ich hoffe ich binnoch nicht zu spät und habe noch Platz im Lostöpfchen?

    Herzlichen Glückwunsch zu so vielen Lesern! Ich selbst schaue auch immer wieder gern vorbei.
    Liebe Grüße Conni

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat leuk om zoiets te winnen kom net weer thuis vab een weekje weg . Naar wil ook graag meedoen.
    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Warte ich will auch in den Topf....
    Das geht nicht so schnell,bis ich da über die Berge bin....
    Ja geschafft...
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ciao, trovo tutto bellissimo, anche il tuo blog!Corro a linkarti volentieri,Anto

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥